זיו עומר
זיו עומר

נבחרה הנהלה חדשה להנהגת ההורים בהרצליה. על הפרק: שינוי אזורי הרישום בעיר

יו"ר ההנהגה זיו עומר ימשיך בתפקיד למשך שנתיים נוספות. "גם נושאי התקשוב והספורט בבתי הספר מצריכים תוכנית לשיפור", הוא אומר, "אנו גם עומדים לקראת בינוי מאסיבי של גנים ובתי ספר בעיר ושיפוץ בכלל מוסדות החינוך"

פורסם בתאריך: 23.12.20 07:36

בבחירות להנהגת ההורים בעירונית בהרצליה שהתקיימו השבוע נבחר מחדש, לקדנציה נוספת של שנתיים, יו"ר ההנהגה המכהן זיו עומר. יחד איתו נבחרו שלושה סגנים – סגן היו"ר ונציג הגנים רפי לוי, סגנית היו"ר ונציג בתי הספר היסודיים אפרת מקליס מבית הספר ברנדיס, סגנית היו"ר ונציגת בתי הספר העל יסודיים הדר לוסטיג מתיכון חדש, ומזכירת ההנהגה אדווה גוהר מבית הספר שז"ר.

"הנהגת ההורים פעלה בשנתיים האחרונות ללא לאות, ובנתה מערכת יחסים ושיתוף פעולה מול גורמי העירייה השונים, ובראשם ראש העירייה והמנכ"ל, והרחיבה את השקיפות מול ההורים", אומר יו"ר ההנהגה הממשיך עומר, "בתחילת השבוע נפגשנו בזום ובנינו וועדות. נשמח לצרף לוועדות 'מומחי תוכן' מטעם ההורים, גם אם אינם חברים בהנהגה העירונית. בעוד שבועיים נסיים לעבוד על תכנית העבודה הדו-שנתית ונתעדף אותה".

באילו נושאים מתכוונת הנהגת ההורים לטפל השנה?

"עומדות לפנינו שנתיים מורכבות, עם נושאים רבים לטיפול, ובין השאר שינוי איזורי הרישום בדגש על העל יסודיים, נושא אשר לא השתנה כבר מעל ארבעים שנה".

למה הכוונה?

"איזורי הרישום נבנו לפני יותר מ-40 שנה ואינם מתחשבים בגדילה בעיר, כך שישנם בתי ספר מלאים עד אפס מקום בעוד שאחרים חסרים בתלמידים. יש לא מעט אנומליות הגורמות לילדים לנסוע לבתי ספר בקצה השני של העיר. אנו פועלים עם אגף החינוך כדי למצוא פתרון לנושא".

ונושאים אחרים שעל הפרק?

"גם נושאי התקשוב והספורט בבתי הספר מצריכים התייחסות מסודרת ותכנית לשיפור. בנושא הבינוי אנו עובדים בשיתוף פעולה מצוין מול העירייה ועומדים לקראת בינוי מאסיבי של גנים ובתי ספר בעיר, ושיפוץ בכלל מוסדות החינוך. ישנם עוד נושאים רבים בתחומי ההתנדבות, מכרזי צהרונים, מכרזים להוזלת שירותים דוגמת הסעות ועוד, וכמובן את השגרה היומית המביאה איתה אתגרים בלתי פוסקים. לשמחתנו השותפות עם ראש אגף החינוך ומנהלי המחלקות מצוין, ואנו רואים עין בעין ברוב הנושאים המצריכים טיפול".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל שלא הוחלף. די כבר ליור שתקועים שנים ולא מסוגלים לעזוב.
    כמובן שתהליך שלא שוקף בשום מקום

  2. חבורה של בטלנים

    החינוך בעיר בירידה , נכון שפדלון כישלון הוא האשם העקירי אבל ועדת הקישוט הזו שנבחרה (חלקם שוב) נותנת לפשלון את הגב להמשיך ולהחריב את החינוך בהרצליה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר