הילה מויאל מקבלת את תעודה ההצטיינות מחיה שיטאי. צילום חורחה נובומינסקי

הפחיתה אלימות, נעזרת בבעלי חיים: הילה מויאל נבחרה לאשת חינוך מצטיינת

מויאל, יועצת השירות הפסיכולוגי הייעוצי בגני הילדים בהרצליה, פיתחה תוכנית לעיצוב התנהגות שיושמה בכלל גני הילדים במחוז תל אביב ובערים אחרות בארץ. "הילה היא שילוב נדיר של מקצועיות, מחויבות לעבודה, יעילות ונעימות", נכתב בנימוקים לפרס

פורסם בתאריך: 30.12.20 08:27

הילה מויאל, יועצת השירות הפסיכולוגי הייעוצי בגני הילדים בהרצליה, ומדריכה בתחום אקלים חינוכי מיטבי (אח"מ) בבתי ספר ובגנים, היא אחת מ-18 אנשי חינוך מצטיינים של מחוז תל אביב במשרד החינוך לשנת תש"ף. בטקס שהתקיים ביום ראשון השבוע קיבלה מויאל את תעודת ההצטיינות ממנהלת המחוז חיה שיטאי, סגן מנהלת המחוז אבי הראל, מפקחת המחוז רונית זכאי ומנהלת החינוך הדתי במחוז רבקה הלינגר. הטקס נערך במגבלות התו הסגול במשרד החינוך בתל אביב והועבר בשידור ישיר באמצעות הזום ופייסבוק המחוז.

"הילה משמשת דוגמה אישית ומקצועית, אכפתית ומעורבת בנעשה מעבר למסגרת תפקידה", נכתב בנימוקים לפרס, "היא בולטת באופן מתן המענה לגננות, לסייעות ולהורים ובעלת תרומה גדולה בעשייה החינוכית. היא מקדמת תהליכים אקלימיים במספר בתי ספר לפיתוח חמלה ואמפתיה בקרב ילדים באמצעות בעלי חיים. פיתחה תהליכים חינוכיים מדהימים, אשר זכו להערכה רבה על ידי גורמים מקצועיים בעיר הרצליה, במחוז ובמערכת החינוך הכלל ארצית".

עוד נכתב כי "בהובלתה של הילה, פותחה תוכנית לעיצוב התנהגות. התוכנית הובילה להפחתת מקרי האלימות בגנים. בעקבות הצלחת התוכנית בהרצליה, היא יושמה בכלל גני הילדים במחוז תל אביב ובערים אחרות בארץ. בנוסף, הייתה הרצליה, בהובלת הילה, לעיר הראשונה בארץ שהטמיעה לאחר התאמת גיל, את 'יום הורים אחר' שעד כה נערך בבית הספר. הילה השכילה להבין כי גם סייעות הגנים חייבות להיות מעורבות ובעלות ידע והיא הצליחה לגייס אותן ללמידה ושיח. מזה מספר שנים מעצימה את הסייעות בהשתלמויות, והגבירה את מחויבותן לתהליכים החינוכיים בגן.

"הילה היא שילוב נדיר של מקצועיות, מחויבות לעבודה, יעילות ונעימות הזוכה להערכה רבה מכל הסובבים אותה: רשות, פיקוח מחוזי וצוותי החינוך. על כל אלה ועוד מצאה הוועדה את הילה מויאל, ראויה לתואר 'אשת חינוך מצטיינת' לשנת הלימודים תש"ף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר