היכונו לקרב! בנווה עמל יתקיים טורניר "קלאש רויאל"

איתי צור, פעיל בקבוצת "עמליה" בשכונה, יזם טורניר ראשון של משחק המחשב הפופולרי בהשתתפות ילדי הרצליה, כולל פרסים ופרשנים

פורסם בתאריך: 17.10.17 09:45

טורניר שכונתי במשחק המחשב הפופולרי "קלאש רויאל" יתקיים ב-9.11 במתנ"ס נווה עמל. את האירוע יזם איתי צור, פעיל בקבוצת "עמליה", ועד השכונה בנווה עמל, ביחד עם בנו רותם בן ה-9, כפרויקט המשותף לאב ובן.

"ילדים בגילאים 6-14 נמצאים כל הזמן בתוך המשחקים האלה, אותם הם משחקים בטלפונים ויש בהם את האפשרות להשתתף בטורנירים אחד נגד השני, אז חשבתי על טורניר שכונתי שיהיה כיף לילדים", מסביר איתי צור.

המשתתפים בטורניר, שהכניסה אליו היא בחינם, יקבלו פופקורן והמנצחים יזכו בפרסים. "הילדים שיגיעו יקבלו בכניסה את סיסמת הטורניר, כך שלא תהיה להם אופציה לשחק מהבית. המשחקים יימשכו שלוש דקות ובמהלך הטורניר המשתתפים יבחרו בכל פעם באופן אקראי מול מי להתמודד ויצברו נקודות. את המשחקים נקרין על מסך מרכזי באופן אקראי, בכל פעם משחק אחר. בנוסף, שני ילדים מהשכונה ישמשו כפרשנים ויעניקו פרשנות למשחקים המוקרנים על המסך".

לדברי צור, עד כה נרשמו כחמישים משתתפים לטורניר וצפויים להגיע מעל מאה. "הטורניר נועד לתושבי השכונה, ואם יגיעו מהרצליה וממקומות אחרים אז בכיף. הטורניר לא נועד למטרות רווח, אלא ממש לרווחת הילדים. לפעמים כשמארגנים אירועים לא מתחברים למה שבאמת מעניין אותם. הם אוהבים את משחקי המחשב האלה, אז למה לא לתת להם את זה?".

"קלאש רויאל" הוא משחק רשת בטלפון בו ניתן לשחק אחד נגד השני ובטורנירים שבסופם יש מנצח. המשחק נפוץ ואהוב בקרב ילדים בארץ ומוגדר כמשחק אסטרטגיה. כל משתתף בוחר לעצמו חמישה חיילים מהמלאי העומד לרשותו, כשלכל חייל תכונות ויתרונות מסוימים, ואיתם הוא מנהל קרב נגד שחקן אחר וכל שחקן מנסה לכבוש מבצרים ובתים של יריבו.

מהן ההכנות שעשיתם אתה ובנך לקראת הטורניר?

"רותם יושב איתי בפגישות ובישיבות והוא יחלק בבית הספר את ההזמנות לטורניר. הוא אסף מהכיתה שלו ילדים עם יכולת טכנית, שיסייעו וייקחו חלק בפרויקט וזה נחמד מאוד, כי אני עושה את זה כמובן עבור השכונה, אבל זה גם בשבילו".

יום חמישי, 9.11 במתנ"ס נווה עמל. ההשתתפות בטורניר מרמה 8. לשחקנים מתחת לרמה 8 ייפתחו "קלאנים" מיוחדים למשחק. ההשתתפות כרוכה ברישום מוקדם בקישור זה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר