עידן רייכל. צילום שלומי פינטו

פורים בהרצליה: כוכבי ילדים, עידן רייכל, רכבים מוזיקליים, רותם כהן ודיקלה

מחר זה מתחיל: במשך ארבעה ימים תקיים העירייה פעילויות רבות לפורים לכל המשפחה. תיהנו

פורסם בתאריך: 23.2.21 08:11

עיריית הרצליה תקיים במשך ארבעה ימים, החל מרביעי הקרוב, אירועים ושלל פעילויות לפורים לכל המשפחה, בהתאם לכללי התו הסגול. האירועים יתקיימו במשך ארבעה ימים, בין ה-24-28.2 (לא כולל שבת) ברחבי העיר. האירועים מאורגנים על ידי אגף תרבות, נוער וספורט בעירייה ויתקיימו בהתאם להנחיות  משרד הבריאות.

בין האירועים הבולטים שיתקיימו:

ציפי שביט בהופעה בזום – תושבי העיר מוזמנים ליהנות ממופע סטנדאפ מקוון לכבוד פורים של ציפי שביט. ההופעה תתקיים ביום חמישי 25.2, בשעה 21:00.

הופעות של כוכבי הילדים מיקי, מני ממטרה ויובל המבולבל במתחם הדרייב אין בחניון המרכז הבין תחומי: ילדי הרצליה מוזמנים ליהנות מהופעות של כוכבי הילדים: מיקי (24.2 בשעה 16:30 וב-26.2 בשעה 14:00), יובל המבולבל (26.2 בשעות 10:00 ו-12:00), מני ממטרה (25.2 בשעות 14:30 וב-16:30).
*הכניסה ברישום מראש באמצעות מרכזים קהילתיים ברכבים עם הצהרות בריאות ואיסור יציאה מהרכב.

בתאריכים 24-28.2 בשעות אחה"צ ובשישי בבוקר, יסתובבו ברחבי העיר רכבים מוזיקליים עם פסלים ודמויות.

שני מופעים גדולים יתקיימו ברחבת בניין העירייה:  ב-24.2 בשעות 19:00 ו-21:15 מופע של עידן רייכל והפסנתר. ב-25.2 בשעה 20:30 רותם כהן מארח את דיקלה. המופעים יתקיימו בהתאם למגבלות.

ערב סטנדאפ עם הסטנדאפיסט מוטי אהרונוביץ – הכוכב השמיני, 25.2.2021 בשעה 20:00.

קונצרט חגיגי של רוסיני, התזמורת הסימפונית חיפה, מנצח-עמוס טלמון – היכל אמנויות הבמה 22.2.21.

פינות קסומות בהרצליה לצייר ולצלם בהן – הגלריה העירונית.

מדיטציה של שמחה עם מיכל ליכטמן – בית הגמלאי 22.2.21, 25.02.21  בשעה 18:00 יש להכין כיסא ורצועה (או עניבה או חגורה).

סדנת פיסול מזכרת ביתית ומפגש עם האמן מיכאל ליאני – מוזיאון הרצליה לאומנות עכשווית, ילדים בגיל  7-9, 24.2 בשעה 17:00.

מפגש בין האמן מיכאל ליאני לאוצרת המוזיאון ד"ר איה לוריא, וסדנת אמן למבוגרים 24.2 בשעה 20:00

שפים צעירים מכינים אזני המן – מרכז אגדה 22.2 בשעה 17:30

שעת סיפור ויצירה עם מירב והכלבלב הסקרן בשדות – מרכז אגדה 23.2 בשעה 17:30

משתה פורים עם עדי והגיטרה – מרכז אגדה 25.2 בשעה 17:30

צחוק בעבודה – חגית פלג רותם בהומור פרוע ואמנות חסרת גבולות – מרכז תאו 24.2-27.2 מתי שנוח לכם (מוקלט).

קטעי וידאו של הרכבי הקונסרבטוריון בכל מיני סגנונות – קונסרבטוריון מערב הרצליה מתי שנוח לכם – 24.2

דוליווד – מצעד דולי פרטון הגדול בזום לכבוד פורים + הקרנת סרט המיוזיקל מתנת הסינמטק ב- 24.2 בשעה 20:30 ועוד אירועים רבים.

בקהילות העיר יתקיימו שלל פעילויות בהן, מרוץ משלוחי מנות בקהילת יבור, משחק גמד ענק בקהילות, תחרות תחפושות בקהילת יד התשעה, בתים מתחפשים ומירוץ למיליון פורימי בקהילה הצעירה ובקהילת שז"ר; סדנת אפיית אוזני המן בקהילות השונות, סדנה להכנת תחפושות, פעילות פורים בין הגינות בשיתוף הצופים בקהילת נווה ישראל ואמירים. הקראת מגילה בזום ועוד. חטיבות הביניים והתיכונים בעיר בשיתוף הקהילות מכינים משלוחי מנות לקשישים וניצולי שואה ולמגוון אוכלוסיות מיוחדות בעיר.

שבט "רשפים" בהרצליה, חוזר לפעילות, על פי המתווה של עיריית הרצליה ותנועת הצופים ולקראת חג הפורים הקרב, החליטו חניכי שכבת ז' לשמח את ילדי החינוך המיוחד שנמצאים בבית ולהגיע אליהם עם משלוח מנות. הפעילות תתקיים ביום שלישי (היום) בשעות אחר הצהריים. "מידי שנה אנחנו מקיימים פעילות בחג פורים והשנה, מאחר ולא מדובר בתקופה רגילה, החלטנו לעשות אותה קצת אחרת וכן לתרום לקהילה", מספרת נועה קסנטיני, תלמידת כיתה י"ב, רכזת שכבה ז' בשבט רשפים. "החלטנו להכין יחד עם שכבת ז' בשבט משלוחי מנות ולחלק אותם לילדים עם צרכים מיוחדים בהרצליה. כל קבוצה תגיע עם המדריך שלה, תחלק את משלוחי המנות, תשיר ותעשה שמח לילדים". נועה מסבירה  שבשכבת ז', יש 12 קבוצות של כ-6-8 חניכים בקבוצה: "כחלק מהפעילות החניכים הביאו חטיפים וכן השבט רכש מוצרים וביחד הכנו את משלוחי המנות שיחולקו". היא מציינת שהיא פרסמה את הפעילות שלהם בקבוצה של הורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים. "כתבתי להם על הפעילות וכן ציינתי שמי שמעוניין שנגיע לשמח את הבן או הבת שלהם, שיפנה אלינו. המטרה שלנו זה להגיע לכמה שיותר ילדים על מנת לשמח אותם".

מי שמעוניינים שחניכי שכבת ז' בשבט יגיעו גם אליהם, מוזמנים לפנות במייל- [email protected]

בנוסף לכך, בני הנוער מכינים גם הפתעות לילדי העיר בדמות "החיות המתחפשות", בובות חיות שיתחבאו ברחבי הקהילות. במהלך חג הפורים יגיעו גיבורי העל להרצליה, לשמח את ילדי גני החינוך המיוחד עם שי לפורים ביוזמת צוות קהילת נווה עמל. בקהילות מתכננים שלל הפתעות לפורים – כדאי להתעדכן אצל רכז.ת הקהילה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "למרות המגבלות הצלחנו ליצור מגוון אדיר של אירועים ופעילויות, לכל המשפחה, במרחב הציבורי והפרטי לחג הפורים. אני מאחל לתושבי הרצליה היקרים חג שמח ומהנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רואה נכוחה

    … איזה טמטום … מה תעשו אם יזרמו אנשים ברגל…באופניים…
    איזו חוסר אחריות !!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר