חטיבת הנגיד בהרצליה. צילום עזרא לוי
חטיבת הנגיד. צילום עזרא לוי

הקורונה עדיין כאן: בנות בחטיבת הנגיד נדבקו, כיתה שלמה נכנסה לבידוד

הבנות שנדבקו לומדות בכיתת הכדוריד ומשחקות בליגה ארצית. כיתה נוספת בבית ספר אחר, בה לומד אחה של אחת הבנות, נכנסה גם היא לבידוד

פורסם בתאריך: 26.4.21 08:46

אמנם כמות הנדבקים בקורונה ברחבי הארץ יורדת וכך גם בהרצליה, אך במערכת החינוך עדיין יש הדבקות. חמש בנות מחטיבת הנגיד בהרצליה, מכיתת הכדוריד ט' 4, נדבקו בקורונה, ולאור כך הכיתה שלהן וכן כיתות נוספות, אחת מהן בבית הספר נבון, כיתה בה לומד אחיה של אחת הבנות, נכנסו לבידוד. לדברי ההורים הבנות משחקות כדוריד ברחבי הארץ וככל הנראה כך נדבקו. חלק מההורים טוענים שהליגה בכדוריד חזרה מוקדם מידי. "כולם היו שאננים וחשבו שהקורונה כבר מאחורינו, אבל לצערי זה לא כך", אומר אחד ההורים, "ולכן לא ממש ברור מדוע החזירו את הליגות הכדוריד והכדורסל, שהילדים משחקים נגד ערים אחרות. זה מרגיש שלקחו צעד אחד קדימה מהר מידי".
ממשרד החינוך נמסר: "כל הכתה שהייתה במגע עם הבנות החולות נכנסה לבידוד בהתאם לנהלים. יצוין כי הממשלה היא זו שהחליטה כי משחקי ליגה אפשריים ולפיכך אין מניעה שהבנות ישחקו".

על פי נתוני משרד הבריאות, מספר החולים בהרצליה עומד הבוקר, ראשון, על 22 חולים פעילים. אחוז הבדיקות החיוביות בהרצליה נותר אחוז אחד. אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד על 69.03 אחוז ובמנה השנייה 66.63 אחוז, זאת מתוך כלל האוכלוסייה. ציון הרמזור היומי של הרצליה עומד על 1.9. הרצליה היא עיר ירוקה על פי מודל הרמזור של משרד הבריאות. 38 מאומתים חדשים התגלו אתמול ברחבי הארץ, מספר החולים עומד על 1,805. מספר החולים שבמצב קשה בארץ עומד על 153, מתוכם 95 במצב קריטי. האחוז הארצי של הבדיקות החיוביות עומד על 0.5 אחוז. מספר הנפטרים בארץ מתחילת המגפה עומד על 6,350.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר