בתי הספר ברנר ושזר, צילומים עזרא לוי, פרטי

ההורים כועסים: דווקא עכשיו העירייה מאחדת בתי ספר של החופש הגדול

העירייה החליטה כי תלמידי בי"ס ברנר ילמדו לצד תלמידי שזר במסגרת בית הספר של החופש הגדול. ההורים זועמים: "חרב הקורונה מעל ראשינו, הכתובת על הקיר באדום בוהק"

פורסם בתאריך: 30.6.21 09:03

הורים לתלמידים בבית ספר היסודי שזר בהרצליה זועמים על החלטת עיריית הרצליה לשלב אצלם את תלמידי בי"ס ברנר במסגרת 'בית הספר של החופש הגדול', זאת לאחר שברנר צפוי לעבור שיפוץ במהלך הקיץ. 'ביה"ס של החופש הגדול' הוא מעין קייטנה לצד תכנים לימודיים, מדובר בתוכנית מסובסדת חלקית, שתתקיים בין 1.7-21.7 עם אפשרות להמשיך עד 29.7 בתשלום נוסף.
דנה שרי בנימין, חברת ההנהגה ההורית בבי"ס שז"ר, פרסמה פוסט חריף המכוון לעיריית הרצליה: "כנראה מישהו אצלכם לא מצליח להבין, שאין קשר להיותם מבודדים. אין לנו דבר וחצי דבר נגד בית הספר ברנר, אלא אנחנו מתנגדים לעצם ההחלטה לאחד בתי ספר, כשחרב הקורונה מרחפת מעל ראשינו. זה מגדיל את סיכויי ההדבקה פי 2. הכתובת על הקיר באדום בוהק, ואתם טומנים את הראש בחול. זה מעיד על הזלזול בילדינו, ובבריאותם. אם אתם חושבים שזה יעבור בשתיקה אתם טועים. אני לא אתן לזה לקרות". לצומת השרון היא אמרה: "ישנן חטיבות ביניים ריקות שניתן לאייש אותם, ובכלל יש מספיק פתרונות. זה כלכלי גרידא על חשבון בריאות הילדים".
טענה נוספת שהעלו ההורים בשז"ר, היא שהם לא קיבלו כל הודעה על ההחלטה מצד העירייה, ונודע להם על איחוד בתי הספר רק מהורי התלמידים בברנר. במכתב שנשלח להורים בברנר, נכתב כי לאור השיפוץ הנרחב שמתבצע ביולי-אוגוסט, לא תתאפשר שהייה בו, ולאור זאת בית הספר של החופש הגדול וקייטנת אפטר סקול ייערכו בבי"ס שז"ר.
יו"ר הנהגת ההורים הבית ספרית בשז"ר, אדוה גוהר, אמרה: "בימים שבהם הקורונה מתפרצת מחדש בהרצליה, אנו מוצאים טעם לפגם בדרישה לאחד בין מתחמי בתי הספר של החופש הגדול של בית ספר שזר ובית ספר ברנר. מספר התלמידים של בית ספר של החופש הגדול יגדל פי 2 וזאת מחשש להיעדר אפשרות ליצור הפרדה אפקטיבית בין המתחמים, והחשש מהגדלת החשיפה במועד בו אנו נדרשים לשמור על ריחוק חברתי הוא רב. הדברים שנאמרו במהלך הימים האחרונים לגבי אי רצון לקבל את ילדי ברנר אינם מייצגים את ערכי בית בספר ואת העקרונות עליהם אנו מחנכים את ילדינו. תלמידי שז"ר ישמחו לארח בבית ספרם את תלמידי ברנר, כפי שהיה בשנים קודמות, וזאת לכשתסתיים ההתפרצות הנוכחית של הקורונה וניתן יהיה להבטיח את שלומם ובריאותם של ילדי שני בתי הספר".
מעיריית הרצליה נמסר: "הילדים שהתגלו כמאומתים או שכאלו שבאו במגע עם מאומתים – בודדו וטופלו. העיריה פועלת על פי הנחיות משרד החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נטע

    וכשהיו קפסולות בשעות הלימודים, ובשעות הצהרונים היו מערבבים בין הקפסולות? ממתי הגיון או חשיבה היו שיקול בדברים האלה?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר