צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום
צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

עלייה נוספת בתחלואה, בשבת יפעל מתחם חיסונים לילי

מתחם החיסונים יפעל בשבת במרכז פסג"ה, ובעירייה מבטיחים לכל מי שיגיע להתחסן הפתעות ופינוקים. פדלון: "זוהי חשיבות עליונה להתחסן"

פורסם בתאריך: 19.8.21 15:08

מצב התחלואה: נכון להיום בבוקר (חמישי, ה-19.8, ישנם 623 חולים/מאומתים לקורונה בהרצליה. מאז אתמול נוספו 15 מאומתים חדשים ומתחילת השבוע אובחנו 171 מאומתים. שבעה מהחולים תושבי העיר מאושפזים בבתי חולים. מספר התושבים המבודדים עומד על 1,779. ציון הרמזור המעודכן של הרצליה הוא 6.9, והעיר עדיין מוגדרת כתומה ברמזור הקורונה. שיעור המתחסנים למנה השלישית מעל גיל 50 עומד על 69.8%.
במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא מאושפזים 43 חולי קורונה. 31 מהם במצב קשה ו-7 מונשמים.

10 השכונות עם מספר המאומתים/חולים הגבוה ביותר:
מרכז העיר 174, נווה עמל 67, הרצליה הירוקה 66, הרצליה הצעירה 66, הרצליה פיתוח 46, נווה ישראל 35, הרצליה ב 27, שכונת ויצמן 24, יד התשעה 22, גני הרצליה 20

10 הרחובות עם מספר המאומתים/חולים הגבוה ביותר:
בן יהודה 16, סוקולוב 16, ברש אשר 14, הבעל שם טוב 11, הס 9,הרב קוק 9, קיבוץ גלויות 9, קהילת ציון 8,פתח תקוה 8, גיבורי עציון 8.

מתחם חיסונים: עיריית הרצליה, בשיתוף משרד הבריאות ומד"א, תפתח בשבת הקרובה, ה-21.8, מתחם חיסוני קורונה לילי, על מנת לאפשר לכל מי שרוצה להתחסן בחיסון הראשון והשני, ולגילאי 50 פלוס להתחסן חיסון שלישי. המתחם יפעל במרכז פסג"ה – רחוב דוד שמעוני 25, הרצליה, החל משעה 21:00 ועד 02:00 בלילה. בעירייה מבטיחים כי כל מי שיגיע להתחסן יזכה לקבל הפתעות ופינוקים. חיסונים לבני נוער מתחת לגיל 18 יתאפשרו בליווי הורים או באישור הורים בכתב. ראש העירייה, משה פדלון, אמר: "מספר הנדבקים הולך וגדל וזוהי חשיבות עליונה ללכת להתחסן. פתחתנו את מתחם החיסונים בלילה כדי להנגיש אותם לכל הגילים, בדגש על בני הנוער שאוהבים את שעות הערב והלילה. אני קורא לבני הנוער להגיע להתחסן על מנת שנוכל לפתוח את שנת הלימודים בצורה אופטימלית ובטוחה".

בדיקות מהירות: כזכור, אתמול הורחב התו הירוק גם לילדים מגיל 3. עם כניסתו לתוקף, נפרשו מאות עמדות בדיקה מהירה ברחבי הארץ. בעקבות הביקוש הרב, הוחלט כי עד להודעה חדשה גם תחנות מד"א בכל הארץ, יספקו בדיקות מהירות לילדים בגיל 3-12 ומנועי חיסון ללא תשלום. על כן, נבדקים אלה, שנבדקו אמש בתחנות מד"א ונדרשו לשלם בגין הבדיקה, יקבלו על כך החזר מלא ממד"א.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר