צילום אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com

נפרדים בצער מהגננת המיתולוגית: רחל שר הלכה לעולמה

מי שגידלה בחום ואהבה דורות של ילדים בהרצליה נפטרה השבוע. תושבים שהתחנכו תחתיה לפני עשרות שנים נזכרים ומספרים: "היא עבדה עם הרבה לב, כולם אהבו אותה מאוד"

פורסם בתאריך: 16.11.21 10:33

רחל שר, שזכורה בתור מי ששימשה עשרות שנים כגננת בגן ילדים גפן בשכונת שביב, היום יד התשעה, הלכה בתחילת השבוע לעולמה. עם היוודע דבר מותה, עשרות תושבים נזכרו בגננת שלהם. כולם דיברו וכתבו על דמות יוצאת דופן, שהיוותה השראה והשאירה חותם עמוק. הלווייתה התקיימה אתמול (שני) בבית העלמין הישן ברחוב פינסקר בהרצליה.

תמר, שלמדה בגן תחת רחל, לפני 53 שנה, כאשר הייתה בת 3, נזכרת: "היא הייתה גננת מצוינת, טובת לב, תמיד השקיעה בילדי הגן. אני זוכרת שהייתה ביחסים טובים עם אמא שלי, שהייתה אז עולה חדשה מעיר, היא ממש אהבה את אמא שלי. לא זכור לי שהייתה כועסת או צועקת. היה כיף להיות בגן שלה. פגשתי את רחל פעמיים במשך השנה האחרונה בסופר השכונתי ופניתי אליה. אני גרה ברחוב שלה ביגאל אלון. היא זכרה אותי ואת משפחתי כשאמרתי לה את השם".
מוטי, אף הוא למד בגן גפן, מצטרף לדברים: "רחל הייתה גננת של פעם, נמרצת, סמכותית ובעלת עקרונות עם גישה חינוכית ויחס אישי לכל ילד. צריך לזכור ששכונת שביב נחשבה שכונת מצוקה עם משפחות לא קלות. היא עשתה עבודה נהדרת. אהבה את העבודה ושמרה על קשר טוב עם ההורים. זוכרים אותה באהבה וגעגוע".
דוד, שלמד בגן גפן לפני לא פחות מ-56 שנה, מספר: "היא הייתה גננת משכמה ומעלה, לבד החזיקה 30 ילדים. עבדה עם הרבה לב, כולם אהבו אותה מאוד, קשורה לילדים וגם להורים".

יהי זכרה ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר