יעקב בנינסון במפגש עם תלמידי גליל ים צילום דוברות העירייה

"התרגשתי" | מכתב מהנשיא הרצוג לתלמידי ומורי בית ספר גליל ים

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שלח מכתב לתלמידי ומורי בית הספר בעקבות היוזמה של התלמידים שקראו לבחור להדלקת משואה ביום העצמאות במאמן הפראלימפי, יעקב בנינסון

פורסם בתאריך: 9.2.22 15:49

תלמידי ומורי בית ספר גליל ים בהרצליה, הופתעו לקבל מכתב הוקרה מנשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג. הנשיא שלח את המכתב בעקבות היוזמה המרגשת של תלמידות ותלמידי בית הספר להמליץ על יעקב בנינסון, מאמן השחייה של נבחרת ישראל הפראלימפית, להשיא משואה בטקס פתיחת יום העצמאות תשפ"ב, ה-74 למדינת ישראל.

הכל התחיל לפני כחודשיים, כשהוועדה הציבורית לבחירת משיאי המשואות הזמינה את הציבור להציע מועמדות ומועמדים להדלקת המשואה. תלמידות ותלמידי בית ספר גליל ים ביקשו להמליץ על יעקב בנינסון והם מילאו בעצמם את הטפסים הנדרשים, כתבו מכתבים אישיים לנשיא המדינה, יצחק (בוז'י) הרצוג, ולשר התרבות והספורט, חילי טרופר, ופנו לוועדה הציבורית בקריאה לבחור ביעקב להיות אחד ממשיאי המשואה.

יעקב בנינסון ואיריס אורן בבית ספר גליל ים צילום דוברות העירייה

התלמידות והתלמידים בחרו ביעקב לאחר שנחשפו לעולם המשחקים האולימפיים והפראלימפים במסגרת פרויקט חינוכי חברתי שהתקיים בבית הספר במטרה להטמיע ערכים של הכרת האחר, סובלנות ומצוינות, פרויקט אותו יזמה מנהלת בית הספר, אירס אורן. הם הכירו את הסיפורים האישיים של השחקנים ואף פגשו את חלקם באופן אישי. כך התוודעו ליעקב, האיש שעומד מאחורי המדליות הפראלימפיות הרבות שהספורטאים שלנו זכו בהן בשנים האחרונות. בעקבות זאת הגיעו לפני מספר שבועות שר התרבות והספורט, חילי טרופר ויעקב בנינסון, לבית הספר כדי לפגוש את התלמידות והתלמידים ולהודות להם אישית.

 

וכעת, הגיע בהפתעה מכתב הוקרה מנשיא המדינה, שבו כתב: "יקיריי, שמחתי מאוד לקבל ולקרוא את המכתבים של תלמידות ותלמידי בית הספר, וברצוני להודות לכן ולכם באופן אישי. פעמית רבות מדברים בגנות הדורות הצעירים אך אתם מוכיחים פעם אחר פעם כמה העתיד שלנו מבטיח ומלא השראה. התרשמתי והתרגשתי לראות אתכם, צעירים סקרנים, אמפתיים, אכפתיים ויוזמים. אני בטוח שבעתיד, כשיגיע תורכם לקחת את המושכות לידיכם, המדינה תהיה בידיים טובות מאד. יותר מכל, אני מקווה שאתם מעריכים ומוקירים את נשות ואנשי החינוך הסובבים אתכם. נפלה בחלקכם הזכות ללמוד בבית ספר ואצל צוות מעולה, משכמו מעלה, שפועל רבות בכדי להעשיר את הידע ועולם הערכים שלכם בצורה יוצאת דופן".

המכתב של הנשיא הרצוג לתלמידי בית הספר גליל ים

הנשיא המשיך וכתב: "צוות חינוכי יקר, ברצוני להודות לכם על העבודה המסורה שניכרת בתלמידותיכם ובתלמידיכם. כפי שכתבתם, במדינה תתקיים חברת מופת רק אם האנשים בשטח ידאגו ויחנכו לכך, ואני שמח לראות שאתם פועלות ופועלים בנושא בצורה נהדרת.
בנוגע לתוכן המכתב כשלעצמו, ברצוני לחזק את ידכם. אין ספק כי מר בנינסון הוא אדם משכנו ומעלה, שמגיעה לו הוקרת תודה מכל החברה הישראלית. אני מציע שתפנו לשר התרבות חילי טרופר שהנושא תחת אחריותו היות ואין לבית הנשיא לצערי, חלק בוועדה הבוחרת את משיאי המשואות. ועל כן המטה לטקסים ולאירועים ממלכתיים מטעם מרכז ההסבה הם הכתובת לפניה בנושא. עלו והצליחו!".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר