מתקן בולי העץ באחד הגנים בגליל ים צילום פרטי באדיבות ההורים

"סדק באף ותפרים" | הילדים נפצעים אבל מתקן בולי העץ עדיין קיים בגנים

הורים בשכונת גליל מתלוננים על מתקן בולי עץ שקיים בחצרות הגנים ומסוכן לילדים. הם מציינים כי למרות פציעות ותלונות המתקן עדיין לא הוצא

פורסם בתאריך: 14.3.22 08:38

הורים משכונת גליל ים מתלוננים על מתקן במתחם גנים בשכונה שמהווה סיכון לילדים. מדובר במקבץ של בולי עץ שנמצא בחצרות הגנים במתחם. ההורים מציינים כי באחד המקרים נפגע בצורה משמעותית ילד שטיפס עליהם ופונה לבית חולים. עוד מספרים ההורים כי לצד התקרית הזו, היו עוד מספר אירועים גבוליים שהסתיימו במזל ללא פגיעות. בנוסף, לדברי ההורים, הצוותים בגן מנסים בינתיים למנוע מהילדים להמשיך ולטפס על ידי חסימת המתקן באמצעות  שולחן, אך בכך מצטמצם משמעותית שטח המשחק בחצר עבור הילדים. לטענת אחת האימהות שיצרה קשר עם מנהלת מחלקת גני הילדים בעיריית הרצליה, הובטח לה כי המתקנים יוצאו מכל הגנים במיידי.
אחת האימהות מספרת על חומרת הפציעה של הילד שנפגע: "שני ילדים טיפסו על המתקן. זה קרה בדיוק ביום החופשי של הגננת, ואחד מהם נפל, פונה למיון עם סדק באף ותפרים מתחת לעין. ממש זוועה".

מתחם הגנים בגליל ים צילום פרטי באדיבות ההורים

אמא אחרת טוענת, כאמור, כי פנתה לעירייה בנושא: "דיברתי עם מנהלת מח' גני הילדים, היא טענה כי הם קיבלו את כל האישורים להוציא את המתקן הזה מהמקום, בכל הגנים בהם הוא קיים וזה יטופל בדחיפות. לצערי, לילד שנפגע זה מאוחר מדי".

 

אמא נוספת, להבדיל, ספקנית לגבי הוצאה של המתקנים בזמן הקרוב. לדבריה, ההורים קיבלו הבטחות עוד בתחילת השנה כי המתקנים יוצאו: "היו כבר כמה תקריות גבוליות עם זה, ולאחרונה ילד נפצע בצורה משמעותית. הבטיחו כבר מזמן להעיף את המתקן הזה, ועכשיו הם טוענים שהתקבלו האישורים ושזה יטופל, כבר שמענו את זה מתחילת השנה. אני חייבת להגיד שלא היה לי מושג על המתקן הזה עד עכשיו, כי בגלל הקורונה ההורים לא נכנסים לגן, וגם כשאנחנו נכנסים לרגע אנחנו לא מגיעים לחצר".
אם נוספת אמרה: "בגן שלנו הייתה פציעה לא סימפטית בגלל מתקן בולי העץ, ועל הדרך גילינו שהצוות חוסם גישה אליו באמצעות שולחן, כי הוא מסוכן מדי, כך שלמעשה חלק משטח החצר הלא גדול מלכתחילה "מופקע" מהילדים כדי לשמש מקום אחסון למתקן שלא מתאים להם".
תגובת העירייה תובא לכשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר