פתיחת האנזו בהרצליה, צילום דוברות העירייה

פעילויות רבות לגילאי 20-40: נחנך האנזו בהרצליה

האנזו שנחנך אתמול יציע לתושבי ותושבות העיר מסיבות, סטנדאפ, חוגים, סדנאות, קורסי העשרה ועוד. הפעילות תחל בחודש יוני

פורסם בתאריך: 10.5.22 17:58

נפתח רישמית: אירוע הפתיחה של 'אנזו' – המקום לצעירים בהרצליה, נפתח אתמול (שני) בערב. הפעילות במקום תחל בחודש יוני. האנזו יציע תמהיל עשיר של תחומים החשובים לקהל הצעירות והצעירים של העיר – תרבות, פנאי, אירועים ומסיבות, לצד לימוד, העשרה וייעוץ מקצועי. אל האירוע הגיעו עשרות תושבות ותושבים, בכירי העירייה, ובנוסף, האלוף האולימפי, שזכה לאחרונה בתואר נוסף – אלוף "רוקדים עם כוכבים", אלכס שטילוב. הערב כלל מסיבת ריקודים עם די.ג'יי, מופע אקפלה, ברמנים שהכינו קוקטיילים מושקעים ואוכל שהוגש לאורחים.

בחודשים האחרונים ערכה עיריית הרצליה סקר נרחב בקרב התושבות והתושבים הצעירים בעיר, על מנת להבין מה הצרכים והרצונות שלהם. על פי תוצאות הסקר, הקימה את 'אנזו' שיביא תכנים ייעודיים ומגוונים שמותאמים במיוחד עבורם. אנזו ממוקם ברח' סוקולוב 5, מיועד לגילי 40-20 והוא יציע תמהיל עשיר של תחומים לצעירות וצעירים של העיר: תרבות ופנאי – הופעות, אירועים, סדנאות, חוגים, מופעי סטנדאפ, ערבי קונספט, מסיבות ועוד; לימוד, העשרה וייעוץ מקצועי – סדנאות, קורסים בנושאי הכוון תעסוקתי, ייעוץ לימודים, עזרה במציאת עבודה לצעירים, חללי עבודה ולמידה עם אינטרנט אלחוטי, ציוד להקלטת פודקאסטים ועוד.

אנזו ייפתח במהלך חודש יוני ובימים הקרובים יושק לוח הפעילויות והאירועים באתר אנזו.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אני שמח לפתוח מקום חדש ואטרקטיבי לצעירות ולצעירים של הרצליה, שמהיום יוכלו ליהנות מתכנים מגוונים שהוכנו במיוחד עבורם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר