קוסטה בר. צילום גיל אמיר
קוסטה בר. צילום גיל אמיר

דני סנדרסון, מה קשור ומסיבות וויקאנד שוות. כל הסיבות להישאר בהרצליה בסופ"ש

סנדרסון בשת"פ קלאסי עם גיל שוחט, הדג נחש במופע צהריים, שרון הולצמן נותן ברוק ויש גם כדורגל וכדורסל בסופ"ש עמוס פעילות בעיר

פורסם בתאריך: 3.11.17 08:44

# הדג נחש, מלהקות ההיפ הופ והראפ המצליחות והאהובות בישראל עם 17 שנות פעילות רציפה, מגיעים להופעת צהריים מקפיצה בזאפה הרצליה, וכדאי שתהיו מוכנים לזוז-זוז עם הגרוב של שאנן סטריט וחבריו. הלהקה ייצרה עד היום שלל להיטים כמו "לא מוותר" ו"אף אחד" מאלבום הבכורה "המכונה של הגרוב שהפיק קובי אוז, "מספרים", "גבי ודבי" ו"לא פראיירים" מאלבומה השני שהפיק יוסי פיין, הלהיט הגדול "שירת הסטיקר" מאלבומה השלישי של הלהקה "חומר מקומי", "הנה אני בא", "עוד אח אחד", "שיר נחמה" ו"לא מספיק".

מופע צהריים בזאפה הרצליה, רחוב מדינת היהודים 85, הרצליה פיתוח, שישי 3/11 בשעה 14:00. מחיר מיוחד לילדים עד גיל 12. כרטיסים בטלפון 9080*

הדג נחש

הדג נחש

# כמעט חמישים שנים עברו מאז הקים דני סנדרסון את להקת כוורת והחל בקריירה מוזיקלית מפוארת, שכוללת את להקות גזוז ודודה, ואלבומי סולו מצוינים. בשישי בצהריים הוא מגיע להרצליה לשיתוף פעולה עם גיל שוחט, כולל גרסאות קלאסיות לשירי קאלט כמו יו-יה, נתתי לה חיי, גוליית, ועל הדרך גם הקונצ'רטו לפסתנר בדו-מינור של מוצרט. עם כפיר בן ליש, הדר גרין, אורית שלום ואנסמבל פוליפוניה. שישי ב-12:00, היכל אומנויות הבמה.

# ובמוצאי שבת תגיע להיכל שלישיית מה קשור – אסי ישראלוף, ציון ברוך ושלום מיכאלשווילי, במופע קולע וקולח עם מצבים קומיים ומגוון רחב של דמויות. מוצ"ש, היכל אומנויות הבמה ב-21:00.

# שירי ביאליק המוכרים וגם כאלה שקצת נשכחו מועלים בהצגה מקורית המשלבת חפצים ובובות. אספנית חפצים ישנים מוצאת מזוודה ובה אוצרות רבים, כולל ספר משיריו של חיים נחמן. ההצגה זכתה בפרס העיצוב ובשבחי הקהל והתקשורת בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2008. כתב: שחר מרום, משחק והפעלה: ליאת שבתאי. שבת, 11:00, מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. משך ההצגה 45 דקות והיא מיועדת לגילאי 4-7. כרטיסים: 40 שקלים לילד, 30 שקלים למבוגר. יש להירשם מראש פה: [email protected]

# ניקי גולדשטיין מ"הנערים של צ'יץ'" ותכנית העבר המיתולוגית "קשר משפחתי", עולה לראשונה עם מופע סטנדאפ משלו בו הוא חושף את עצמו אגב דיבורים על זוגיות, דיאטות, ילדים, בעיות קשב וריכוז וחומרים נוספים מחיי היום-יום. מוצ"ש, 21:00, היכל בעיר. לפרטים נוספים: 09-9552921.

ניקי גולדשטיין. צילום פיני סילוק

ניקי גולדשטיין. צילום פיני סילוק

# סרט הקאלט מהניינטיז, "לפני הזריחה", יוקרן בשישי ב-21:30 בסינמטק הרצליה. ג'סי האמריקני וסלין הצרפתייה נפגשים ברכבת, מבלים יחד, מטיילים וצריכים להיפרד בבוקר. אית'ן הוק וג'ולי דלפי צעירים ויפים.

 

# יובל צוויג מהאינגה בר בהרצליה מזמין אתכם לסגור שבוע עם הופעה של שרון הולצמן, לשעבר בסיסט להקת "אבטיפוס". הולצמן יעלה לבמה עם מופע רוקנרול שכולו הצגת תכלית של אחד האמנים הייחודיים והמוכשרים ברוק הישראלי של השנים האחרונות. הולצמן עומד מאחורי כמה וכמה מלהיטיה הגדולים של "אבטיפוס" ("בוקר טוב עולם", "אשה אשה", "ציפור", אוקיאנוס" ועוד…), הלחין את להיטיה הגדולים של איגי וקסמן ("בדרך למילווקי", "אדום", "אין לי מה לומר לך" ועוד…) וכתב והלחין עשרות שירים בקריירת הסולו שלו ("פתח את ליבך", "מחר יקרה לי משהו טוב", "סיכוי קלוש", "מה שאני רוצה" – שיר הנושא של הסדרה "מסודרים", "מלאכים נופלים", "מחכה לאיש שלי", "זהב" ועוד…).

צוויג, מה מחכה לנו?

"מופע שהוא חווית רוקנרול ייחודית, עם שירים של הולצמן מתוך יותר מ־20 שנות יצירה. במופע ילוו את הולצמן הרכב הכולל את מאיר סרוס על הגיטרה החשמלית, מוטי מזרחי על התופים וערן זילברברג על גיטרת הבס. זה קורה ביום שישי, 3.11, בשעה 22:45".

# סמסו מזל טוב לאבי פרטוש, מלך חיי הלילה של השרון ומי שמנצח ביד רמה על ליין הסופ"ש ב-די בר בהרצליה. ביום רביעי שעבר נולדה לו ולאשתו שולי, בת בכורה.

פרטוש, איך היתה הלידה?

"מטורפת. היינו בחתונה של ינון פוגל, מנהל בתחנת הרדיו לב המדינה, חזרנו הביתה והתחילו לשולי לחצים. היתה לה ירידת מים ונסענו לבית החולים. נולדה לנו תינוקת מדהימה וקראנו לה טליה. עדין לא עשינו בריתה, אבל ברגע שנתאושש קצת נעשה אירוע  של החיים".

די בר. צילום: א.א. הפקות

די בר. צילום: א.א. הפקות

תמשיך בפול גז בחיי הלילה?

"נסתדר. תכל'ס אין קשר בין מסיבות הסופ"ש להיותי אבא טרי. אני כבר מעדכן אותך שמחכה לבליינים סופ"ש שווה במיוחד עם מסיבת שישי מטורפת, כי אנחנו חוגגים את פתיחת עונת החורף עם הפקה ותפאורה מיוחדת. חוץ מזה, במוצ"ש יש לנו במקום את הליין של אליקו שהולך להיות אש, בגלל ההשקה של הסינגל החדש של פיני חדד ושלומי דהן. אנחנו מארחים גם במקום את אליה שאלתיאל המוכשר, משה טרבלסי המלך ועוד אורחי כבוד מהשורה הראשונה".

# שרדתם שבוע שלם בעבודה? מגיע לכם להתפנק בסופ"ש מסלולים. שי לוי, הבעלים של הקוסטה בהרצליה, לא מפסיק לפמפם לנו מבצעים ופינוקים במקום החדש.

שי, מה הפעם?

"תכנסו לעמוד שלנו ותייגו את האחד או האחת שאיתם הייתם רוצים לשתות ערב שלם. הפינוק לזוכה עלינו! לא מספיק? כדאי שתכירו את ליין חמישישי החדש שלנו. סופ"ש מסלולים כולל מסלול קוסטה מטורף ב־62 שקל בלבד, הכולל בירות גולדסטאר, פאולנר והייניקן, יינות, שתיה קלה ולמברוסקו. קטן עליכם? כדאי שתכירו את מסלול קוסטה לפנים ב־75 שקלים הכולל את כל מסלול הקוסטה, פלוס וודקה, ערק, טקילה ו-וויסקי.

# הניצחון הראשון בליגה שהשיגה מכבי הרצליה במחזור השמיני הפך בשבוע שעבר להיסטוריה רחוקה עם הפסד 3:2 להפועל נצרת עילית, כששני השערים לזכותה היו עצמיים. ולמרות זאת, ניצחון בשישי יקפיץ את חניכיו של משה סיני בטבלה, כי היריבה היא הפועל רמת גן, המדורגת 14 עם 7 נקודות, שתיים יותר מהרצליה. אין זמן טוב יותר לניצחון חוץ מיום שישי ב-15:00 באצטדיון רמת גן.

אוהדי מכבי הרצליה

# אחרי שני מחזורים בהם צברה נקודה אחת (הפסד ביתי 2:0 להפועל כפר כנא ו-0:0 בבית שאן), הפועל הרצליה צנחה למקום השישי בליגה א' צפון, אך עדיין רחוקה שלוש נקודות בלבד מהפסגה. היריבה, הפועל באקה אל ערבייה, לא תעשה לשחקניו של ארז בנודיס חיים קלים. שישי ב-14:00 באצטדיון בהרצליה.

# וקבוצת הכדורסל בני הרצליה תנסה להשיג ניצחון שני העונה כשתארח את הפועל תל אביב במסגרת המחזור החמישי. חניכיו של מיקי גורקה דמיינו פתיחת עונה טובה מזו, בליגת העל ובאירופה, ומשחק ביתי מול האדומים (מאזן 2:2) הוא נקודה טובה להתחיל לטפס במעלה הטבלה. מוצ"ש, 18:20, אולם הספורט בתיכון היובל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר