תחרות הווירטוס הבינלאומית (המשחקים המיוחדים) מימין לשמאל: אלון דולב, עופר לוי, משה פדלון, טל זהבי
תחרות הווירטוס הבינלאומית (המשחקים המיוחדים) מימין לשמאל: אלון דולב, עופר לוי, משה פדלון, טל זהבי

ספורטאים מיוחדים: אלון דולב וטל זהבי ייצגו את ישראל במשחקי ווירטוס

התחרות המתקיימת בפולין היא תחרות ספורט אירופאית המיועדת לבעלי מוגבלות שכלית, תסמונת דאון ואוטיזם. שני ההרצליינים הם חלק משלחת ישראלית שמונה 15 ספורטאים

פורסם בתאריך: 18.7.22 09:01

אלון דולב וטל זהבי, תושבי הרצליה, יצאו אתמול (ראשון) לייצג את ישראל בתחרות "משחקי אירופה" של הארגון הבינלאומי וירטוס המקדם ספורט בקרב ספורטאים וספורטאיות עם מוגבלות שכלית, אוטיזם ותסמונת דאון.

עמותת וירטוס ישראל הוציאה משלחת של 15 ספורטאים לתחרות בקרקוב, פולין, שם הם יתחרו בשישה ענפי ספורט – טניס, טניס שולחן, אתלטיקה, שחייה, רכיבה על אופניים וחתירה על מכשיר.

 

אלון דולב, בן 36, מתחרה בענף רכיבת אופניים. אלון עם מוגבלות שכלית ובעל יכולת תפקוד גבוהה. הוא החל לעסוק בספורט בגיל 14 כדי לתת מענה לקושי שלו, להבין את הסובבים אותו ולתקשר עמם. מגיל 23 התחרה וזכה בתחרויות בארץ ובחו"ל. בתחרות בהונגריה זכה במדליית כסף וארד.

טל זהבי, בן 42, מתחרה באופניים מזה 9 שנים. לטל מוגבלות שכלית. בתחרות בסין הוא זכה ב-3 מדליות: אחת זהב ושתי מדליות כסף. רגע לפני שאלון וטל טסו לייצג את ישראל, נפגשו השניים עם ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, וסגן ראש העירייה מחזיק תיק הספורט, עופר לוי, שברכו אותם ואחלו להם בהצלחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר