מבצר אפולוניה, אדיר מילר, עברי לידר. צילומים ניר קידר, אביעד הרמן, אייל נבו
מבצר אפולוניה, אדיר מילר, עברי לידר. צילומים ניר קידר, אביעד הרמן, אייל נבו

עברי לידר מציין 20 שנים ל"מלטף ומשקר", אדיר מילר ואליקו – כולם בהרצליה בסופ"ש

הזמר שגדל בהרצליה חוזר לעיר במסגרת סיבוב מצומצם לכבוד אלבום המופת שלו, ויש גם מסיבות ומזרחי וחפירה באפולוניה

פורסם בתאריך: 10.11.17 05:22

# רשות הטבע והגנים תערוך בשבת סיור ארכיאולוגי למבוגרים בהדרכת חגי יוחנן, ארכיאולוג השותף לחפירות המתנהלות בגן הלאומי אפולוניה מזה כ-22 שנים. הסיור עוקב אחרי השרידים המגוונים אשר חושפים את עוצמת ועושרה של העיר הקדומה אפולוניה לאורך תקופות שונות. הסיור יגיע למקומות שאינם נגישים לציבור הרחב ולקהל המבקרים בגן הלאומי. הסיור מיועד לחובבי ארכיאולוגיה והיסטוריה, כרוך בהליכה רגלית ומיועד לכל מי שאוהב לטייל במקומות לא שגרתיים. חשוב! שימו לב לשעת הסיור המוקדמת.

"מעירים את אפולוניה". שבת, 11.11 ב-7:30 בגן הלאומי אפולוניה. סיור נוסף בשבת, 15.12. הפעילות ללא תשלום מעבר לדמי הכניסה לאתר: מבוגר 22 שקלים, ילד 9 שקלים, חינם לבעלי מנוי מטמון. יש להירשם מראש בטלפון 09-9550929.

מבצר אפולוניה. צילום ניר קידר

מבצר אפולוניה. צילום ניר קידר

# אדיר מילר הוא שם מוכר וידוע, וכל מי שרוצה לסגור את השבוע עם מנת צחוק טובה מוזמן להופעה שלו בהרצליה בליל שבת. בתכנית – אלתורים על הבמה בשיתוף הקהל והרבה בדיחות וצחוקיה. שישי, 10.11 בהיכל אומנויות הבמה ב-22:30.

# לגיורא זינגר יש שם שעשוי להישמע קצת מוזר, ומופע סטנדאפ על איך זה להיות ישראלי דור ראשון שנולד בארץ למשפחה רוסית. זינגר ידבר על זוגיות, פרויקט תגלית בצבא וגעגועים לבית הספר, ויעשה את כל זה בשפה נקייה, עם הרבה שנינות ובלי הומור נמוך וגס.
מוצ"ש, 11.11, היכל בעיר ב-21:30

# עברי לידר מציין 20 שנים לאלבום "מלטף ומשקר" שהפך אותו מהבטחה וכישרון בשדה המוזיקה בארץ לכוכב של ממש. "זה תמיד אהבה", "אף אחד משנינו" ו"מרי לנצח" הפכו ללהיטים נצחיים ואת לידר לאמן מוביל ולשופט בפאנל של אקס פקטור. כעת הוא יוצא לסיבוב של שמונה הופעות בלבד ומגיע לעיר אליה הגיע כילד. בחלקה הראשון של ההופעה ינגן לידר את האלבום "מלטף ומשקר" לפי הסדר, ובחלקה השני שירים נוספים מקריירה עשירה. מוצ"ש, 21:00, היכל אומנויות הבמה.

# המחזמר "אלאדין" יעלה בהרצליה ויספר על אהבתו של אלאדין לנסיכה היפה יסמין, על השד המצחיק שבוקע ממנורת קסמים, הווזיר הרשע והסוף הטוב. עם דורי בן זאב, רונו גיבור-על, רומן קריצ'לי איש הגומי, מאיה גל, זיו פלג ואלירן איל. עם פזמונים של מירית שם אור. שבת, 11:00 בהיכל אומנויות הבמה.

 

# במסגרת "פוקוס קומדיות איטלקיות" שהחל בחודש אוקטובר יוקרן בסינמטק הרצליה סרט הפולחן "פנטוצי שלומיאל", הפרק הראשון בסדרת הקומדיות שבמרכזן רואה חשבון שלומיאל המגולם על ידי פאולו וילאג'יו. הומור פרוע ופרובוקטיבי שלא נמנע מביקורת חברתית. שבת, 18:00, סינמטק הרצליה.

קוסטה בר. צילום גיל אמיר

קוסטה בר. צילום גיל אמיר

 

# תפתחו יומנים, או שבעצם פשוט תתייצבו בקוסטה בר בהרצליה, שם מחכה לכם ה-הופעה של השבוע, של להקת  אלמנט. במסגרת ליין COSTA ROCK ליין חדש של הופעות חיות במקום, מגיעים במוצ"ש 11.11 חברי הלהקה עם הופעה אנרגטית עם כל הלהיטים הגדולים הקלאסיקות והבלדות המרגשות של קולדפליי.  Paradise, Yellow, Fix you, Violet Hill, The Scientist ועוד רבים אחרים. הכניסה חופשית.

מעיין ענף מנהלת המקום, ומה עם שגעת השש בש והטאקי שהחלה במקום?

"ביום שני ה־13.11 החל מהשעה 21:00 יש לנו במקום טורניר שש בש, כי אין כמו בירה ושש בש ביחד, נכון? ויש לנו גם פרסים שווים: פרס ראשון פינוק ספא זוגי, פרס שני בקבוק וויסקי ועוד שלל פינוקים כמסורת הקוסטה.

# נחשו מי אורח הכבוד באירוע של החודש ב־די בר בהרצליה? לא אחר מאשר הזמר מור מזרחי שמגיע להופעה בערב מיוחד בהנחיית אליקו מרדיו לב המדינה שגם ישדר את הערב בשידור ישיר ברדיו לב המדינה 91 FM ויארח אומנים ואורחים.

אליקו. צילום אסף עברון

אליקו. צילום אסף עברון

אבי פרטוש, מה מחכה לנו?

"הופעה מלאה של מזרחי, הרבה שמח, הפתעות ופינוקים ללקוחות שלנו. מדובר בליין שקורה פה כל מוצ"ש ותפס חזק בטרוף. כל הטוב הזה יקרה במוצ"ש ה־11.11 בשעה 21:00. רצוי לשריין מקומות מראש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר