יוסי סדבון ורעייתו, הערב במסיבת העיתונאים. צילום מירב זיגלמן
יוסי סדבון ורעייתו, הערב במסיבת העיתונאים. צילום מירב זיגלמן

"העיר תהיה נקייה, תרתי משמע": צפו ביוסי סדבון פותח את המירוץ לראשות עיריית כפר סבא

ניצב בדימוס יוסי סדבון רמז לחקירות בן חמו כשהכריז הערב רשמית שיתמודד על ראשות עיריית כפר סבא

פורסם בתאריך: 21.11.17 10:23

ניצב בדימוס עו"ד יוסי סדבון הכריז היום (ב') אחר הצהריים, באופן רשמי, במסיבת עיתונאים שקיים בביתו, כי בכוונתו להתמודד על ראשות עיריית כפר סבא. סדבון ירוץ ברשימה עצמאית לראשות העיר בבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו באוקטובר 2018, כאשר שם הרשימה והרכבה טרם נקבעו.

"זו לא החלטה קלה מבחינתי, להפך, זו החלטה כבדה", אמר היום סדבון, "אני חושב שבעת הזו צריך להעדיף את האינטרס הציבורי על פני האינטרס האישי שלי. תאמינו לי, סידור החיים שלי היום הרבה יותר נוח מאשר סידור החיים של ראש עיר. פנו אלי הרבה מאוד אנשים בעיר שביקשו ממני לקבל את ההחלטה הזאת ושקלתי אותה בחודשים האחרונים. לאחר שרכשתי ניסיון וידע חשבתי שזה הזמן לחזור למעגל הציבורי. אני יודע היטב מה המשמעות של התפקיד, אבל אני נחוש לא רק להתמודד על התפקיד אלא גם לנצח, כדי להגיע לעיר שפועלת אחרת. פעלתי במסגרת העיר הזאת רבות ואני מכיר אותה היטב. אני רואה בתפקיד הזה שליחות ציבורית מהמדרגה הראשונה ואני לא אירתע לא מקשיים".

סדבון הוסיף: "יש כאלה שתרגמו את ההתלבטות שלי כהיסוס או כחוסר רצון בתפקיד. אני רוצה להגיד שברגע שנגמרה ההתלבטות אין נחוש ממני לעשות את התפקיד. יש לתפקיד הזה השלכה על הרבה מאוד אנשים בעיר הזאת, גם במישור הפרטי שלי על ארבעת ילדי וחמשת נכדי שגרים פה. אני לא מתכוון במסגרת האירוע הזה לומר מה התוכניות של לגבי העיר מכיוון שזה עוד בעבודה. אני בשלב הזה מגבש את הדרך. אני מתכוון לקחת מומחים בכל תחום ולעבוד ברצינות על כל נושא שיעלה".

 

באשר לחקירות של ראש העירייה יהודה בן חמו החשוד במרמה ובגניבה, רמז סדבון: "במידה ואקבל את המנדט מהציבור כפר סבא תהיה שונה, חדשנית יוזמת, שירותית, שקופה לציבור, ותהיה נקייה תרתי משמע, גם העיר עצמה וגם בנושא ההתנהלות שלי ושל הצוות שלי בניהול העיר. אני מקווה שהתושבים יתנו אמון בי וברשימה שתרוץ איתי, ופה זה המבחן הגדול. אם אזכה באמון הציבור אעשה כמיטב יכולתי ואשקיע לטובת העיר הזו".

מסיבת העיתונאים בביתו של יוסי סדבון. צילום מירב זיגלמן

מסיבת העיתונאים בביתו של יוסי סדבון. צילום מירב זיגלמן

סדבון (65), מתגורר בכפר סבא משנת 1973 עם אשתו נעמי. בעיר מתגוררים גם ארבעה מחמשת בניו וחמשת נכדיו. לסדבון קריירה ארוכה במשטרה, בה שירת במשך 31 שנים, ושאותה סיים בדרגת ניצב. בין תפקידיו הבכירים, היה סדבון מפקד מרחב דן, היועץ המשפטי של המשטרה, מפקד מחוז שומרון ויהודה, ראש אגף החקירות במשטרה ומפקד מחוז תל אביב, עד לפרישתו בשנת 2004.

סדבון פעל רבות גם במישור המקומי בכפר סבא. הוא חבר במועדון ליונס כבר 30 שנה, ואף היה נשיא המועדון, חבר עמותת בית החולים מאיר, יו"ר צוות היגוי עירוני לקביעת תפיסת הביטחון בשגרה בכפר סבא ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר