גלעד כץ. צילום: ג'קי רבינוביץ, באדיבות בנות הרצליה
גלעד כץ. צילום: ג'קי רבינוביץ, באדיבות בנות הרצליה

"חד משמעית – המטרה היא לזכות העונה באליפות עם בנות הרצליה"

אחרי שביססה את מעמדה כאחת הקבוצות הגדולות בכדורסל הנשים הישראלי, הקבוצה של גלעד כץ רוצה ללכת העונה צעד קדימה. רוב השחקניות עזבו, קרן מוזס, מיכל גילת ועדן כהן חתמו

פורסם בתאריך: 16.7.17 15:00

אחרי שנכנסה לחבורת הגדולות של כדורסל הנשים הישראלי בשנים האחרונות, בנות הרצליה רוצה ללכת העונה צעד קדימה. גלעד כץ, שהקבוצה שלו זכתה רק לפני שנתיים בגביע ובעונה שעברה סיימה במקום השלישי בליגה, החליט לבצע שינויים גדולים במצבת השחקניות. הסגל של הקבוצה עובר בקיץ חריש עמוק ולמעשה שלוש שחקניות בלבד נשארו מהעונה שעברה. מדובר בקפטנית המנוסה ליעד סואץ- קרני, אופיר בנט, ונוגה פלג פלץ. בקבוצה רוצים להחתים שמונה שחקניות חדשות: שלוש זרות וחמש ישראליות. שלוש ישראליות כבר הגיעו לקבוצה: קרן מוזס ומיכל גילת מכפר סבא ועדן כהן ממכבי חיפה. בקבוצה מדגישים כי הם לא ממהרים להחתים שחקניות, ויביאו רק כאלו שמתאימות לתלכיד של הקבוצה.

"בשורה התחתונה סיימנו את העונה ללא תארים, וכמאמן מקצוען בקבוצה ששואפת להישגים אני לא יכול להיות מרוצה מעונה שמסתיימת ללא תואר”, אמר המאמן. אחת השחקניות המנוסות בליגה וללא ספק המנהיגה של הרצליה היא ליעד סואץ- קרני, שמתחילה עונה רביעית במועדון. “העונה החולפת הייתה טובה בסך הכל, אבל התקבלה החלטה במערכת לעשות לא מעט שינויים בעקבות בעיות שהתעוררו. מי שעקב אחרי המשחקים שלנו יכול היה לראות שהייתה בעיה של חיבור לקבוצה. היו לנו 3 זרות מהWNBA-, וראו אצלן קצת חוסר חשק. נדמה היה שזו תחנת מעבר עבורן לליגה טובה יותר. בעקבות כך התקבלה החלטה להביא זרות פחות נוצצות, אבל עם יותר אופי".

כששואלים את אנשי הרצליה מה המטרות לקראת עונה הקרובה, שתיפתח בסוף אוקטובר, התשובה היא חד משמעית. “המטרה היא כמו בכל שנה, ללכת על כל התארים. אמנם בונים פה סגל פחות נוצץ, אבל אני מאמינה שתהיה קבוצה טובה שתתמודד בצמרת”, אמרה סואץ-קרני. “בראשון לאוקטובר נקיים את האימון הראשון ואני מקווה שתהיה לנו עונה טובה לא פחות, ואולי אפילו יותר מהקודמת” הוסיף המאמן כץ. “המטרה היא חד משמעית – לזכות באליפות עם בנות הרצליה”.

לקראת העונה שמים דגש במועדון על נושא כמות הקהל: “אנחנו בתהליך ארוך שבו לאט לאט אנחנו צוברים אוהדים ואוהדות”, ציינה הקפטנית. “אני חושבת שאנחנו עושות עבודה טובה בעניין הזה, הולכות לבתי ספר לגייס אוהדים צעירים כדי שיביאו גם את המשפחות. לפני חודש למשל הרצתי בבית ספר בהרצליה על כדורסל נשים. זה היה כיף לשמוע שהילדות רצו הרצאה בנושא. במהלך ההרצאה הן גילו ידע על הקבוצה. זה היה מרגש”.
כץ הוסיף על החיבור עם הקהל: “אנחנו מנסים שנה אחרי שנה לקרב את האוהדים לקבוצה. מקווים  שעוד אנשים יבואו למשחקים. יש לנו שחקנית בית אחת, אופיר בנט. היא השחקנית הכי טובה בארץ בשנתון שלה ואנחנו מאוד גאים בה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר