אריאל שיימן צילום: עזרא לוי
אריאל שיימן צילום: עזרא לוי

ביקורת על שיימן: "מגיע עם ג'ינס ומחלק הוראות"

שחקן בכיר במועדון ביקר את התנהלות הבעלים בשבועות האחרונים: "זה לא יכול לעבוד ככה, אי אפשר למנות מאמן ולומר לו מה לעשות". שיימן בתגובה: "מי שלא רוצה להישאר פה מוזמן לקום וללכת"

פורסם בתאריך: 27.12.17 11:36

מצבה של מכבי הרצליה הולך ומחמיר כמעט בכל שבוע ונראה שהיא תצטרך נס כדי לשרוד עונה נוספת בליגה הלאומית. בינתיים, ישנה מורת רוח בקבוצה מההתנהלות בשבועות האחרונים, ובעיקר בכל הנוגע להתערבותו המקצועית של הבעלים אריאל שיימן.

"אריאל שיימן הוא המאמן", טען בנחרצות אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "עופר טלקר נמצא על הדשא, אבל שיימן הוא המאמן בפועל. אתה לא יכול להיות בשני כובעים, מה שלא תאמר או תעשה אתה תשדר משהו לא טוב לשחקנים".

על התנהלותו של שיימן באימונים אמר השחקן: "אריאל מגיע עם ג'ינס, מדבר עם השחקנים ומחלק להם הוראות. זה לא יכול לעבוד ככה. שיבוא ויגיד לשחקנים שהוא המאמן שלהם, שיגיע עם בגדי אימון. אבל אתה לא יכול למנות מאמן ולומר לו מה לעשות. זה מבלבל את השחקנים הצעירים וזה מצחיק. כל בעלי הבית מתערבים אבל אף אחד לא מגיע לרמה הזו. האבסורד הוא שמהחומר הקיים אפשר להוציא הרבה יותר".

שיימן הגיב לדברים: "מי שלא רוצה להישאר פה מוזמן לקום וללכת. יש פה הרבה אנשים שמתקיימים בכבוד ממכבי הרצליה. לטוב ולרע, אני האחראי הבלעדי למצב המקצועי של המועדון".

בגזרת החלוץ איציק כהן שהתעמת עם שיימן ביום ראשון, החלוץ לא הגיע לאימון הקבוצה אתמול וצפוי לעמוד לוועדת משמעת נוספת, אחרי שרק לפני חודש עבר עבירת משמעת דומה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר