קולנוע. אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
קולנוע. אילוסטרציה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

קובי אפללו, BBB וסטנדאפ על סקס בסופ"ש בהרצליה

הבלקן ביט בוקס בהופעת צהריים, קובי אפללו במוצ"ש, הצגה על המשפחה המזרחית המודרנית והסקסולוג צחי בן ציון עם סיפורים מבין הסדינים

פורסם בתאריך: 9.2.18 07:44

הצמה של אבא

עזרא ספיר גוסס ממחלה. ליד מיטתו נאספים אשתו ושניים מילדיו למעט בנו הצעיר אמיר, המורד באביו ובורח מהציפיות החונקות של אביו. כולם מחכים שיבוא להתפייס, אבל אמיר פונה לדרך אחרת. ההצגה "הצמה של אבא" בוחנת את המשפחה המזרחית המודרנית, שבדרכה להשתלב בחברה הישראלית ויתרה על ייחודה.

כתיבה: אמנון לוי ורמי דנון, בימוי: רוני פינקוביץ'. משך ההצגה: כשעה וחצי ללא הפסקה.

משתתפים: יעקב כהן / איציק כהן, רובי פורת- שובל, גאיה שליטא כץ, קובי מאור, מיקי פלג-רוטשטיין, תום גרציאני, רותם קינן (לידיעתכם – בכל ההצגות יופיע יעקב כהן, למעט בהצגה ב- 3.2 שבה ישחק איציק כהן).

"הצמה של אבא", היכל אומנויות הבמה, מוצ"ש ב-21:00. כרטיס: החל מ-130 שקלים (גמלאי ונכים 65 שקלים).

סקס בעיר הגדולה

ד"ר צחי בן ציון חוזר לספר, בדרכו המיוחדת והמצחיקה, אנקדוטות מעבודתו כסקסולוג ומשכיב את הקהל תרתי משמע. להבדיל מקומיקאים מקצוענים ומשופשפים, עומד ד"ר צחי בן ציון על הבמה וצוחק על סקס כאילו אין מחר. הד"ר מתבסס על מיקרים אמתיים הקשורים בסקס וזוגיות, מספק נתונים מדעיים ונשען על קרקע המציאות. כמו כן מספר ד"ר צחי בן ציון על מקרים הזויים ומוטרפים שהגיעו לטיפולו – אנקדוטות שכולנו חווים, או סליחה, שומעים מחברים…

מוצ"ש, "היכל בעיר", 21:00

BBB נותנים בקצב

תומר יוסף ואיתמר ציגלר הם שני צלעות של אחד ממשולשי המוזיקה הטובים של השנים האחרונות, "החצר האחורית", המבצעים את שירי יעקב רוטבליט עם עיבודים מוזיקליים יפהפיים. השניים משתפים פעולה באחד ההרכבים האנרגטיים של השנים האחרונות, "בלקן ביט בוקס", שיבואו לעשות שמח בהופעת צהריים בזאפה הרצליה. הלהיטים המוכרים לצד טעימות מהאלבום האחרון Shout it out. יהיה מקפיץ. זאפה הרצליה, שישי ב-14:00, פתיחת דלתות ב-13:00, כרטיס: 135 שקלים.

קובי אפללו בהופעה

הרפרטואר של קובי אפללו כולל ארבעה אלבומי זהב שהציבו אותו כאחד היוצרים המקוריים והמצליחים בארץ. במוצ"ש הוא מגיע לזאפה הרצליה עם הרכב נגנים והשירים המוכרים והיפים, כמו מראות, לצידך, שמרי עליי, בא מן השתיקה, ים הרחמים, מה שהלב בחר, צחורת כנף, שיר געגועים, מכתב לאחי ועוד רבים וטובים. תחילת מופע ב-22:00, פתיחת דלתות ב-20:15, כרטיס: 144 שקלים.

 

 

# מפיק ליין מסיבות הסופ"ש של הדי בר בהרצליה, אבי פרטוש, לא עוצר גם אחרי הצלחת מסיבת מוצ"ש בשבוע שעבר, אז חגג במקום מלך החאפלות שלומי דהן יחד עם אורחי כבוד וזמרים מהשורה הראשונה כמו קוקו ורינת בר. פרטוש ממשיך עם המסיבות גם הסופ"ש, ומזמין את המין היפה להיכנס למסיבות בחינם. מה זה אומר? שכל מי שתגיע עד 23:00 תיכנס ללא תשלום בליין של חמישי-שישי ושבת. וכן, יש מוזיקה טובה עם די ג'י רועי פלינר. תגיעו, יהיה חם.

# להקת SOUL DEPOSIT, מגיעים במוצ"ש למופע במייקס פלייס בהרצליה, למופע שכולו אינדי רוק קלאסי באנגלית, עמוס בעיבודים מיוחדים וגם בחומר מקורי. חברי הלהקה הסולן והגיטריסט גל ״ג׳ונסי״ מילר, שי סופר על הגיטרה החשמלית, עמרי וינברג על הבס ואורי נבות על התופים, יעוררו לכם את כל החושים עם להיטים מוכרים ושלל ביצועים שישאירו אתכם פעורי פה. הכניסה חופשית. זה קורה במוצ"ש (10.2), החל מהשעה 21:30

# רוצים קצת כפיים וקצב בחיים? כדאי שתתייצבו בדבלין בר בהרצליה, שם מחכים לכם ליינים שמחים במיוחד, עם האמנים הכי מובילים בז'אנר הים תיכוני ועם ביצועים שיגרמו לרקד על השולחנות.

סאני שושן, מה קורה אצלכם במהלך השבוע?

"יש לנו ביום שני קבוע את לואי עלי הזמר עם שלל להיטים וקאוורים שיגרמו לכולם לקום מהכסאות. לואי מופיע אצלנו גם ביום שישי (9.2) עם אורן ירדן, כחלק מליין קבלת שבת במקום".

# תכירו את דוגמן הבית של הרומר 22 בהרצליה, פיני סמולנסקי, רק בן 28 וכבר מחזיק בשתי משרות ובייבי פייס. בימים הוא עובד כמנהל קמפיינים במשרד פרסום ובלילות כמנהל השיווק של הרומר, לשם הוא מגיע בעיקר בימי חמישי לשתות צ'ייסר ויסקי על הבר. אגב, בירור לעומק על הבחור גילה לנו שהוא חובב מוזיקת טכנו והוא גם מתופף מגיל צעיר, ואפילו חלם להיות מתופף מפורסם.

אבי סופר, יש משהו מעניין בסופ"ש?

"מגיעים אלינו לרומר שני יוצרים ומפיקי מוזיקה מוערכים וידועים שהמוזיקה שלהם מנוגנת על ידי מיטב הדי ג'ייז הגדולים בעולם. מדובר בבן אזולאי וסער לגזיאל שהם ביחד  Teamworx. ביום חמישי (8.2) ינגן אצלנו דיגי'י בן אזולאי וביום שישי (9.2) ינגן דיג'יי סער לגזיאל. בשבת (10.2) יש לנו ליידיס נייט, בו אנחנו מפרגנים למין היפה, בלי קשר ליום האישה הבינלאומי – בנות נהנות מיין ללא תחתית ב־69 שקלים בלבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר