פרויקט העצמאות 95 הרצליה, הדמייה

תמ"א 38 בהרצליה: ייהרס בניין בן שלוש קומות ובמקומו ייבנה בניין בן שבע קומות

דיירי הבניין חתמו על הסכמה לביצוע הפרויקט, משך הבנייה המשוער הינו כשנתיים מקבלת ההיתר

פורסם בתאריך: 11.2.18 10:02

חברת ראדקו 38 מקבוצת רפאלי תקדם פרויקט התחדשות עירונית ברחוב העצמאות 95 בהרצליה. החברה השלימה לאחרונה את החתמת כל בעלי הדירות בבניין, שבו שש דירות, וכעת תוכל לקדם מול עיריית הרצליה את הריסת הבניין החדש ובניית בניין חדש במקומו.

על פי התכנית ומדיניות העירייה לנושא תמ"א 38 במרכז העיר, החברה תקדם הריסת הבניין בן השלוש קומות שנבנה בתחילת שנות ה-70 ותבנה במקומו בניין חדש שיתנשא ל-7 קומות. בבניין הישן מתגוררות שש משפחות ואילו בבניין החדש יתווספו כ-15 משפחות נוספות. משרד האדריכלים שנבחר לתכנון הבניין החדש הינו MY-Architects.

הפרויקט נמצא בשלבי תכנון ותמהיל הדירות החדשות יכלול דירות גן, דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים ופנטהאוזים. דירות ארבעת החדרים ישתרעו על פני כ-86-95 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר. דירות חמישה חדרים יהיו בשטח של 116 מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר. לפנטהאוז ארבעה חדרים ושטח כולל של 100 מ"ר ומרפסת גג בשטח של 105 מ"ר. על פי ההסכם, בעלי הדירות יזכו לדירה חדשה הכוללת ממ"ד, מרפסת ומחסן (וחניון תת קרקעי). משך הבנייה צפוי להימשך כשנתיים מקבלת ההיתר.

 

לדברי אבי נאור, מנכ"ל ושותף בחברת ראדקו 38 מקבוצת רפאלי: "מדובר בפרויקט שמספק היצע לזוגות צעירים ומשפרי דיור שמעוניינים להמשיך ולגור במרכז העיר עם כל השירותים הציבוריים הקיימים והקרבה למרכזי מסחר. יתרון נוסף במיקום הפרויקט הוא בדרכי הגישה ליציאה וכניסה לעיר ולנתיבי תחבורה ראשיים כמו נתיני איילון, כביש החוף ורכבת ישראל".

פרויקט העצמאות 95 הרצליה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פרויקט בתל אביב

    חברה מאוד לא מקצועית. היינו אצלהם לקבל הצעה לפרויקט שלנו ופשוט המנכל לא הצליח להעביר את החומר בצורה טובה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר