התריס שנפל בתיכון הנדסאים הרצליה
התריס שנפל בתיכון הנדסאים הרצליה

שוב: תריס נפל בקרוואן בתיכון הנדסאים הרצליה

איש לא נפגע מנפילת תריס הגלילה, אך זהו מפגע בטיחות רביעי בתוך כחודש במתחם המבנים היבילים בתיכון. ההורים זועמים: "פנינו למשרד החינוך, למשרד הבריאות, לעירייה, וכלום. אדישות"

פורסם בתאריך: 25.2.18 15:51

תריס נגלל שהותקן באחד מהקרוואנים שהוצבו במתחם תיכון הנדסאים בהרצליה, נפל היום (א') במהלך הלימודים. אף ילד או מורה לא נפגע, אבל זהו כבר המקרה הרביעי תוך זמן קצר בו מתרחש נזק הקשור בבינוי במתחם הקרוואנים. ב-18.2 נפלו פאנלים מהתקרה האקוסטית בשל חדירת מי גשמים לקרוואן. בתחילת החודש אירע מקרה דומה בו קרס חלק מהתקרה על ראשי התלמידים ששהו בכיתה, וב-28 בינואר אירע מקרה דומה.

בקרוואנים לומדים תלמידי כיתות ט', וההורים הנזעמים הקימו ועד התנגדות ללימודים בקרוואנים אלו. אחד מההורים, החבר בוועד, נשמע נסער: "אנחנו מתריעים ואומרים, זה סיכון, זה חשמל חשוף, התקרות שקרסו, ועכשיו תריס שנפל. והילדים שלנו יושבים ולומדים בכיתות האלו. הפעם זה כמעט נפל על התלמידים שישבו שם, בנס לא נפגע אף אחד. פנינו למשרד החינוך, למשרד הבריאות, לעירייה, וכלום. אדישות.

"יש כמה אלטרנטיבות: להחליף את הקרוואנים הללו בחדשים. אלו מבנים יבילים, זו מטרתם. אפשרות שנייה היא להוציא אותם ללמוד בכל מקום אחר, בית חיל האוויר או בכל מתקן אחר של העירייה עם חדרים פנויים. אבל ברור שאי אפשר להשאיר אותם במקום מסוכן. אני לא מבין את התשובות של העירייה שאין כרגע פתרון וזה בתהליך ויבנו מתישהו כיתות חדשות. למנהלת הרשלנית של בית הספר יותר חשוב להתחנף לעירייה ולהביא גביעים ומדליות שיפארו את בית הספר מאשר לדאוג לתלמידים. זה כמו מעברה פה, ואנחנו אחת הרשויות המקומיות העשירות ביותר במדינה, מה קורה פה?".

התריס שנפל בתיכון הנדסאים הרצליה

התריס שנפל בתיכון הנדסאים הרצליה

אמא לתלמידה בתיכון הנדסאים, החברה אף היא בוועד ההתנגדות ללימודים בקרוואנים בבית הספר, הוסיפה: "הילדים באו לפתוח או לסגור את התריס, והוא נפל עליהם. אם אני הייתי המנהלת הייתי אומרת לילדים לא להיכנס לכיתות האלה. אני לא מבינה את המנהלת. איפה האחריות שלה? רק הציונים חשובים? שהנדסאים יהיה בין התיכונים המובילים של משרד החינוך, זה מה שחשוב? דבר אחר לא חשוב? ציונים, ותו לא. רואים בתלמידים מכשיר לשיפור הממוצע של בית הספר, וזהו. מנהלת אחראית לא היתה מאפשרת לתלמידים ללמוד בכאלה מבנים, חד וחלק".

לדברי ההורים, הם ביקשו וקיבלו הצעת מחיר למבנה יביל שישמש ככיתת לימוד, ועלות קנייתו, הובלתו והצבתו במתחם בית הספר היא כ-100 אלף שקלים. בתקציב העירייה לשנת 2018 תחת "אגף ת.ב.ל" הוקצו 590 אלף שקלים לסעיף "תגבור מתחם הקרוואנים". לדברי ועד ההתנגדות סכום זה מתייחס למתחם הקרוואנים בתיכון הנדסאים, אך לפי שעה לא נעשה בו שימוש.

בשבוע שעבר נקבעה להורים פגישה בעירייה בנדון ב-8 במרץ.

מעיריית הרצליה טרם נמסרה תגובה והיא תצורף מיד לכשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר