המגרש שרכשו יוסי אברהמי ואלמוגים במתחם זרובבל בהרצליה. צילום: שמעון סיבוני
המגרש שרכשו יוסי אברהמי ואלמוגים במתחם זרובבל בהרצליה. צילום: שמעון סיבוני

40 יחידות דיור ייבנו במגרש שנמכר במתחם זרובבל בהרצליה

מגרש בשטח חמישה דונם ברחוב חנה רובינא נמכר במחיר 47 מיליון שקלים ועליו ייבנו שלושה בניינים בגובה שש קומות

פורסם בתאריך: 5.3.18 08:59

חברת יוסי אברהמי רכשה בשותפות (50%) יחד עם חברת אלמוג ב.ז. בניה והשקעות, חברה- בת של אלמוגים החזקות, קרקע מכונס נכסים במתחם זרובבל שברחוב חנה רובינא בהרצליה. הקרקע בשטח של כחמישה דונם, נרכשה תמורת 47 מיליון שקל בתוספת מע"מ. לקרקע תב"ע מאושרת לבניית שלושה בנייני בוטיק בגובה של שש קומות ו-40 יחידות דיור, מחיר המשקף עלות של 1.175 מיליון שקל עבור מרכיב הקרקע ליחידת דיור.

העיתון "דה מרקר" דיווח כי בעליו הקודמים של המגרש היו האחים חן ואיתי גינדי, ושותף תושב קנדה. בגלל מחלוקת בין השותפים, עבר המגרש לכונס הנכסים.

"מתחם זרובבל" ממוקם בצד המערבי של שכונת הרצליה הירוקה. המתחם ממוקם בסמוך למרכזי הבילוי, התרבות והספורט של הרצליה כמו היכל אומנויות הבמה, קניון שבעת הכוכבים והקאנטרי קלאב, ובסמוך לפארק הרצליה שבו שבילים המיועדים להולכי רגל ואופניים וכולל גם גישה מהירה לצירי התנועה הראשיים. המתחם כולל כ-620 יחידות דיור ומכיל שטחים ירוקים רבים, מרכז ספורט, בית כנסת וגני ילדים.

מהיזם יוסי אברהמי נמסר כי "זו הפעם הראשונה שבה חברת יוסי אברהמי תיזום פרויקט נדל"ני בעיר הרצליה, בה אנו מזהים פוטנציאל משמעותי . מדובר בפרויקט בוטיק שיספק הזדמנות לרכישת דירה לזוגות צעירים המעוניינים לגור באזור השרון ותל אביב, וגם למשפחות שמעוניינות לשדרג את דירת מגוריהם הנוכחית ועדיין לגור באזור מרכזי עם נגישות מקסימלית לנתיבי תחבורה מרכזיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר