סשה ארגוב צילום חנניה הרמן לע"מ
סשה ארגוב צילום חנניה הרמן לע"מ

שירי וילנסקי וארגוב והרצאה ביטחונית בנווה עמל. השבוע בהרצליה

ערב משיריהם הנודעים של שניים מהמלחינים הבולטים בארץ יתקיים בהיכל אומנויות הבמה, הפרשן הצבאי אלון בן דוד יתארח במתנ"ס נווה עמל

פורסם בתאריך: 18.3.18 08:38

היו זמנים

שלושה ערבים משיריהם של סשה ארגוב ומשה וילנסקי

משירי שני המלחינים מהבולטים בזמר העברי, חתני פרס ישראל. משה וילנסקי הושפע עמוקות מהזמר התימני ותרבות המזרח אותה פגש בארץ ישראל אליה עלה ב-1932, ניסח את החיבור המוזיקלי בין התרבויות שנים רבות לפני שהדיון התרבותי והבין-גזעי הפך בן-בית בסלון הישראלי. הוא העניק נוף ים-תיכוני לשירי יעקב אורלנד ונתן אלתרמן, גילה וטיפח את שושנה דמארי והלחין שירים מוכרים רבים כמו כלניות, היו זמנים, הרועה הקטנה מהגיא, סתיו, ובכל זאת יש בה משהו.סשה ארגוב פעל פעולה הפוכה, והביא את תרבות המערב המכופתרת והמעונבת אל התרבות הצברית הפרועה והלא ממש אצילית שהתפתחה בארץ. הוא הלחין מעל אלף שירים, רבים הפכו ללהיטים מוכרים ואהובים: דינה ברזילי, הוא לא ידע את שמה, אהובתי לבנת צוואר, בין ברושים, ככה סתם, יוסי ילד שלי מוצלח, חופשה באדום, כשאור דולק בחלונך, וזו רשימה חלקית בלבד.

שירה: קרן הדר, אייל חביב ואמנים אורחים. מנחה: יואב גינאי. ניהול מוסיקלי: גבי ארגוב.

משירי ארגוב ווילנסקי. היכל אומנויות הבמה, ימים רביעי וחמישי (21,22.3) ב-20:30, שישי ב-21:30. כרטיסים החל מ-119 שקלים.

משה וילנסקי צילום יעקב סער לע"מ

משה וילנסקי צילום יעקב סער לע"מ

 

למה לי פוליטיקה עכשיו?

הפרשן הצבאי של ערוץ 10, אלון בן דוד, מגיע למתנ"ס נווה עמל להרצאה על עתיד מדינת ישראל במזרח תיכון עוין

אלון בן דוד צילום לימור אדרי

אלון בן דוד צילום לימור אדרי

וילה בגו'נגל, הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון – זה לא סוד שמדינת ישראל היא "אי" קטן של שפיות המוקף מדינות עוינות, אבל האם יש דברים שפספסנו בדרך? הפרשן הצבאי של ערוץ 10, אלון בן דוד, יתארח במתנ"ס נווה עמל ויספר סיפורים שלא נשמעו בתקשורת.

אז מה הסיכוי למבצע נוסף בעזה? האם איראן באמת מאיימת עלינו? מה הסיכוי להתחדשות האינתיפאדה? ואיך ישפיעו מנהיגי העולם פוטין וטראמפ על עתיד המזרח התיכון? הרצאה מזווית קצת אחרת על עתידה של מדינת ישראל בסביבתה הגיאו-פוליטית, שבועות ספורים לפני יום עצמאותה ה-70.

מתנ"ס נווה עמל, יום שני, 19.3 ב-20:30. כרטיס: 50 שקלים.

דיקלה במופע אינטימי

הרצאה פותחת : לינור אברג'יל – "סיפור חיי"

שתי נשים על במה אחת עם סיפורים ושירים המציגים את סיפורי חייהן. לינור אברג'יל תספר על הדרך מילדותה בנתניה דרך בית הספר למשחק בית צבי, הזכייה בתואר "מיס עולם", המועמדות לפרס האמי, והאסון שאירע לה באיטליה.

הזמרת דיקלה היא אחת מהיוצרות הבולטות במוזיקה הישראלית שכותבת, מלחינה ומפיקה את אלבומיה. בערב זה תגיש דיקלה בליווי הרכב טריו את להיטיה הגדולים בעיבודים אינטימיים מיוחדים. בין השירים במופע: "שבע בערב", "הוא כותב לי מאמי", "ואם פרידה", "אין עוד אהבה כזאת" ואחרים.

שישי, 23.3, פתיחת דלתות 12:30, תחילת מופע 14:30, מחיר 164 שקלים.

ב"בית קינן" תתקיים הרצאתו של אלוף (מיל') ד"ר יום טוב סמיה, בעבר אלוף פיקוד דרום, בנושא "אתגרי המנהיגות בישראל לעשור הקרוב". סמיה, יליד הארץ אשר גדל במעברת פרדסיה ובעיר נתניה, בן למשפחת עולים מלוב, שירת במשך 29 שנים בצה"ל, מתפקיד לוחם בחטיבת הצנחנים דרך תפקידי שטח ומטה במעלה סולם הדרגות ממפקד מחלקה עד מפקד הפיקוד הדרום. לאחר שחרורו פנה לתחום העסקים ושימש כמנכ"ל קבוצת ברן, יזם נדל"ן בישראל וארה"ב, הקים את הזרוע לאנרגיה ירוקה בחברה לישראל ושילב פעילות למען הקהילה.

ההרצאה תתקיים ביום חמישי, 22.3.2018 בשעה 20:15 בתוך מבנה "בית קינן", רחוב נתן אלתרמן 51, הרצליה. ההרצאה פתוחה לקהל הרחב אך מותנית ברישום בקישור הבא- https://goo.gl/jMPjn5 וקבלת מייל על אישור ההשתתפות במפגש.

# המושג "ריקודם סלוניים" נשמע כיום מיושן, אבל פעם זו היתה המודה והמודרנה. בימי השני השבוע ובשבוע הבא ייערכו ערבי ריקודים סלוניים בהנחיית המרקיד צח יוסיפון, בקומת הקפיטריה של בניין העירייה בשער העיר. מתחילים ב-17:00, דמי כניסה 20 שקלים ומכירת הכרטיסים במקום. פסאדובלה וטנגו זה כאן!

# מועצת התלמידים של תיכון חדש הרצליה מזמינה את תושבי העיר לתרום שיער לעמותת פל"א (פיאה לכל אישה), לנשים חולות סרטן. ניתן לתרום את כל סוגי השיער ובכל צבע, ובלבד שיהיה באורך 30 ס"מ לפחות. מי שגילו מתחת ל-18 נדרש באישור הורים. יום שני בין 14:00 ל-;17:00 באולם הספורט בתיכון חדש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר