צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

בקרוב בהרצליה: שבילי אופניים וקווים מהירים לעבודה ולרכבת

עיריית הרצליה חתמה על שיתוף פעולה לקידום תחבורה מקיימת לחיסכון באנרגיה ובזמן ולהקטנת העומס בכבישים ובצירי התנועה

פורסם בתאריך: 20.3.18 09:02

ראש עיריית הרצליה משה פדלון ומ"מ וסגניתו מחזיקת תיק התחבורה מאיה כץ, חתמו השבוע על הסכם לשיתוף פעולה במיזם לקידום תחבורה מקיימת, בו שותפים הארגונים "15 דקות", "תחבורה היום ומחר", "ישראל בשביל אופניים", "המכון לחקר התחבורה של הטכניון" ו"מכון ירושלים למחקרי מדיניות".

הפרויקטים לביצוע ייבחרו במשותף על ידי עיריית הרצליה ומובילי המיזם, ותיבנה תכנית עבודה מפורטת לקידומם במטרה ליישמם תוך שנתיים וחצי. בין הפרויקטים: שיפור אמצעי ההגעה לתחנת הרכבת, היערכות להפעלת קווים בינעירוניים לערי האזור, הפעלת קווי הזנק לאזורי התעסוקה המותאמים לצרכי התושבים, קידום שבילי אופניים עירוניים, שיפור רמת הידע והכלים המקצועיים של אנשי המקצוע בעירייה, הקמת פורום אזורי משותף עם רשויות נוספות באזור לקידום פרויקטים חוצי רשויות, התואמים למטרות הפרויקט המשותף ועוד.

תחבורה מקיימת היא סוגים שונים של כלי תחבורה הפועלים באופן מתואם על מנת להעניק שרות טוב יותר לתושב, להקטין את העומס בכבישים ובצירי התנועה, ולהפחית את הזיהום הנגרם מהפעלתם.

המיזם הינו תולדה של ההבנה שקידום תחבורה מקיימת בעיר הוא מטרה אסטרטגית חשובה לפיתוח עירוני נכון, לפיתוח כלכלי, לקידום תעסוקה ומסחר, להפחתת פקקים ולהגדלת מצאי החנייה.

מ"מ וסגנית ראש העירייה, מאיה כץ (מימין) ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, מנכ"ל 15 דקות גיל יעקב ומנכ"ל עמותת ישראל בשביל אופניים, יותם אביזוהר. צילום: עיריית הרצליה

מימין: מ"מ וסגנית ראש העירייה מאיה כץ ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, מנכ"ל 15 דקות גיל יעקב ומנכ"ל עמותת ישראל בשביל אופניים, יותם אביזוהר. צילום: עיריית הרצליה

 

ראש עיריית הרצליה משה פדלון, אמר "קידום תחבורה על פי עקרונות הקיימות הוא חלק מהתפיסה העירונית שלנו בהרצליה, הרואה בהגנה על הסביבה יעד מרכזי. במסגרת זו אנו פועלים בהרבה מאוד תחומים, בהם בין השאר התייעלות אנרגטית, הגדלת אופני המיחזור, הרחבת הבנייה הירוקה בעיר ועוד".

מ"מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק התחבורה, מאיה כץ, הוסיפה כי " העיר הרצליה התקדמה משמעותית בתחום בשנים האחרונות בשיתוף פעולה עם משרד התחבורה, והאתגר העיקרי של המיזם הוא בגיבוש שיתוף פעולה אזורי של הרשויות השכנות לקידום פרויקטי תחבורה בת-קיימא שיטיבו עם כל משתמשי הדרך"

מנכ"ל העירייה, יהודה בן עזרא, "עיריית הרצליה פועלת באופן עקבי ורציף מתוך דאגה למשאבי הטבע המתכלים וחשיבה על דורות העתיד. מתוך גישה זו אנו מפעילים שורה של תכניות ופעילויות בכל הגילאים, החל כבר מגיל הגן, על מנת לעודד ולהטמיע את המודעות למיחזור ולחיסכון בצריכה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר