דניאל אייזנברג צדיקים

שינוי משמעותי: קווי החוף של הרצליה בסופ"ש יוארכו ויגיעו עד לרחוב בן יהודה בתל אביב

מהפכה במסלול של הקווים הפועלים בעיר מזה מספר שנים. ראש העירייה משה פדלון: "בהרצליה יישמרו הסטטוס קוו והרגישות ההדדית של הקהילות זו לזו". דניאלה איזנברג צדיקים: "אני מתרגשת וגאה שזה קורה". המסלולים המלאים, בכתבה

פורסם בתאריך: 16.12.19 20:03

שאלת ההצטרפות של עיריית הרצליה למיזם התלחבורה בשבת של עיריית תל אביב באה על פתרונה: עיריית הרצליה החליטה על התאמה והרחבה של שירות ההיסעים בסופ"ש – "קווי החוף" – הפועל מזה מספר שנים בעיר. הקווים פועלים בצירים הראשיים של הרצליה אל מוקדי הבילוי בעיר, הפארק, קניון שבעת הכוכבים ועד חופי הים. וכעת, על פי המתווה המשופר, הוארכו נתיבי הקווים והם יגיעו עד לצפון תל אביב – אל שדרות רוקח ודרך נמיר, ועד לתחנה הסופית שלהם בדיזנגוף פינת בן יהודה, שם יתחברו אל שירותי התחבורה הפועלים באזור. השירות ימשיך לפעול החל משישי הקרוב, 20.12, בין השעות 18:00 עד 03:00 ובשבת בין השעות 09:00 עד 18:00.

השירות פועל בשני קווים: "קו הבריגדה", יעבור בצירים דרך ירושלים/י.ל.פרץ, דרך ירושלים/ברל כצנלסון, דרך ירושלים/הבריגדה, מנחם בגין/כנפי נשרים, המעפילים/נורדאו, מלון השרון, חוף זבולון, רמת ים/מדינת היהודים, קניון ארנה, סינמה סיטי רמה"ש, דרך נמיר, אבן גבירול ועד דיזנגוף /בן יהודה.
קו נוסף הוא "קו הרב קוק", שעובר בצירים בן גוריון/יבנה, בן גוריון/בר כוכבא, בן גוריון/בית המשפט, ויצמן/סוקולוב, הרב קוק/ויצמן, קניון שבעת הכוכבים/בן ציון מיכאלי, שד' אבא אבן/אריה שנקר, קניון ארנה, סינמה סיטי, דרך נמיר, אבן גבירול ועד דיזנגוף /בן יהודה. המיניבוסים, בשני הקווים, ייצאו בכל שעה עגולה. מיניבוסים נגישים, שניתן לעלות עליהם עם כיסא גלגלים, ייצאו כל שעתיים בשני הקווים.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "בהרצליה יישמרו הסטטוס קוו והרגישות ההדדית של הקהילות זו לזו. מטרת השירות, שכבר פועל בהצלחה לאורך השנים האחרונות, היא להעניק שירות לאוכלוסיות שאין בידן רכב פרטי, לילדים ולבני נוער, ובכלל, להקל על מי שאינו מעוניין לנהוג ולחפש חנייה". פדלון הדגיש: "לנגד עיניי עומדים הערכים הנוספים של שירות מסוג זה – עידוד והטמעת הרגלי שימוש בתחבורה ציבורית ובסופו של יום צמצום פליטת גזים ושמירה על איכות הסביבה".

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התחבורה, דניאל איזנברג צדיקים, אמרה: "חשיבותה של תחבורה ציבורית בשבת היא בהפחתת עומסי תנועה בכבישים, בפוטנציאל למנוע ולצמצם תאונות דרכים, היא מפחיתה את זיהום האוויר, מגדילה את הנגישות, מאפשרת לאוכלוסיות מגוונות לרבות ילדים, קשישים ומשפחות שאינן מחזיקות רכב לבקר משפחה, ללכת לים, לבקר חברים/ת בבית חולים, ועוד. כמחזיקת תיק התחבורה בעיר אני מתרגשת וגאה שזה קורה".

מידע מפורט על הקווים, זמני הפעילות והתחנות יתפרסמו באתר העירייה, Herzliya.muni.il , במוקד העירוני בטלפון 106, ובאמצעות אפליקציות תחבורה ציבורית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. כל הכבוד למפלגת הרצליה חופשית

    בזכות הקמפיין של הרצליה חופשית פדלון נכנע. מזל שיש מפלגה אחת שעובדת עבור הציבור החילוני בעיר.

  2. תומר

    למה אני צריך לממן הסעה לתל אביב?
    כדי שתושבי הרצליה יפרנסו את העסקים בתל אביב?
    בזיון של ראש עיר

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ושוב הקווים חסרי משמעות: מהצעירה לירוקה? מדרום העיר לצפונה?
    בזיון של מרצ

  4. שמוליק תושב מודאג

    מה עם כבוד השבת שנרמס. איפה ההדר של השבת הציבורית. איפה הדאגה לעןד משפחה שהאבא הנהג נעדר מן הקידוש. עןד בעלי עסקים שפותחים ביום שבת קדש. שבו אמורים היינו להתנתק מכל המסכים מכל השיעבודים. גם מי שנוסע בשבת. אבל לעבוד בשבת. יום המנוחה השביעי זה הבשורה של העם היהודי לאנושות ואתם רומסים ברגל גסה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר