צבי וייס. באדיבות דוברות עיריית הרצליה
צבי וייס

צבי וייס נבחר ליו"ר מועצת סניף הבית היהודי בהרצליה

מועצת הסניף בחרה בחבר המועצה כמעט פה אחד. וייס: "מתפקידנו וחובתנו להיערך לעתיד"

פורסם בתאריך: 27.3.18 14:19

25 חברי מועצת סניף הבית היהודי בהרצליה בחרו כמעט פה אחד, בהימנעות נציג אחד, בחבר מועצת העיר צבי וייס לתפקיד יו"ר מועצת סניף התנועה בהרצליה.

וייס, בן 71, משמש חבר מועצת העיר כחמש קדנציות ובין היתר היה חבר בוועדות החינוך, בניין עיר, קליטה וביקורת.

וייס, שהוצע לתפקיד יו"ר מועצת הסניף ע"י יו"ר המועצה הדתית עו"ד דן פנחס ויו"ר עזר מציון בהרצליה יחיאל ושדי, עמד בהרחבה על פעילות הבית היהודי בהרצליה במהלך שנים רבות, וציין במיוחד את גולת הכותרת בשנים האחרונות: הקמת התיכון הדתי לבנים "אחיה".

עו"ד דן פנחס ציין את פעילות המועצה הדתית ועמד בהרחבה על פעילות הנציג המוניציפלי וההישגים הרבים של חבר מועצת העיר, צבי וייס בכל תחומי הפעילות בעיר.

 

יחיאל ושדי עמד בהרחבה על החשיבות שיש בנציגות מוניציפלית חזקה וראויה כדי שניתן יהיה להמשיך בתנופת הפעילות, ובמיוחד ציין את הפעילות הברוכה והענפה של הגרעין התורני בהרצליה בתחומי הקהילה, חינוך, נוער, קשישים, מסורת בדרכי נעם.

לאחר שנבחר, הודה צבי וייס לחברי מועצת הסניף ואמר: "עם כל הכבוד לנעשה עד כה, מתפקידנו ומחובתנו להיערך לעתיד. בישיבת מועצת הסניף שתתקיים לאחר חג הפסח נקיים דיון מיוחד על הערכות לקראת הבחירות המוניציפליות העומדות בפנינו, באחד מישיבות אלו תיקבע גם הנציגות שתייצג את התנועה במועצת העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר