מאיה כץ במרכז הצעירים

לראשונה בארץ: תכנית להכשרת דירקטורים במרכז הצעירים הרצליה

תוכנית "DirAct" להכשרת דירקטורים חברתיים תיפתח בקרוב במרכז הצעירים "המרפסת"

פורסם בתאריך: 29.3.18 16:01

בקרוב תפתח תוכנית "DirAct" להכשרת דירקטורים חברתיים ופיתוח מנהיגות חברתית מעצבת המוצעת לראשונה בארץ, ביוזמה של "המרפסת" מרכז הצעירים בהרצליה בשיתוף עם עמותת "טופז – חממה ליזמות וחדשנות חברתית". התוכנית מיועדת לתושבי הרצליה מובילים ופעילים חברתיים החל מגיל 30, בעלי השכלה אקדמית וניסיון ניהולי וחברתי המעוניינים להשתלב בתפקידי מפתח בארגונים חברתיים במטרה לקחת חלק במנהיגות חברתית.

התכנית לדירקטורים חברתיים מועברת על ידי מיטב המרצים בתחום, בעלי ניסיון עתיר ביזמות חברתית, בנייה והצמחה של שינויים חברתיים ומבוססת על חומרי לימוד ייחודיים, מקוריים, שפותחו במיוחד עבור התכנית, המלווה את תהליךהלימוד תוך מתן דגש מרכזי לחשיפה לפעילות בשטח והיכרות עם תהליך ההשתלבות כחברי הנהלה וועד מייעץ בעמותות.

במסגרת התוכנית, ייחשפו המשתתפים שיתקבלו לתוכנית, להכרות עם עולם המגזר השלישי והרביעי, עיצוב מדיניות אסטרטגית, ניהול תקין, ייצוג ודוברות, היבטים משפטיים בהקמה וניהול של ארגונים חברתיים, הכרות עם דו"חות פיננסיים, ניהול ישיבות דירקטוריון, פיתוח משאבים, גיוס כספים וכדומה.

מאיה כץ, מ"מ וסגנית ראש העירייה אמרה כי "התוכנית הייחודית מיועדת לאלו שרואים את עצמם כחלק מהמנהיגות החברתית העתידית של החברה הישראלית ותאפשר רכישת מיומנויות ניהוליות ומקצועיות שישמשו כפלטפורמה לעשייה חברתית משמעותית של צעירים בעיר".

הקורס יפתח בחודש אפריל ויתקיים במרכז הצעירים במחיר מסובסד לתושבי הרצליה. ראיונות הקבלה לתוכנית יתקיימו בחודש מרץ. לפרטים נוספים: "המרפסת", מרכז הצעירים הרצליה 09-9591567

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר