איל פביאן. צילום דני שביט
איל פביאן. צילום דני שביט

אייל פביאן יתמודד בבחירות לראשות העיר הרצליה

אחד מראשי מטה המאבק לבינוי שפוי בהרצליה הודיע כי יקים תנועת תושבים חדשה ויתמודד על תפקיד ראש העיר בבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר

פורסם בתאריך: 14.5.18 13:24

אייל פביאן, מראשי "מטה המאבק לבינוי שפוי בהרצליה" ותושב העיר, הודיע כי יתמודד על תפקיד ראש העיר הרצליה בבחירות לרשויות המקומיות שייערכו בחודש אוקטובר. פביאן מסר כי בבחירות הקרובות יוביל תנועת תושבים חדשה אשר תתמקד בבינוי שפוי ובחינוך בעיר.

"קיבלתי את ההחלטה בעקבות השערוריה האחרונה לפני מספר ימים בה גילתה פתאום העירייה שאין תשתיות מתאימות לביצוע כל תכניות תמ"א 38", אמר פביאן, בן 53, איש עסקים ואב לשלושה. "הדבר המהותי בעיני הוא האופן בה זה נעשה, העובדה שהעירייה גילתה בפתאומיות שאין תשתיות במרכז העיר ומעכשיו לעכשיו היא עוצרת את כל התכניות. זו דוגמא להתנהלות הבלתי אפשרית בתחום הפיתוח והבינוי. הדרך הנכונה להתחדשות עירונית היא קודם כל לבנות תשתיות, לאחר מכן לטפל בפרויקטים של תמ"א 38 ולבסוף בפרויקטים חדשים. אצל פדלון הכל הפוך – קודם כל פרויקטים חדשים ורק אחר כך מגלים שאין תשתיות להתחדשות עירונית. וזאת בשעה שכל המומחים מסכימים כי ההתחדשות העירונית היא החשובה ביותר לתושבי העיר.

 

"בעיני, הבחירות הקרובות גורליות לעתיד הרצליה בשנים הבאות, היות ותכנית המתאר לא בוטלה. אם אחרי הבחירות תאושר תכנית המתאר הזו, כולל פרויקטי הבנייה שקודמו בתקופת פדלון, זה יהיה מהלך בלתי הפיך שיגרום נזק אדיר לעיר ולאיכות החיים של תושביה. זה מה שמונח על כפות המאזניים. כתושב אני חש שאי אפשר להשאיר את המצב ככה, וצריך להבהיר ולהסביר לתושבים את המצב ולתת להם אלטרנטיבה אמיתית. ההחלטה להתמודד התקבלה בעקבות ההבנה כי רק ראש עיר חדש ונחוש, ומדיניות חדשה יוכלו לבלום את הנזקים שכבר נעשו בקידום תכנית המתאר".

פביאן, קצין במיל., שימש בעבר יועץ כלכלי לשר התעשייה והמסחר בממשלת רבין וניהל תקציב של כ-2.7 מיליארד שקלים. בהרצליה שימש כיו"ר וכסגן יו"ר של הנהגת ההורים המוסדית של תיכון הראשונים ובוועד ההורים העירוני.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב הרצליה,וותיק

    כל מי שיש לו נשמה יהודית.כל מי שהוא קצת מסורתי.
    בשום אופן,לא לתמוך במשה פדלון.
    ראש העיריה העביר חוק חסר תקדים.מתריס,המתיר עסקים בשבת.
    מה קרה?
    מוכרחום לקנות,דווקא בשבת/חג?!
    עסק בשבת/חג זה לא כמו בבית. העסק,גורם, להמון מחללי שבת,בגללו,
    עובדי ניקיון,פקחים,עובדי מס-הכנסה,שומרים,טכנאים שבאים לתקן, ועוד.
    ראש העיריה משה פדלון,הפך את הרצליה לעיר של גויים!
    נורא.

  2. אלכס

    וטוב שהפך.

    הרצליה היא עיר מודרנית, לא ישיבת הסדר. תעבור הלאה החיים התקדמו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר