גבע אלון
גבע אלון

סוף שבוע בהרצליה: גבע אלון יופיע באינגה בחינם

וגם, הקרנה של גמר גביע האלופות במייקס פלייס ותחרות סאפ נשים בחוף אכדיה

פורסם בתאריך: 25.5.18 08:02

גבע אלון מגיע לאינגה בר ביום שישי, ולכם רק נותר למהר ולתפוס מקום טוב, בהופעה הכי שווה בעיר.
דודו צוויג, ממשיכים לפנק?
“אנחנו מנסים כל הזמן לפנק את הקהל שלנו עם הופעות טובות של אמנים מובילים. השבוע תהיה אצלנו הופעה של גבע אלון, אמן שהפך בשנים האחרונות למצליח ביותר עם כישרון מתפרץ, וירטואוזיות על הגיטרה וכריזמה בימתית כובשת כאמן רוק פולק-ישראלי. במופע גבע יבצע ממיטב שיריו לאורך השנים, כולל הלהיטים: Days Of Hunger”, “I Can See The Stars”, “Modern Love”, “The great Enlightenment” ועוד, לצד שירים מהאלבום בעברית עטור השבחים וכן מהאלבום החדש שיצא לאחרונה ‘מחפש שמיים’. יום שישי, 25.5, בשעה 22:45, הכניסה חופשית”.

החל מיום שישי הקרוב ועד ועד סוף אוגוסט, יתקיימו בימי שישי, פעם בשבועיים, אירועי קבלת שבת ברחבת המרינה, מול הים ובאוויר הפתוח, עם תפילה מסורתית ומודרנית לצד שירה ומוזיקה ישראלית חדשה, בהשתתפות זמרת ונגנים. אירועי קבלת השבת הם מטעם עיריית הרצליה, בשיתוף החברה העירונית לפיתוח התיירות, בהובלת והנחיית 'בית תפילה ישראלי', ארגון הפועל להתחדשות יהודית, בגישה ייחודית המשלבת בין יהדות וישראליות. "אירועי קבלת השבת המוזיקליים הפכו להיות מסורת, ולוקחים בהם חלק מדי שנה במהלך הקיץ אלפי משתתפים מכל הגילאים", מסרה החברה לתיירות, "האירועים האלה הם הזדמנות נפלאה לקבל את השבת ולהתחיל את סוף השבוע באווירה שמחה ורגועה, בשירים ומזמורים". אירועי קבלת שבת יתקיימו בשעה 18:30

ביום שבת יערך אחד מאירועי הספורט הגדולים – גמר ליגת האלופות, מה שאומר שכדאי שתמהרו לשריין מקומות במייקס פלייס בהרצליה, ה-מקום שחובה לראות בו את השידורים .
יהב, מה מחכה לנו?
“ חוץ ממסכים הפזורים ברחבי הבר וסאונד מטורף, יש אצלנו במקום הפנינג שלם וצבעוני עם לקוחות שמגיעים בתלבושת הקבוצה האהובה עליהם. בכל שידור משחק יש לנו במקום אווירה חמה והרגשה של חו”ל בישראל עם אוכל טוב, מגוון רחב של בירות ומאכלים שמתאימים בדיוק לאירוע ספורט (והפעם אוכל ספרדי/אנגלי), בין אם נקניקיות, המבורגרים כנפיים חריפות וכריכים מיוחדים”.

ביום שבת החל משעה 8:00 תתקיים תחרות נשים בסאפ, בחוף אכדיה דרום במקצי 3 ק"מ – גלשני Race 14 פיט,  2 ק"מ – גלשני Open עד 12 פיט, ספרינט 200 מטר – גלשני Race 14 פיט.

בגרגא פיטיץ’ בהרצליה רוצים שתעשו גיחה כל יום בשבוע, ולכן דואגים לכם למבחר מטורף של פינוקים שווים וגם אנשים יפים ואווירה טובה. אז באיזה יום כדאי לכם להתייצב?
איתי, באיזה יום באמת?
“יש לנו במקום מבחר ליינים ומבצעים. יש לנו נוהל מוצ”ש שבו אנחנו נותנים ללקוחות שלנו לבחור בין פיצה להמבורגר בתוספת בירה רק ב־45 שקלים. ביום שני יש לנו ליין שני של בירה ללא תחתית בפיקס פרייס, וביום רביעי יש לנו את הערב ישראלי הכי שווה בעיר, עם פלייליסט שייקח אתכם אחורה בזמן וגם מבצע על הערק עם שנקל לצ’ייסר”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר