עורכי דין בהרצליה. (Shutterstock) צילום: Indypendenz
עורכי דין בהרצליה. (Shutterstock) צילום: Indypendenz

עורכי דין בהרצליה | המומחים שכדאי שתכירו

עריכת דין הפכה בשנים האחרונות למקצוע מבוקש ודווקא עם הצפת השוק בעורכי דין לכל דורש, כדאי שתדעו את מי לשכור במידת הצורך. קבלו את עורכי הדין המובילים בהרצליה

פורסם בתאריך: 25.6.18 15:32

עדכון אחרון: 13.1.20 11:00

משרד עורכת דין סיגל רייך-הלל

עו"ד סיגל רייך-הלל, בעלת ניסיון של עשרים שנה בהגנה ומימוש זכויותיהם של אנשים שנפגעו בתאונות דרכים, תאונות עבודה, מפגעי רחוב, רשלנות רפואית, אובדן כושר עבודה, ומתמחה בתביעות סיעוד לקשישים ולילדים עם צרכים מיוחדים ואוטיזם. "לפציעה קשה יש השלכות משמעותיות הן על הנפגע והן על בני משפחתו. לעתים, ייקח שנים עד להתאוששות מלאה מהפציעה או המחלה והיא עשויה לשנות את חייו של אדם באופן בלתי הפיך", אומרת עו"ד סיגל רייך-הלל.

עו"ד רייך-הלל פועלת מתוך ניסיון מקצועי וותק רב שנים ורשמה הצלחות מוכחות בהשגת פיצויים כספיים לכיסוי הוצאות רפואיות, אובדן הכנסה, טיפול סיעודי, תרופות, אביזרים רפואיים וטיפולים למצוקות רגשיות ופיזיות עבור לקוחותיה.

מהן זכויותיו של אדם שנפגע בתאונת עבודה?

"תאונת עבודה מוגדרת כתאונה בה מעורב העובד בזמן עבודתו ועקב עבודתו לרבות בדרך לעבודה וחזרה ממנה.במקרים של תאונות עבודה, ניתן לתבוע את ביטוח לאומי לקבלת החזר כספי על תקופת ההיעדרות מהעבודה ובמידה ונקבעת נכות לקבל תשלום בגין המגבלה בהתאם לאחוזי הנכות שנקבעו. כמו כן, אנו בודקים האם ניתן לתבוע במקביל גם את המעביד במידה והיתה רשלנות. במקביל, ניתן לבדוק אם אפשר להפעיל את פוליסת אובדן כושר עבודה/פנסיה, פוליסת תאונות אישיות, ופוליסות עם מרכיב נכות מתאונה".

ובמקרה של תאונת דרכים?

"כל נהג בעל רישיון נהיגה וביטוח חובה בתוקף שנפגע בתאונת דרכים יכול לתבוע את חברת הביטוח שמבטחת אותו בביטוח החובה. זה נכון גם למקרים בהם הנהג עצמו היה האשם בתאונה. כשמדובר בהולך רגל, הוא יכול לתבוע את ביטוח החובה של הנהג הפוגע. במקרים של תאונת 'פגע וברח', תובעים את 'קרנית' – הקרן לנפגעי תאונות דרכים. חשוב שהנפגע בתאונה יתעד את פרטי הנהג הפוגע ואת הנזק לרכבו, יפנה למיון או לקופת החולים ויפרט ממה הוא סובל תוצאת התאונה, יפנה למשטרה ויקבל טופס מידע על נתוני תיק תאונת דרכים. יש לשמור את כל המסמכים הרלוונטיים לתאונה –הדו"ח למשטרה, התיעוד הרפואי, קבלות על הוצאות, אישורי מחלה, תלושי שכר, דוח שמאי וכו'. בכל נזק גופני משמעותי ניתן לתבוע, כאשר בהתאם לחומרת הפגיעה כך גובה הפיצוי".

מתי עורך הדין נכנס לתמונה?

"חשוב להגיע למשרד עורך הדין עם כל המסמכים, החומר הרפואי והתיעוד הרלוונטי. בפגישה עמי, אסביר ללקוח על כל תהליך התביעה והאפשרויות שלו ונבחר יחד את האפשרות הטובה ביותר עבורו. תפקידי במקרים של תביעות נזיקין מכל סוג הוא לבדוק כיצד הכי נכון לנהל את ההליך ומול מי לאסוף את החומרים לתביעה, לאסוף תיעוד רפואי, לפנות לחברות הביטוח הנתבעות, להפנות את התובע למומחים רפואיים מטעמי כדי לקבל לחוות דעת, ו/או למומחה בטיחות. אני מגישה את התביעות גם לביטוח לאומי, במידת הצורך, מלווה את לקוחותיי ומייצגת אותם בוועדות רפואיות, מייצגת אותם בבית המשפט, והולכת עם הלקוח יד ביד עד לקבלת התוצאה הרצויה".

"כשיש עורך דין לענייני נזיקין בתמונה עם ניסיון מקצועי, ידע והיכרות עם המערכת המורכבת, יש לו קשרים ויכולת להאיץ ולייעל את התהליך, הסיכוי לקבלת פיצויים הולמים גבוה באופן משמעותי. יש אפשרויות שונות לדחיית התביעה על ידי ביטוח לאומי או חברת הביטוח –ועורך הדין המתמחה בתחום יודע לבחון את סיבת הדחיה ולתקוף אותה בדרך נכונה ומקצועית כלים המקצועיים שלו. יש גם זכויות רבות שלקוחות לא מודעים להן ותפקיד עורך הדין ליידע אותם ולהשיג אותן עבור לקוחותיו. לדוגמה, תביעת סיעוד לילדים עם צרכים מיוחדים ואוטיזם, ותביעת 'תלות בזולת' בביטוח לאומי".

משרד עורכת דין סיגל רייך-הלל
כתובת המשרד: רחוב הדר 2, הרצליה
טלפון: 09-9587433
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק

עורכת דין סיגל רייך. צילום: עדי הלמן

עורכת דין סיגל רייך. צילום: עדי הלמן


משרד סורוקר אגמון נורדמן, עריכת דין ועריכת פטנטים

"צריך לזכור שהתיקים הם של הלקוחות וצריך מידה של ענווה בטיפול בהם"
בשנת 1999 הקימו יחד עו"ד ערן סורוקר ועו"ד יונתן אגמון משרד שהתמקד בזמנו בעיקר בקניין רוחני. בשנת 2005 ובשנת 2017 הצטרפו עורכי הדין עדי נורדמן וספי ריבה (בהתאמה), כשותפים, מתוך מטרה להרחיב את היריעה ולטפל בסוגיות מסחריות וליטיגציה מורכבת גם מעבר לקניין רוחני. למשרד יש שלוחה בסינגפור שבראשה עומד עו"ד יונתן אגמון אשר מתגורר שם. בישראל מונה המשרד כ 15 עורכי דין, 5 עורכי פטנטים וכ 10 אנשי צוות נוספים.
עו"ד ערן סורוקר הוא אחד מעורכי הדין הוותיקים והמוערכים בתחום הקניין הרוחני בישראל ובעולם הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בפילוסופיה מאוניברסיטת תל אביב.
"המשרד שלנו עוסק בתחומי טכנולוגיה חדשה", אומר עו"ד סורוקר, "אנו עוסקים בעריכת פטנטים, סימני מסחר וליטיגציה בתחומי קניין רוחני. הלקוחות שלנו מאוד מגוונים, אנו עובדים הרבה בחו"ל ובארץ עם חברות סטארט אפ ועד לסוחרים, בעניין הפרות, זיופים, העתקות, זו עבודה מאוד מעניינת".
משרד סורוקר אגמון נורדמן עובד עם חברות מאוד גדולות, ביניהם משקה האנרגיה אקס אל, במסגרתו הם מתחקים אחר זייפנים ומוצרים דומים שמנסים להעתיקו. בין השאר עוסקת החברה בעריכת פטנטים לחברת המים נביעות, רישום סימני מסחר לקק"ל בארץ וייצוג חברות בינלאומיות שונות בחו"ל.
"הרבה מאוד שנים ייצגתי את מייקרוסופט, עשיתי תפיסות של חומר מחשב", אומר עו"ד ערן סורוקר, "הייתי הולך למשרדים, לחברות, לגופים שונים ותופס אצלם את מה שיש להם על המחשבים והיו שם כל מיני דרמות".
המוטו של עו"ד סורוקר הוא לחשוב לפני שעושים. "לפעמים עושים דברים בצורה אוטומטית אבל צריך לחשוב אם לעשות אותם. צריך לזכור שהתיקים הם של הלקוחות וצריך מידה של ענווה בטיפול בהם. ייצגנו לקוח שנתבע על סך שלושה מיליון שקלים והגענו לדיוני פשרה, בהם דיברו על גבולות הפשרה והפעילו עלינו המון לחץ. אמרתי שמכל האנשים שנמצאים בדיון, מי שישלם בסופו של דבר הוא הלקוח שלנו ולכן צריך לשאול את דעתו וזו האמת".

כתובת: רחוב החושלים 8, קומה 6, הרצליה פיתוח
טלפון: 09-9507000
קישור לאתר

עריכת דין ועריכת פטנטים: ערן סורוקר, יונתן אגמון, עדי נורדמן וספי ריבה

עריכת דין ועריכת פטנטים: ערן סורוקר, יונתן אגמון, עדי נורדמן וספי ריבה


עו"ד יוסי בן-דרור:
"מצוינות ולווי צמוד של הלקוחות"

עו"ד בן-דרור

עו"ד בן-דרור

הניסיון הנרחב שיש לעו"ד יוסי בן-דרור בייצוג חברות בינלאומיות מהגדולות ביותר, לא מונע ממנו מלהעניק ליווי צמוד לכלל לקוחותיו מתחומי המסחר והעסקים השונים. עו"ד בן-דרור הוא אחד מעורכי הדין המוערכים והמנוסים בתחום, למד באוניברסיטה העברית בירושלים משפטים וכלכלה והינו הבעלים של משרד עורכי דין מוביל משנת 1993. עו"ד בן-דרור עבד במשך שלוש שנים ב- Wilmer Hale בארה"ב, מהמשרדים הגדולים והידועים ביותר, שם אף הצטרף ללשכת עורכי הדין של מדינת ניו יורק.
התמחות משרדו של עו"ד בן-דרור מגוונת ורחבה, מתמקדת בתחום התאגידים, מימון של חברות בכל הרמות, רכישות ומיזוגים, הייטק, ביו-טק, הון סיכון וכלל תחומי המסחר, תעשייה, בנקאות ועסקאות מסחריות.
הייחוד של עו"ד בן-דרור הוא יכולתו לייצג חברות ועסקים ישראלים בתחומי עיסוקיהם בישראל ובחו"ל ובנוסף, בשל ניסיונו המשפטי בחו"ל ובפרט בארצות הברית, הוא גם שולט ברזי עסקאות מסחריות בינלאומיות. "מכיוון שיש לי ניסיון רב בכל הקשור לייצוג וניהול ענייניהן של חברות בכל הרבדים בישראל ומחוצה לה, הפעילות שלי מאוד מגוונת. אני עובד עם חברות מחו"ל שפועלות בישראל ובמקביל עם חברות ישראליות שפועלות ברחבי העולם. לאחרונה אף ייצגנו חברות במזרח אסיה, כולל יפן, סין והונג קונג ובדרום אמריקה. אנו נותנים שירותים משפטיים גם בתחומים נלווים שחברות נדרשות להם, דוגמת שוק ההון, מיסוי, הגבלים עסקיים, נדלן, דיני עבודה וכן הופעות בבתי משפט, בוררויות וגישורים".
כחלק מהעבודה עם חברות מובילות, לעיתים עו"ד בן-דרור נמצא בחזית עסקאות משמעותיות ורחבות היקף. "לאחרונה ליווינו את המיזוג של חברת Dell עם EMC. עסקה כזו יכולה להיות, כאנלוגיה להפחת חיים חדשים בשני התאגידים, מכיוון שמחברים סוגי פעילויות, מאחדים ויוצרים גוף ענק חדש עם אנשים שצריכים ליצור היכרות מקצועית ומערכות מאוחדות חדשות. זו חוויה בונה ויוצרת מיוחדת במינה", הוא אומר.
המוטו של עו"ד בן-דרור הוא מצוינות בעבודה, מתן שירות מעולה וליווי צמוד. "אנו מקפידים ללוות את הלקוחות יד ביד, להימנע מליצור קשר רק כדי לעדכן מעת לעת, אלא עבודת ליווי שוטפת קבועה, עם דיוק ושירות מקצועי ברמה הכי גבוהה שיש".

כתובת: רחוב החושלים 8, קומה 6, הרצליה פיתוח
טלפון: 09-9720801
קישור לאתר


משרד עורכי הדין וולובלסקי, דינשטיין ושות'
"להיות תמיד איש אמונם של הלקוחות"

עו"ד שי וולובסקי, צילום: סטודיו ממבט ראשון - לירז כרמלי

עו"ד שי וולובסקי צילום: סטודיו ממבט ראשון – לירז כרמלי

עו"ד עידו דינשטיין

עו"ד עידו דינשטיין

משרד עורכי הדין וולובלסקי, דינשטיין ושות' הוקם בשנת 1988, אך עבר מספר שינויים והיום הוא משמש כמשרד בוטיק הנותן בעיקר ייעוץ שוטף לחברות שונות בכל תחומי פעילותן.
המשרד מתמחה בייצוג חברות הייטק, במשפט מסחרי, בתכנוני מס, בליווי וטיפול במגוון רחב של עסקאות ופעולות משפטיות במקרקעין, הסכמי יזמות, הסכמי שיתוף פעולה, חוזי מסחר בינלאומי, התדיינות בבתי משפט וכיו"ב.

עו"ד עידו דינשטיין הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ודוקטורט במשפטים מבית הספר למשפטים בהארוורד. עו"ד דינשטיין מתמחה בייצוג יזמים וחברות הייטק צעירות בפעילות מסחרית בינלאומית, עסקאות מיזוגים ורכישות וכן בגיוסי הון. כמו כן, עבד מספר שנים במשרד עורכי דין בניו יורק בעסקאות מיזוגים ורכישות (M&A) והינו חבר גם בלשכת עורכי הדין של מדינת ניו יורק.
עו"ד שי וולובלסקי הוא בעל תואר ראשון מאוניברסיטת Essex באנגליה ובעל תואר מוסמך למשפטים מאוניברסיטת תל – אביב בהתמחות ספציפית במשפט מסחרי. השניים נוהגים לבצע שיתופי פעולה נוספים עם עורכי דין אחרים במידת הצורך. עו"ד וולובלסקי עוסק בעיקר בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, בייעוץ משפטי שוטף לחברות ישראליות וזרות, בליווי יזמי נדל"ן ברמות שונות, בליווי עסקאות נדל"ן וכן בייעוץ והופעה בבתי משפט. "אני מרכז את מתן כל השירותים המשפטיים בשני גופים גדולים הנותנים שירותי ניהול עושר משפחתי (Wealth Management) וניהול משרד משפחתי (Family office) ובמסגרת גופים אלו, אני עוסק גם בהקמת שותפויות להשקעה בנדל"ן ובחינת הסכמי התקשרויות בהסכמים כאלו בהיקפים גדולים ביותר, בארץ ובחו"ל".
המוטו של המשרד של עורכי הדין וולובלסקי, דינשטיין מתמצה באכפתיות ודאגה ללקוחות המשרד. "הכי חשוב לנו לנהוג במקצוענות ללא פשרות בכל תחומי פעילות המשרד, להיות תמיד איש אמונם של הלקוחות", אומר עו"ד דינשטיין.

כתובת: רחוב החושלים 8, קומה 6, הרצליה פיתוח
טלפון: 09-9589696


 

עו"ד נתנאל יהודה

"הניסיון והמקצועיות שנרכשו לאורך השנים, מיושמים הלכה למעשה בעבודת המשרד"

עו"ד נתנאל יהודה

עו"ד נתנאל יהודה

עו"ד נתנאל יהודה בעל תואר בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בחברות, למד לתואר ראשון במשפטים במכללת נתניה ותואר שני במשפטים לכלכלנים מאוניברסיטת בר אילן ולאחר מכן הקים את המשרד.
משרדו מתמחה בעיקר במסחרי אזרחי, ייעוץ משפטי מקיף לחברות, ליטיגציה בבתי המשפט, במגוון רחב של תחומים וגבייה משפטית בהוצאה לפועל. בין לקוחות המשרד נמנות חברות מובילות בתחומן במשק הישראלי.
"חלק רב מהידע והניסיון שצברתי במשך למעלה מ 20 שנה בעולם העסקי, מיושם הלכה למעשה בעבודה המשפטית של המשרד". מספר עו"ד יהודה. "הכלים שברשותי מאפשרים למשרד להעניק ייעוץ משפטי שוטף ללקוחות בראייה רחבה והבנה מלאה של צרכיהם". אך לא רק במשרד, לדברי עו"ד יהודה "הניסיון שצברתי לאורך השנים מביא את עצמו לידי ביטוי בניהול הליכים בבתי המשפט והדברים שלובים זה בזה. הליטיגציה היא חלק משמעותי ומרכזי בפעילות המשרד". לדבריו "ישנם שבועות בהם עובדי המשרד מופיעים בבתי המשפט על בסיס כמעט יומיומי, הליטיגציה דורשת מיומנות מיוחדת, כריזמה, יכולת שכנוע וחשיבה מהירה. בבתי משפט כמעט ואין הזדמנות שנייה, ומכאן החשיבות הרבה שהמשרד רואה בהכנת הלקוחות לקראת כל דיון".
למשרד של עו"ד יהודה מספר רב של הצלחות גדולות בבתי משפט בתחום תביעות כספיות ואכיפת חוזים מסחריים, תביעות מקרקעין, בין אם פינוי שוכרים מדירות צווי מניעה, אכיפת הסכמי מכר בבתי המשפט המחוזיים ועוד. "מבחינתי הצלחה היא לא רק ניצחון בפסק דין לטובת הלקוח, בתיקים בהם המשרד מייצג נתבעים, הפחתת סכום התביעה באופן משמעותי או ביטול סעדים שנתבעו באמצעות ניהול נכון של התיק, נחשבים אף הם כהצלחה גדולה".
המוטו של עו"ד יהודה הוא תמיד להשיג ללקוח את התוצאה הטובה ביותר עבורו. "בבית המשפט לא עושים צדק, עושים משפט והמשמעות היא תמיד להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח שלי", אומר עו"ד יהודה.

כתובת: רחוב החושלים 8, קומה 6, הרצליה פיתוח
טלפון: 09-9507000
קישור לאתר


עו"ד נעה פרסמן

"לגרום ללקוח שלי לראות מראש את החיים שאחרי"

עו"ד נעה פרסמן, צילום: גילי אדלר

עו"ד נעה פרסמן, צילום: גילי אדלר

העובדה שעו"ד נעה פרסמן תמיד רצתה להיות עורכת דין ומגיל צעיר הבינה שהמקצוע ממקסם את יכולותיה ומתאים לאישיותה, הפכה אותה לאחת מעורכות הדין הטובות והמקצועיות בתחומה.
עו"ד פרסמן למדה במכללה למנהל ומשנת 2004 היא עורך דין ברישיון. במשרד עורכי הדין קוטנר ושות', עו"ד נעה פרסמן שותפה יחד עם עו"ד רינת ציפורי ועו"ד שי קוטנר המתמחה במיסוי מסחרי ובינלאומי ובבעלותו משרד עורכי דין גדול באמסטרדם, המתמחה בחברות, מיסוי, משפט מסחרי, ליטיגציה מסחרית של חברות ועוד. המשרד בהרצליה פיתוח מתמחה בנדל"ן, משפט מסחרי, ליטיגציה אזרחית, דיני משפחה ודיני עבודה. עו"ד פרסמן מתמחה בדיני משפחה, גירושין, צוואות, ירושות ותביעות בנושא חטיפת ילדים והשבתם לפי אמנת האג.
"אני מייצגת בתיקי גירושין מורכבים, לעיתים קרובות בעלי נגיעה בינלאומית, בהם אני עובדת בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של עורכי דין באירופה ובארה"ב", אומרת עו"ד פרסמן. "במסגרת התיקים, ובעיקר בכל הנוגע לתחום המשמורת וזמני השהות אני עובדת, בין היתר, בשיתוף עם בעלי מקצוע מהתחום הטיפולי כחלק אינטגרלי מהליך הגירושין. מדובר במטפלים מומחים מתחום הפסיכולוגיה של הילדים והדרכות הורים, המסייעים בכל נושא תיווך הליך הגירושין לילדים וההתמודדות שלהם עם מבנה המשפחה חדש. הצד היפה במקצוע שלי הוא שישנם מקרים רבים בהם נראה כי הולכת להתקיים מלחמה עקובה מדם, והצדדים כבר נערכים להוציא עשרות ומאות אלפי שקלים, ובסופו של יום התיק נגמר שלא בהכרעת דין אלא בפשרה, ברוח טובה ובחיסכון כלכלי משמעותי לשני הצדדים. עו"ד המלווה צד בהליך גירושין הוא דמות משפיעה ביותר ובכוחו ללבות או לסיים את המלחמה. עו"ד לענייני משפחה הוא קצת פסיכולוג ויש לו אחריות אדירה. ולכן, עו"ד אשר מצליח להביא את הלקוח להבנה שהצד השני הוא הורה ילדיו ואם יילחם בו הוא יגרום נזק לילדיו וגורם לו להסתכל על הסיטואציה בפרספקטיבה שונה מגשים מבחינתי מהות המקצוע.
אם יש הליך משפטי חובת עורך הדין לנהל אותו בצורה הטובה והמקצועית ביותר האפשרית לטובת הלקוח. צריך להיות רגישים וזמינים ללקוח בכל עת. אך במסגרת השמירה על הלקוח, לא פחות חשוב לשים לב שהלקוח לא משלם מחיר כבד במלחמה שהיא אינה נחוצה לו .
"המוטו שלי הוא לגרום ללקוח שלי לראות מראש את החיים שאחרי, כי חיי הגירושין יכולים להיות מאוד טובים אם אתה חי בצורה טובה ומכבדת עם הצד השני".

כתובת: רחוב החושלים 8, קומה 6, הרצליה פיתוח
טלפון: 09-9507000

 

עו"ד רינת ציפורי:
"המוטו שלי הוא ליווי אישי ללקוחות ויחס מקצועי מעמיק"

כשעורך דין אוהב את מה שהוא עושה, העבודה המצוינת ניכרת עליו וההצלחות מגיעות בזו אחר זו. את זה רואים ברגע הראשון שפוגשים את עו"ד רינת ציפורי- אהבה גדולה לתחום ותשוקה אדירה לעשייה. "אני נהנית ממה שאני עושה ואני עוסקת בתחום שמעניק לי את היכולת לבטא את עצמי, גם מבחינה אסטרטגית כי אני בונה את התיקים מההתחלה ועד לייצוג", היא אומרת. "אני המתווה, אני בונה את התיק ורואה איך להגיע לנקודה הרצויה. זה נכון שיש המון קטעים סיזיפיים שקשורים לדברים טכניים כמו הלכות, מגבלות ורגולציות, אבל בסוף היום, מי שנותן את הטון ויכול להפוך את התיק, הוא עורך הדין".
עו"ד ציפורי למדה תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במכללה למנהל. היא עורכת דין, זה 14 שנה ושותפה במשרד עורכי הדין קוטנר ושות', בו שותפים עו"ד שי קוטנר ועו"ד רינת פרסמן.
"המשרד שלנו מתמחה בתחום המסחרי-אזרחי ובינלאומי", מסבירה עו"ד ציפורי. "למשרד שלנו יש שלוחה באמסטרדם, שם מטפלים בהרבה חברות ישראליות מול החוק ההולנדי ובהולנד. מי שמתווה את הדרך במשרד הם הלקוחות המסחריים, שמקבלים ליווי שוטף שכולל כל פעולה משפטית שחברה צריכה כדי להתקיים. אנו מלווים את החברות החל ממזכירות החברה, עריכת חוזים עם צד ג' ועד לטיפול בפעילות שלה, מיזוגים ורכישות, כל הנושא של ממשק תאגידי של החברה וטיפול בעובדים, אם צריך גם מיומנות של דיני עבודה".
ההתמחות של עו"ד ציפורי הוא בצד המסחרי והתאגידי, אך בנוסף לזה, היא גם מתמחה בדיני עבודה של מעסיקים ועסקאות נדל"ן בהיבט התאגידי. "המוטו שלי הוא ליווי אישי ללקוחות ויחס מקצועי מעמיק", אומרת עו"ד ציפורי.

כתובת: רחוב החושלים 8, קומה 6, הרצליה פיתוח
טלפון: 09-9507000


הכתבה השיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר