שתילת גאופיטים בפארק הרצליה. צילום: עיריית הרצליה

"אין כמו העיר שלנו שיודעת לתת מענה לכל בני הנוער בעזרת מגוון רחב של פעילויות"

הפרלמנט העירוני עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם אתם מרוצים מהפעילויות לנוער בקיץ?

פורסם בתאריך: 30.6.18 19:47

לימור קריספין:

לימור קריספין

"החופש הגדול לבתי הספר העל יסודי כבר החל , לרוב יטענו כי הלימודים והפעילויות בבית ספר , הם רק אמצעי כדי להגיע למטרה – לחופש. כי דווקא החופש הוא זה שדומה יותר מכל לחיים האמיתיים. חיים שבהם הנערים בוגרים קובעים מה לעשות ומה סדר היום. הבחירה איזה מין שבוע יהיה ואיך ייראו החיים. ולכן דווקא עכשיו, כשנגמרו כל המבחנים והמתכונות של בתי הספר, הגיע הזמן למבחן הגדול באמת, כאמא לילדים בוגרים וקטנים, אני ממליצה, לכם הנוער לשבת ופשוט לכתוב על דף את כל התוכניות, הרעיונות והחלומות שעולים לכם בראש. אח"כ צריך לעשות חושבים איך לגבש את כל הרעיונות היפים לתוכנית מעשית שתוכל גם לצאת לפועל. יכול להיות שחלק מתוכנית תהיה 'לא לעשות כלום', עם זה אין בעיה, אבל גם זה יהיה מובנה בתוכנית. בנוסף יש את העזרה של העירייה, שגם השנה פותחת עבור בני הנוער לא מעט פעילויות כמו: "מועדון כוכב השמיני", את "ספורט חצות" השנתי שמתקיים פעמים בשבוע עם שלל פעילויות, יש לבני הנוער את "זולה בפארק" שזה מתחם עם אטרקציות שונות רק עבור בני הנוער.  אז נערים יקרים, אם בעוד חודשיים וחצי תמצאו את עצמכם משועממים ומרוקני כוחות, כשבפה יש טעם תפל של חמש מאות שעות פייסבוק/אינסטגרם, או שמהחופש הגדול תצאו באמת גדולים וגם נהנים בעיר – את זה רק אתם תחליטו".

 

צורי ז'אן:

צורי ז'אן

"אין כמו העיר שלנו שיודעת לתת מענה לכל בני הנוער בעזרת מגוון רחב של פעילויות: מחנות קיץ, סמינרים וקייצות בתנועות הנוער, ימי שיא במתנסים, ספורט חצות לחטיבות וכוכב לילה במועדון הנוער. אצלנו לא מתפשרים על מופעי סטנד אפ ומופעי מוסיקה לנוער הכי טובים שיש! וכל זה בשיתוף עם הנערים והנערות שלוקחים חלק בהפקה וברעיונות. הרצליה היא עיר שכיף לגדול בה, יש הסעות לים ומגוון רחב של הצעות עבודה בקיץ".

 

תומר שילה:

תומר שילה

"מגוון הפעילויות לנוער בקיץ בעיר מעוררות אצלי קנאה, לא סתם קנאה רגילה על גילי המופלג ורצון לחדש את נעוריי, אלא השוואה בין מה שהיה בימי נעורי, לעומת שפע הפעילויות היום. פעילויות של מופעי מוזיקה וסטנדאפ קומדי המתקיימות בחינם בכוכב השמיני, פעילויות בחופי הים וכמובן בפארק הרצליה. תקופת החופש היא תקופה מאתגרת ביותר בעיקר להורים. בני נוער רבים מסתובבים ברחובות העיר כשהם רכובים על אופניים חשמליים, רובצים בגינות הציבוריות עד שעות הלילה המאוחרות, כאשר חלקם גם צורך אלכוהול בניגוד לחוק. הפעילויות העירוניות מהוות אלטרנטיבה לדברים האלה והמטרה לאפשר לכמה שיותר ילדים חלופה ולאפשר להם מסגרת מעניינת ובטוחה לתקופת החופש הארוכה. עבור חלק מתלמידי התיכון, תקופת החופש השנה תהא קצרה ותסתיים עם גיוסם לצה״ל בחודש אוגוסט ולהם אני מאחל גיוס קל ונעים ומקווה כי כולם יסיימו את השירות הצבאי המשמעותי בביטחה ויחזרו הביתה בשלום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר