עורכי-דין-פלילי-מומלצים-בהרצליה
עורכי-דין-פלילי-מומלצים-בהרצליה

עורכי דין פלילי מומלצים בהרצליה

עריכת דין בתחום הפלילי, הוא אחד מהתחומים המבוקשים ביותר בין עורכי הדין. עורכי הדין הפליליים הופכים מעבר למקצועיים בתחומם גם לכאלה שמשמשים כאוזן קשבת ללקוחות שלהם, כך שהאינטליגנציה הרגשית חשובה כאן מאוד, לצד המומחיות המשפטית. התחום המרתק הוביל אותנו לצאת ולהכיר עורכי דין מובילים בתחום הפלילי מהרצליה

פורסם בתאריך: 4.10.18 07:51

זלצברג פולק עורכי דין

משרד עו"ד זלצברג פולק הוקם בשנת 2014 על ידי עורכי הדין אלון זלצברג ונתאי פולק. המשרד מתמחה בדין הפלילי ומייצג עצורים, חשודים ונאשמים בכל מגוון העבירות הפליליות בחקירות במשטרה ובבתי המשפט. המשרד מייצג גם חיילים בבית הדין הצבאי.
עו"ד זלצברג – בוגר תואר ראשון במשפטים, עבד בעברו בשלל תפקידים מוערכים במשטרה במשך 17 שנים, החל מתפקידי שטח וכלה בתפקידים פיקודיים בהם בלש, חוקר וקצין חקירות.

זלצברג פולק, צילום זלצברג פולק

לאחר לימודי המשפטים התמחה עו״ד זלצברג בפרקליטות מחוז ת"א בתחום הפלילי, עסק בתפקיד עו"ד ועוזר משפטי במחלק החקירות והמודיעין במשטרה ובהמשך כיהן בתפקיד פרקליט בפרקליטות מחוז ת"א בתחום הפלילי.
עו"ד פולק – בוגר תואר ראשון במשפטים במרכז הבינתחומי הרצליה, התמחה בפרקליטות מחוז ת"א בתחום הפלילי, עבד במשרד עו"ד מוביל בתחום ולאחר מכן כפרקליט בפרקליטות ת״א ובמשרד המשפטים.
בשנים האחרונות החליטו השניים לחבור יחד ופתחו משרד המוביל את התחום הפלילי באיזור השרון והמרכז.
המשרד מייצג במסירות רבה נאשמים בפלילים, עצורים בדיוני מעצר וחשודים במהלך חקירות במשטרה במגוון העבירות הפליליות השונות ובין היתר בעבירות צווארון לבן, עבירות מיסים, עבירות סמים, עבירות אלימות, עבירות מין, עבירות המתה ועוד. בנוסף מייצג המשרד נוער וקטינים בבתי המשפט לנוער.
הידיעה כיצד חושב ״הצד השני״ וההכרה של מתודולוגית העבודה במשטרה ובפרקליטות, בשילוב עם הידע והניסיון הרב שצברו השניים במשרד המשפטים ובייצוג חשודים ונאשמים מהווה יתרון מובהק ללקוחות המשרד על פני משרדים אחרים בתחום הפלילי.
כל זה בא לידי ביטוי בסופו של דבר בהישגים עבור הלקוחות. לדוגמא, במקרה אחד הצליחו עורכי הדין זלצברג ופולק לעזור לצעירה שהואשמה בגרם מוות ברשלנות עד לכדי מחיקת כתב האישום שהוגש נגדה! גם בנושא מצלמות המהירות, שנמצא בכותרות בימים אלה, מככבים עורכי הדין עם שלל הישגים בבתי המשפט. אחד המקרים המפורסמים בהם טיפלו לאחרונה עורכי הדין היה נושא ההטרדות המיניות של בחורה שהסכימה לשמש אם פונדקאית של זוג ולבסוף הוטרדה על ידי הגבר.
עורכי הדין זלצברג ופולק מעניקים לקוראים טיפ נהדר: "בכל מקרה בו אתה נקרא לתחנת המשטרה, מכל סיבה שהיא, לעצור הכל ולבקש לדבר עם עו"ד באופן מיידי! המשטרה מחוייבת לעצור ולאפשר לכם וזהו השלב הקריטי להמשך הטיפול בתיק על ידי גורמי האכיפה".

כתובת: בן גוריון 22, בניין שער העיר, הרצליה

טלפונים:
050-5858357
050-6217214
קישור לאתר


עו"ד אביעד לנצ'נר

"במציאות, כל תיק פלילי מורכב מאלפי פרטים קטנים ואין הוכחה אחת חד משמעית לאשמה או לחפות"

בניגוד לסדרות הטלוויזיה, במציאות ייצוג בתיק פלילי מורכב בהרבה. על המורכבות והאתגרים בייצוג תיק פלילי וכיצד ניתן לצלוח אותם ע"י ליווי מקצועי ומנוסה, מסביר עו"ד אביעד לנצ'נר

כמה קל זה נראה על המסך בסדרות הטלוויזיה המשפטיות. סד ראיות שמוכיחות את אשמתו של הנאשם הפוטוגני קורסות נוכח סנגור מוכשר שעושה בדיקה די פשוטה, בינונית ומתבקשת ומגלה כי הנאשם לא היה בזירת הפשע כלל. הצדק ניצח והדרמה – במיטבה.

המציאות -כרגיל- מורכבת בהרבה.

"המציאות הישראלית שונה לחלוטין מהדרמה האמריקאית. תיק פלילי לא קורס בקלות שכזו ובטענות פשוטות וברורות כל כך. כי האמת היא שמשטרת ישראל יודעת טוב מאוד איך לסגור את התיק מכל כיוון כשהיא רוצה בכך. האתגר הוא לקחת תיק שבמבט ראשון נראה חזק מבחינת הראיות שבו נגד הנאשם ולאט לאט, להוכיח איך כל ראייה שם היא שגויה או מלמדת על חפות. נדרש כאן הרבה ניסיון משפטי, חתרנות יצירתית ובעיקר, הבנה מעמיקה בבני אדם".

הצרה בייצוג של עבריינים היא שהם בדרך כלל נראים עבריינים ומתנהגים כמו עבריינים גם בבית המשפט. העניין הוא שזה ממש לא אומר שהם ביצעו את העבירה בגינה הוגש כתב האישום הנוכחי. פעמים רבות בית המשפט מתרשם מהאדם שעומד מולו ולא מצליח לנתק בין הפרסונה כמו שנראית לראיות האובייקטיביות האמתיות שיש בתיק. יצירת הניתוק הזה בעיני השופט הוא אתגר לא פשוט בכלל". כך אומר עו"ד אביעד לנ'צנר.

עורך דין אביעד לנצ'נר, מומחה בתחום הפלילי, צבר שנות ניסיון רבות ומומחיות בהגנה על נאשמים במשפטים פליליים. הוא סיים תואר במשפטים בהצטיינות, עשת האת ההתמחות במשרד מוביל בתחום בתחום הצווארון הלבן ובהמשך עבד כעו"ד במשרד אחר, ידוע ומוכר גם כן, בתחום הפשיעה החמורה. שם רכש רב ומקצועיות בכלל התחומים הפליליים. בהמשך פתח עו"ד לנצ'נר משרד משלו, העוסק בפליליים בלבד, "תני לי להיות הכי טוב בתחום אותו אני הכי אוהב לעשות. לא רוצה להיות 'כלבויניק' שנשאר בינוני בכל התחומים."

מהם האתגרים בייצוג אנשים נורמטיביים?

"נשמע הזוי, אבל אנשים נורמאטיביים חשופים הרבה יותר לפגיעות של המשטרה וההליך הפלילי, דווקא בגלל שהם באמת אנשים טובים שומרי חוק שמאמינים במערכת. הדבר הכי חשוב בתיקים האלה הוא להציל את הלקוח הנורמאטיבי מעצמו, שלא יענה שטויות לחוקרים ולא יתפתה לדבר ולהפליל את עצמו באיזה תרגיל חקירה. היחיד שהוא יכול וצריך לסמוך עליו זה על עורך הדין שלו שייתן לו את הייעוץ הנכון לו אישית. בהמשךך המטרה כמובן היא להבליט את הנורמאטיביות של הנאשם בעיני בית המשפט".

מה לדעתך התכונה החשובה ביותר אצל סנגור?

"סנגור טוב חייב להיות לוחמני. זה משהו שאני לוקח איתי עוד מהתקופה שלי ביחידת החבלה של הצנחנים. לזהות את המטרה, לחתור לכיוונה ולרצות לנצח. באומץ, נחישות ויצירתיות."

עו"ד אביעד לנצ'נר הוא סניגור פלילי מומחה ובעל ניסיון רב. לפני כחצי שנה הוא הקים משרד עצמאי, כשלפני כן עבד אצל מיטב השחקנים הגדולים בתחום הצווארון לבן והפשיעה החמורה. עם השנים עברו תחת ידו של עורך דין לנצ'נר תיקים רבים של שוחד, רצח, אלימות במשפחה, סמים ועבירות רכוש.

טלפון: 050-6388480
קישור לאתר

עורך דין אביעד לנצ'נר. צילום: חיה גולד

עורך דין אביעד לנצ'נר. צילום: חיה גולד


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר