הכירו את עורכת דין שני חזון (מאגר תמונות: Shutterstock)
הכירו את עורכת דין שני חזון (מאגר תמונות: Shutterstock)

עורכת דין מומלצת לתביעות תאונות דרכים בהרצליה | עו"ד שני חזון ויסמן

פציעה היא כמעט תמיד חוויה לא נעימה ולעתים אף מפחידה. זה מרגיז במיוחד, אם הפציעות שלך הן תוצאה של פעולות רשלניות של גורם אחר. אם אתה מאמין כי הפציעות הן תוצאה של התנהלות רשלנית, עו"ד שני חזון ויסמן, מומחית לתביעות לנזקי גוף, תוכל לספק לך מידע על האפשרויות המשפטיות שלך

פורסם בתאריך: 2.11.18 13:30

חבלה כתוצאה מנפילה שנגרמה בשל מדרכה משובשת, פציעה מהתקן לא בטיחותי בעבודה וכמובן פגיעה בתאונת דרכים, היא טראומטית. ברגע אחד, נהג פזיז או מפוזר, תנאים מסוכנים, או אפילו מדרכה פגומה יכולים לשנות את חייך באופן בלתי הפיך.
כדי להבטיח את הפיצוי הכספי שיספק לך יכולת להתאושש וזמן החלמה, יש להתמודד ביעילות מול הגורם האחראי לפציעה: בית הספר, העירייה, מקום העבודה, או חברת הביטוח.
ידוע לכל, כי הוצאת כספים מחברות הביטוח היא סוג של מלחמה בטחנות רוח. הסיכוי להצליח להתמודד מול הבירוקרטיה הסבוכה והמומחיות של חברות הביטוח והגורמים השונים להימנע בכל דרך משחרור כספים למבוטח, ללא עורך דין מומחה בתחום, הוא מזערי.
לכן, במקרה של פציעה משמעותית, ההמלצה היא תמיד לפנות לעו"ד מומחה לנזקי גוף בעל ניסיון מוכח שיוכל להתמודד ביעילות ובמומחיות עם אותם קשיים שחברות הביטוח והגופים האחראיים מערימים.
עו"ד שני חזון ויסמן, ממשרד 'חזון- ויסמן עורכי דין', היא מומחית לתחום נזקי גוף ומימוש פוליסות ביטוח – אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות, ופנסיית נכות. היא עוסקת בתחום מזה עשור, וניהלה מאות תיקי תביעות אזרחיות בנושא בהצלחה רבה.

מהי ההגדרה לנזקי גוף?

"נזקי גוף מתייחסים לכל נזק גוף שנגרם כתוצאה ממחלה, תאונת דרכים, תאונת עבודה, רשלנות של רשות ציבורית, ביה"ס או כל גורם כלשהו. לדוגמה, אם אדם נופל ברחוב כשנתקל במדרכה ונחבל בצורה כלשהי (הפגיעה יכולה להיות גם נפשית) מדובר בנזקי גוף והתביעה תהיה כנגד העירייה במידה וישנה רשלנות. כמובן, יש צורך להסתייע בעו"ד מומחה בתחום נזקי הגוף וליטיגציה אזרחית מהרגע בו אירעה התאונה או סמוך למועד אירוע התאונה ככל שניתן וזאת כדי להתמודד ביעילות עם מורכבות תנאי חברות הביטוח והארגונים האחראיים לחבלה. יש להצטייד בעו"ד שילחם עבורך וימצה את כל האפשרויות העומדות לרשותך כדי שתקבל את מלוא זכויותיך והפיצוי המקסימלי שניתן לקבל בגין נזקיך". אומרת עו"ד ויסמן.

מהם האתגרים המשמעותיים במקרי תביעות של נזקי גוף?

"האתגר המשמעותי הוא להוכיח את הרשלנות והנזק הגופני ולהילחם מול הרשויות, לקבל את כל המידע מהגופים השונים ולהוכיח את הקייס. אם מדובר במשפט, אז כמובן לייצג את הלקוח בצורה הטובה ביותר ולהשיג עבורו את הפיצוי הנדרש. אם מדובר בהסכם פשרה, עורך הדין צריך להשיג את היישוב הכספי הטוב ביותר ללקוח בתקופת הזמן הקצרה ביותר שניתן. הכרחי להשתמש בעו"ד לענייני נזקי גוף בכל מקרה, כיוון שאדם פרטי שאינו עוסק בתחום עלול לקבל כמובן מאליו את דחיית חברת הביטוח בטענה שאינה מצדיקה את דחיית התביעה ובמקרה הפחות גרוע לעשות את טעות חייו ולחתום על הסדר פשרה עם חברת הביטוח לסיום התביעה בסכום זעום ומגוחך ביחס לשווי הפיצוי האמיתי שמגיע לו בהתאם לנזקו שלרוב גבוה משמעותית! מהסכומים המוצעים על ידי חברות הביטוח כאשר אדם אינו מיוצג".

כיצד עו"ד לענייני נזיקין מנהל את התביעה?

"בתחילה, עו"ד אוסף את כל המסמכים: דוחות רשמיים, תמונות קבלת הצהרות עדים. הוא אוסף את כל הראיות כדי לאמת כיצד התאונה אירעה ולסייע לקבוע מי היה האשם. מבוצע איסוף של כלל המסמכים הרפואיים הכוללים את תיעוד הפציעות. עורך הדין ירכיב דוחות רפואיים, רשומות, דוחות תעסוקה ופריטים נוספים, הדרושים לתיעוד כל רכיב של הנזקים.
השלב הבא הוא לפנות לחברת הביטוח באמצעות דרישה ו/או תביעה לבית המשפט ולאחר מכן לקבל הצעה מחברת הביטוח או הארגון האחראי. כאשר ההצעה מתקבלת, היא צריכה להישלח מיד אל עורך הדין המטפל בתביעה לבדיקה. תפקיד עורך הדין במקרה של נזקי גוף, הוא להשיג הסדר הוגן עם חברת הביטוח באמצעות משא ומתן. כעו"ד מומחית לטיפול בנזקי גוף, אני בוחנת את הסיכויים להצלחת התיק בטרם אתחיל בטיפול, כך שאם אין סיכוי לפיצוי, לא אפתח את התיק מלכתחילה ולא אדרוש תשלום מהלקוח במקרה שאין סיכוי שיפוצה".

עו"ד שני חזון ויסמן, ממשרד עורכי דין חזון-ויסמן, מתמחה בניהול תיקי נזיקין וייצוג לקוחות המשרד מול כלל הערכאות, בדגש על ניהול תיקי תאונות דרכים, ביטוח לאומי, רשלנות , כגון: תביעות נזקי גוף אשר נגרמו כתוצאה מרשלנותם של מעבידים, עיריות, בתי ספר, מארגני פעילויות ספורט ופעילויות אחרות.

טלפון נייד: 054-744-8044
כתובת: המדע 8, הרצליה
כתובת דוא"ל 

עו"ד שני חזון ויסמן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר