בית הספר רמב"ם. צילום אביגיל כספי
בית הספר רמב"ם. צילום אביגיל כספי

"נהגים עושים רוורס וזה מסוכן"

הורים ברמב"ם מתלוננים: נהגים חונים על המדרכה מול בית הספר ומסכנים את הולכי הרגל

פורסם בתאריך: 4.5.17 10:09

חברת ועד ההורים בבית הספר מופת רמב”ם בהרצליה הצעירה, אביגיל כספי, דורשת מהעירייה לאכוף את איסור החניה על המדרכה מול בית הספר היסודי, במקום שבו פעל בעבר שער חירום. “אנשים עולים על המדרכה כדי להוריד את הילדים, עולים לרגע, עושים רוורס וזה פשוט מסוכן”, אומרת כספי, “אני לא מסוגלת לשלוח את הילדים שלי לבד לבית הספר. אנשים משתמשים במדרכה הזו לחניה כל יום, וביום שישי הסכנה גדולה יותר כי מגיעות הרבה מכוניות”.
היום מתאפשרת עליית כלי הרכב למדרכה בגלל שער חירום שפעל במקום בעבר עד להקמת יציאת חירום חדשה. “על העירייה מוטלת האחריות לטפל בזה”, אומרת כספי, “לא מספיק לתת דוחות לנהגים, צריך לבטל את האפשרות לעלות על המדרכה, שיש שם מתחילת השנה. פניתי בנושא למנהלת בית הספר, הגשתי פנייה לתלונות הציבור והנושא הגיע עד לטיפולו של סמנכ”ל העירייה, יוסף ג’ו ניסימוב, ושם עצר. הוא אמר שזה עניין של אגף הפיקוח, החליט שזו התשובה שלו ומאז לא התקדם דבר”.
מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: “מדובר בעבריינות תנועה. החניה על המדרכה אסורה בהחלט. אגף הפיקוח מבצע אכיפה ומבקש מכל מי שנתקל ברכב החונה באדום לבן ו/ או על המדרכה לפנות למוקד 106 ואנו נגיע מיידית למקום”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר