עופר לוי
עופר לוי

הערב באצטדיון העירוני: העירייה מקיימת משחק ראווה נגד הומופוביה

נבחרת מעורבת של קבוצות הנוער של מכבי והפועל הרצליה ישחקו הערב נגד קבוצת הכדורגל הגאה "ריינבול", שתחוזק על ידי כדורגלנים מקצועיים. סגן ראש העיר וכדורגל העבר עופר לוי: "זו מטרה חשובה מאוד"

פורסם בתאריך: 25.2.19 17:04

כחלק מאירועי "חודש נגד הומופוביה" שמקיימת אופ"א (איגוד התאחדויות הכדורגל האירופיות), יתקיים היום ב-20:30 באצטדיון העירוני בהרצליה משחק ראווה מיוחד בין קבוצת ריינבול –  המורכבת מחברי הקהילה הגאה לבין קבוצת נוער משולבת של שחקני מכבי והפועל הרצליה.

סגן ראש עיריית הרצליה ומחזיק תיק הספורט עופר לוי (מרצ-התנועה הירוקה) יזם את משחק הידידות בשיתוף עם ארגון "בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים" ובחסות עיריית הרצליה ואופ״א. בקבוצת ריינבול ישתתפו בין היתר שחקנים שירן ייני, קפטן נבחרת ישראל ומכבי תל אביב, פיני בלילי, דני עמוס ואושרת עיני. הכניסה למשחק חינם.

לוי, כדורגלן עבר במכבי תל אביב ובבני יהודה, אמר: "פנה אלי הרכז של ארגון בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים, גל קרפל, ושיתף אותי שיש חודש נגד הומופוביה של אופ"א וקפצתי על היוזמה. קבענו שנעשה משחק ידידות בין נבחרת שחקנים מהרצליה – עשינו ערבוב של שחקנים ממכבי והפועל הרצליה יחד עם כמה שחקנים מנבחרת ותיקי הרצליה בתוספת של כמה שחקנים מהנבחרת של תיכון היובל בחיזוק שלי – נגד קבוצת ריינבול, שזו הנבחרת הגאה, שהם יחוזקו גם בשחקנים בולטים כמו שירן ייני, פיני בלילי, דני עמוס ואושרת עיני. יהיה באירוע גם נציג מהתאחדות הכדורגל.

"זאת מטרה חשובה מאוד והנהלת העיר שאני חלק ממנה מתנגדת לאלימות, גזענות והומופוביה. אנחנו עובדים על לקדם את הערכים של שוויון, סובלנות וקבלת האחר. אני מתכוון לקדם אותם במערכת החינוך ומערכת הספורט בעיר. בחודש הבא תתכנס לראשונה ועדת שוויון סובלנות וגאווה שאני יושב בראשה ושבה חברים נציגים מרוב סיעות מועצת העיר, עובדי עירייה ונציגי ציבור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר