המשלחת של סרביה עם משה פדלון ועפרה בל. צילום: לירון אלמוג
המשלחת של סרביה עם משה פדלון ועפרה בל. צילום: לירון אלמוג

צפו: אירועי האירוויזיון נפתחו רשמית במסיבת ענק במרינה

בלטו בשטח: חברי וחברות המשלחות האיסלנדית והפולנית. נתפס על רחבת הריקודים: מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא. בתפריט: שווארמה בפיתה ומנות טבעוניות. הופיעו: שירי מימון ולהקת לייב. משה פדלון: "כבוד גדול לעיר הרצליה"

פורסם בתאריך: 7.5.19 08:57

אתמול (ב') נפתחו האירועים הרשמיים של תחרות האירוויזיון בערב קוקטייל חגיגי שהתקיים במספנת המרינה בהרצליה. באירוע נכחו כ-1,300 אנשים, בהם המשלחות שישתתפו בתחרות השירים הבינלאומית, בכירי עיריית הרצליה, תאגיד השידור הישראלי וה-EBU – איגוד השידור האירופאי. בדוכני האוכל שנפרסו ברחבת המרינה הוגשו שווארמה בפיתה, כנאפה עם פרגית, בורקס, דג מטוגן בבלילה ותפוחי אדמה, המבורגר וגם את הטבעונים לא קיפחו והוצעה שווארמה טבעונית. חברי המשלחת האיסלנדית שהיו לבושים בסגנון פנקיסטי – בגדי ויניל ומעוטרים בצמידים וקולרים עם קוצים ובזמם קוצני בלטו בשטח.

חברי המשלחת האיסלנדית. צילום מיטל ליאור-גוטמן

הערב נפתח בברכתו של ראש עיריית הרצליה משה פדלון שאמר: "אנו שמחים וגאים לארח את משתתפי האירוויזיון בהרצליה ולקחת חלק באירוע הגדול של השנים האחרונות בישראל. הקוקטייל הערב הוא רק ההתחלה של אירועי האירוויזיון שאני סמוך ובטוח שיהיו בלתי נשכחים ויכללו גם את משט יום העצמאות במרינה הרצליה בהשתתפות משלחות האירוויזיון. זהו כבוד גדול עבור העיר הרצליה והזדמנות להציג את יתרונותיה התיירותיים הרבים של העיר ברחבי העולם".

המשלחת הפולנית

המשלחת הפולנית. צילום מיטל ליאור-גוטמן

אחרי פדלון עלתה לבמה סגנית ראש העירייה ויו"ר החברה לפיתוח תיירות עפרה בל ובירכה את המשתתפים. אחריה עלה לבמה מנכ"ל החברה לפיתוח תיירות עופר מור ובירך את הנוכחים.

משלחת צ'כיה עם משה פדלון ועפרה בל. צילום לירון אלמוג

המשלחת הצ'כית עם משה פדלון ועפרה בל. צילום לירון אלמוג

הנחה את האירוע יואב גינאי, שעמד בראש המשלחת הישראלית לתחרות במשך כעשור ואף כתב את השיר "דיווה" לזמרת דנה אינטרנשיונל, שהיה לשיר הישראלי האחרון שזכה בתחרות – עד ניצחונה של נטע ברזילי עם השיר "Toy". על הבמה הופיעה להקת לייב ששרה את כל השירים שייצגו את ישראל באירוויזיון במשך השנים ושירים נוספים. לאחר מכן עלתה לבמה שירי מימון עם "השקט שנשאר" שעמו היא ייצגה את ישראל באירוויזיון 2005 וזכתה במקום הרביעי וכן שירים נוספים.

נציגת משלחת קפריסין. צילום מיטל ליאור-גוטמן

בזמן ההופעות כבשה את הרחבה במרינה המשלחת הפולנית שארבע חברותיה לבשו שמלות זהות שחורות-לבנות ולא הפסיקו לרקוד כל הערב. פטריציה נוביצקה, חברת להקת טוליה, סיפרה כי היא מאוד נהנית בישראל וזו הפעם השנייה שלה בארץ. הפעם הראשונה היתה לפני כחודש כשצילמו את קליפ הפתיחה לאירוויזיון. חברי המשלחת נמצאים כאן כבר שבועיים ומחכים כבר להופיע בתחרות. בין הרוקדים היה אפשר לראות את מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא ואת העוזר של סגן ראש העירייה עופר לוי, שחר לוי, שאף אמר שחשבו שהוא שייך לאחת המשלחות.

משלחת איסלנד עם משה פדלון ועפרה בל. צילום: לירון אלמוג

משלחת איסלנד עם משה פדלון ועפרה בל. צילום: לירון אלמוג

בעוד כשבוע, בין התאריכים 18-14.5, תתקיים תחרות שירי האירוויזיון ה-64 לראשונה בתל אביב בהשתתפות של 41 מדינות ותחת הסלוגן: 'Dare To Dream'.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר