השייטים מגיעים למרינה בהרצליה. צילום: דוברות מד"א
השייטים מגיעים למרינה בהרצליה. צילום: דוברות מד"א

דרמה מול חופי הרצליה: השיטור הימי וחיל הים חילצו שלושה שייטים מסירה מערבית למרינה

השלושה פונו לבית החולים כשהם סובלים מתשישות. הם סיפרו שאחד המנועים הפסיק לעבוד בגלל תקלה טכנית

פורסם בתאריך: 15.6.19 16:11

היום (שבת) בשעה 13:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על מספר אנשים במצוקה בסירה עם תקלה טכנית במנוע מערבית לחופי הרצליה.

צוותי השיטור הימי וחיל הים גררו את הסירה למרינה והעבירו את נוסעי הסירה לטיפול אנשי מד"א. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים וולפסון שלושה גברים בשנות ה-40 כשהם בהכרה מלאה וסובלים מתשישות.

פראמדיק מד"א רכוב על אופנוע עידן סיפר: "כשהגענו למרינה חברנו לכוחות המשטרה שפעלו נמרצות לגרור את הסירה התקולה למרינה ובמקביל נבדקה האופציה לעלות על סירה של חיל הים כדי להגיע אליהם בהקדם האפשרי. הנוסעים שהועברו אלינו במרינה כשהם בהכרה מלאה וסובלים מתשישות סיפרו שבעקבות תקלה טכנית אחד המנועים הפסיק לעבוד והם קראו לעזרה. ביצענו בדיקות רפואיות לשלושתם ופינינו אותם במצב יציב לבי"ח וולפסון כשהם סובלים מתשישות".

מהמשטרה נמסר כי במוקד 100 של המשטרה התקבל בצהריים דיווח מאזרח שמסר שהוא ועוד מספר אנשים נמצאים על יאכטה שמנועה שבק חיים מערבית למרינה בהרצליה. "כוחות משטרה הגיעו למרינה, ובמקביל שתי ספינות של השיטור הימי יצאו לכיוון היאכטה. לאחר שאיתרו את היאכטה, וידאו השוטרים שאין צורך בפינוי דחוף של מישהו מהנוסעים ואז ליוו והכווינו אותה חזרה למרינה", נמסר מהמשטרה, "עם הגעתם למרינה, פונו שלושה מנוסעי הסירה לבית החולים במצב קל לאחר שחשו ברע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר