הבנייניים המיועדים להריסה בעזרא הסופר. מימין גן אירוס

ההורים הזכירו לעירייה: שכחתם לפנות גני ילדים מאתר הריסת הבניינים בעזרא הסופר

הקייטנה בגנים אירוס ונורית אמורה להסתיים ב-15 באוגוסט, שלושה ימים אחרי המועד המתוכנן להריסת הבניינים. רק הבוקר, בעקבות התערבות ההורים, הודיעה העירייה על מעבר לגן חלופי

פורסם בתאריך: 8.8.19 17:17

לקראת הריסת ארבעת הבניינים ברחוב עזרא הסופר המיועדים לפינוי בינוי, ביום שני הבא, 12.8, דאגה עיריית הרצליה להעביר את הקייטנות המתקיימות בגנים סמדר ושלהב הסמוכים לאתר לגן זוהר. הקייטנה בבית הספר הנדיב מסתיימת מחר (שישי), אבל את הגנים נורית ואירוס הנמצאים ברחוב עזרא הסופר, מול הבניינים המיועדים להריסה, ושהקייטנה שלהם מסתיימת ב-15.8, העירייה שכחה. רק בעקבות התערבות ההורים הודיעה העירייה היום להורי הילדים בגנים האלה שיעברו למשך ארבעת הימים האחרונים בקייטנה לגן אחר, גן זית.

ביום שלישי השבוע, בפגישה בין נציגי העירייה לבין הורים לתלמידים בבית ספר הנדיב ולילדי הגנים הסמוכים לאתר העבודות, נמסר להורים שמועד ההריסה של ארבעת הבניינים נקבע ל-12.8, לאחר שמסתיימות הקייטנות בגנים ובבתי הספר. כמה אמהות שלחו אתמול בבוקר מיילים לעירייה ויידעו את העירייה כי הגנים נורית, שנמצא על רחוב עזרא הסופר והחצר שלו נמצאת ממול לבניינים המיועדים להריסה, ואירוס, שנמצא בסמוך לגן נורית, מסיימים את הקייטנה רק ביום חמישי, 15.8. אחת האמהות סיפרה כי היום קיבלה תשובה ממנהל אגף החינוך, ד"ר יעקב נחום, לפיה 'ההורים יקבלו הודעה מחברת המשכיל על העברת הגנים'.

"בעירייה פשוט שכחו שהגנים שם", מספרת אחת האמהות, "זה הזוי. את שלהב וסמדר העבירו לגן זוהר בתחילת החודש בגלל הריסת הבניינים המתוכננת. הקייטנה בבית הספר הנדיב נגמרת מחר ורק הקייטנות של הגנים נורית ואירוס מסתיימות ב-15.8. אין מחלוקת שהגנים לא יכולים להיות שם כשמפילים את הבניינים, גם מבחינת הסכנה וגם בגלל שיורידו את התשתיות – מים וחשמל. רק היום נאמר להורים שהגן יעבור לגן זית. אלה אותם אנשים שמבקשים מאתנו שנסמוך עליהם ושבטיחות הילדים היא בראש מעייניהם והכל יהיה בסדר והם ידאגו וישמרו ואופס, הם שכחו גן ילדים באזור המיועד להריסה".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "בטיחות הילדים מעל הכל. גני הילדים איריס ונורית יעברו למבנים חלופיים בקרבת מקום למשך ארבעת ימי הקייטנה הנותרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עדיף שעיריית הרצליה תעסוק בניהול הגנים שלה, מלעסוק בכל השאר כולל גנים פרטים

  2. //

    זה לא הגנים היחידים שהם שכחו. עיריה פשוט שערוריה בהתנהלות שלה מול אתרי הבנייה והקבלנים . תבדקו מה קורה מתחם מנדלבלט שנועד להריסה בקרוב. שם יש גנים צמודים ופינוי בינוי ענק והעיריה לא עושה כלום !

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר