בני הרצליה בכדוריד. צילום: באדיבות איגוד הכדוריד
בני הרצליה בכדוריד. צילום: באדיבות איגוד הכדוריד

עם סגל צעיר וללא זרים: בני הרצליה בכדוריד רק רוצה לשרוד

הקבוצה של בני אנגל, שחזר לעמוד על הקווים העונה, היא הקבוצה היחידה העונה שמתבססת אך ורק על שחקנים מקומיים, רובם תוצרת בית. "השאיפה היחידה שלנו היא להישאר בליגה ולהכשיר כמה שיותר שחקנים מבית", אומר המאמן

פורסם בתאריך: 20.11.19 15:03

קבוצת כדוריד הגברים של בני הרצליה עוברת עונה לא פשוטה בכלל. ההחלטה המערכתית לפתוח את העונה כקבוצה היחידה בליגת העל ללא זרים ועם סגל שמתבסס על שחקנים צעירים תוצרת בית הובילה כצפוי את הקבוצה לתחתית הטבלה, אך עם שני ניצחונות שבהחלט מותירים מקום לעידוד. המאמן בני אנגל, שהחליף על הקווים העונה את שלמה הופמן ומוביל גם את מחלקת הנוער של המועדון, פתח את העונה עם שלושה הפסדים רצופים, שאחריהם הגיעו שני ניצחונות – בחוץ על מכבי דימונה (27:28) ובבית על עירוני רחובות (25:28). אלא שאז פגשה הקבוצה שלוש יריבות איכותיות – הפועל קרית אונו, א.ס רמת השרון והפועל אשדוד, מולן רשמה שוב רצף שלילי של שלושה הפסדים. אחרי שמונה מחזורים הרצליה מדורגת במקום הלפני האחרון בטבלה עם ארבע נקודות, כאשר האחרונה בטבלה מכבי דימונה עדיין עם 0 נקודות. בסיום העונה האחרונה תרד אוטומטית לליגה השנייה, בעוד שהקבוצות שיסיימו במקומות ה-10 וה-11 יפגשו למשחקי מבחן יריבות מהליגה השנייה.

"שלושת ההפסדים האחרונים היו מול קבוצות שהן הרבה יותר טובות מאיתנו", מודה המאמן אנגל. "דווקא מול רמת השרון הפסדנו בגלל החלטת שופט בשניות האחרונות, אחרי שהיה לנו משחק מעולה. מבחינת הציפיות שלנו בתחילת העונה, בהתחשב בזה שאנחנו קבוצה שמבוססת רק על ישראלים, אנחנו מרגישים שאנחנו עומדים בציפיות. כל עוד אין לנו זרים, השאיפה היחידה שלנו היא להישאר בליגה ולהכשיר כמה שיותר שחקנים מבית".
אנגל, כאמור, אחראי גם על כל מחלקת הנוער והנערות של המועדון, והחזרה שלו אל הקווים בקבוצת הבוגרים בהחלט לא מקרית. "השחקנים הצעירים מקבלים את ההזדמנות ומוכיחים את עצמם", אומר המאמן. "הרצון שלי לחזור לאמן העונה היה כדי לתת במה לשחקנים הצעירים ולהשקיע יותר במחלקת הנוער".

במועדון מתכוונים בכל זאת לצרף שחקנים זרים לקראת חודש ינואר, במטרה שהקבוצה תצליח לשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה. "אנחנו לא רוצים לקחת סיכונים עם פציעות וכדומה", אומר אנגל. "יש המון שחקנים שלא רגילים לאינטנסיביות של עונה שלמה ואין לנו כרגע סגל עמוק. לא פתחנו את העונה עם זרים מתוך רצון לייצב גירעון שהיה לנו. אנחנו מנסים לעשות את זה בצורה מושכלת וטובה ואם היו לנו עוד משחק או שניים שהיינו יכולים לנצח אולי היינו ממשיכים כך עד סוף העונה. חשוב לנו שהקבוצה תישאר בליגה".

ביום שני (20:30) תארח הרצליה לקרב תחתית חשוב את מ.כ באר שבע, שנמצאת מקום אחד מעליה בטבלה עם חמש נקודות. "זה משחק שאנחנו באמת צריכים לבוא ולקחת", אומר המאמן. "אמנם יש לבאר שבע שלושה זרים, אבל זאת בהחלט קבוצה שאנחנו יכולים להתמודד איתה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר