עופר לוי
עופר לוי

בקרוב: "אבא גול", ליגת כדורגל לאבות בהרצליה

ההרשמה אמורה להפתח בעוד חודש וחצי, והליגה תמשך בין שלושה לארבעה חודשים. עופר לוי: "יש גם דרישה של אימהות, אז או שנשלב אותן בליגה הזאת או שנפתח להן ליגה נפרדת"

פורסם בתאריך: 3.12.19 18:15

בקרוב תחל ההרשמה ל"אבא גול" – ליגת כדורגל לאבות לילדים בבתי הספר היסודיים בהרצליה, כך מבטיח סגן ראש העירייה עופר לוי, מחזיק תיק הספורט. "אבא גול תאפשר לאבות ליהנות ולהתפנות מהשגרה היומיומית ולהתחרות בטורניר כדורגל בין אבות מכל בתי הספר היסודיים בעיר. אני מקווה שבעוד חודש וחצי תחל ההרשמה לליגה. כל אב לתלמידים בבתי הספר היסודיים יוכל להירשם ויהיה חלק מהקבוצה של אבות בית הספר בעלות מסובסדת. הטורניר יהיה במתכונת של ליגה, במשך יום אחד בשבוע יתקיימו כמה משחקים בין הקבוצות השונות של בתי הספר, במגרשי האימונים הסינטטיים של העירייה הצמודים לאצטדיון. משחקי הליגה יימשכו כשלושה-ארבעה חודשים".

מאיפה הרעיון?

"הטורניר הוא חלק בלתי נפרד מהרצון שלנו לעודד פעילות גופנית בקרב תושבי העיר. עכשיו אנחנו עובדים על עמוד פייסבוק, הכנת רכזים וכל מה שצריך. לקחתי את הרעיון מרעננה, שהתחילו עם זה בשנה שעברה, וזה מאוד מצליח שם. זו יוזמה שלי עם מחלקת הספורט ובשיתוף העמותה לספורט עממי מחוז השרון של אלי הולצמן. יש גם דרישה של אימהות לשחק כדורגל במסגרת כזאת, אז או שנשלב אותן בליגה הזאת או שנפתח להן ליגה נפרדת. הכל תלוי בביקוש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר