תאונת דרכים. צילום אילוסטרציה איליה הרשקוביץ
תאונת דרכים. צילום אילוסטרציה איליה הרשקוביץ

תכירו: איך לקצר את הליך הגשת תלונה בגלל תאונת דרכים

כדי לקצר משמעותית את הטיפול בתלונה הקשורה במעורבות בתאונות דרכים, מוטב להגישה ביחידה לחקירות תנועה בתל אביב

פורסם בתאריך: 11.9.17 22:07

תושבי הרצליה יכולים לקצר באופן משמעותי את הביורוקרטיה הכרוכה בהגשת תלונה למשטרה בשל מעורבות בתאונת דרכים; ובנוסף, לזכות באופן זה לטיפול ברמה טובה מזו שקיבלו עד כה.

על פי רישומים הקיימים בידי המשטרה, רוב האזרחים שהיו מעורבים בתאונות דרכים, הגיעו להתלונן ולתת עדות על כך בתחנת המשטרה הקרובה לביתם. אלא שאם היו מגיעים ליחידה לחקירות התנועה במחוז תל אביב ברחוב אמץ 2, היה התהליך מתקצר באופן משמעותי ואף איכות הטיפול בתלונה היה משתפר.

רפ"ק צביקה מוזס מהיחידה לחקירות תנועה במחוז תל אביב מסביר: "כאשר מגיעים האזרחים להגיש תלונה ולתת עדות בתחנת המשטרה הקרובה לביתם, המידע שהעבירו מגיע אלינו. לרוב, זמן הגעת המידע עומד על כחודש. בעת שמגיע, לרוב המידע חסר ונותני העדות נאלצים להגיע בלאו הכי אלינו, על מנת להשלימו לצורך החקירה. בנוסף, באופן זה, עד שמגיע לשולחננו המקרה, עלולים נתונים וראיות מסוימים הרלוונטיים לחקירה להיאבד, כמו למשל צילומים ממצלמות אבטחה אשר נמחקים באופן אוטומטי לאחר זמן מה, וזהו מידע חשוב שכבר לא ניתן להשתמש בו. לנו ביחידה לחקירות התנועה יש את ההכשרה ואת כל הכלים הדרושים לקיים חקירה מסוג זה, וברגע שאזרחים המעורבים בתאונות דרכים מגיעים ישירות לכאן, החקירה מתקיימת כבר באותו הרגע ואין צורך בהמתנה מיותרת. אנו מספקים את השירות המקיף, המדויק והמתאים ביותר".

רפ"ק צביקה מוזס. צילום: דוברות המשטרה

רפ"ק צביקה מוזס. צילום: דוברות המשטרה

מוזס נכנס לתפקיד לפני כעשרה חודשים וכאשר עבר על הרישומים הקיימים במשטרה בנוגע לנושא, החל להעלות את המודעות לכך. "התחלנו לחלק ברושורים המסבירים את העניין גם לאחר שאדם מעורב בתאונה ובוחן וסיירים מגיעים למקום האירוע. הברושור מכיל את כל המידע הדרוש לאותו  אדם על מנת שידע בדיוק לאן הוא צריך לגשת, עם מי הוא צריך לדבר וכיצד הוא אמור לטפל בבקשתו, על מנת שתטופל במינימום זמן. הכל מתוך שירותיות ועל מנת להעניק לתושבים את הטיפול הכי טוב שהם יכולים לקבל מהמשטרה.

"חלק מהיעדים של המפכ"ל הם לעלות את אמון הציבור ואנחנו עושים זאת, בין היתר, באופן שבו ניתן שירות טוב יותר, נגיש יותר, זמין יותר ובטיפול טוב יותר. אם אזרח אשר מגיע להגיש תלונה בדבר תאונת דרכים, מגיש אותה במקום הנכון והיא מטופלת במחצית הזמן ואף פחות משהייתה מטופלת אם היה מגיש אותה בתחנת משטרה רגילה, אז הוא מקבל שירות טוב יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר