נועם דעוס בבית החולים
נועם דעוס בבית החולים

"אני מקווה שהסיפור שלנו יגרום לכך שיהיה אמבולנס בכל מגרש"

נועם דעוס בן ה-15 ספג מכה חזקה בצלעות במשחק של מכבי הרצליה. הוא התקשה לנשום במשך דקות ארוכות, ורק בנס ובזכות תושיה של פראמדיק שנכח במקום, חייו ניצלו

פורסם בתאריך: 13.9.17 12:40

אירוע טראגי נמנע במשחק של קבוצת נערים ב' של מכבי הרצליה מול צור שלום בשבוע שעבר, במסגרת מחזור הפתיחה של העונה בליגת נערים ב' מחוז שרון. בדקה ה-60 של המשחק, שחקן הרצליה, נועם דעוס, ספג בעיטה בצלעות.

השחקן הצעיר התקשה לנשום במשך דקות ארוכות וההמולה במגרש הייתה גדולה. הפראמדיק יעקב אסולין הגיע עם ערכת החייאה שהייתה במקרה ברכבו ובכך חייו של דעוס ניצלו. חשוב לציין כי לפי תקנון ההתאחדות במשחק נערים צריך להיות חובש, כאשר הוא לא מחוייב להחזיק בערכת החייאה.

"הזמינו אמבולנס שלקח לו מעל ל-20 דקות להגיע למגרש", מספר האב, צביקה. "כל הזמן הזה הבן שלי היה מחובר למכשיר חמצן. בדרך מהקריות לחיפה הזמינו נט"ן ואני כבר לא הייתי איתו. בהתחלה כשראיתי אותו הוא היה נראה רע אבל לאחר שהגיעו נט"ן המצב שלו השתפר ומצבו התייצב".

נועם עבר בבית החולים בדיקות וצילומים, שהראו שאין לו נזק משמעותי בעקבות האירוע. "הפראמדיק יעקב אסולין התקשר אליי ואמר לי שבמקרה הוא היה שם עם הערכה, כי אם לא, האירוע הזה יכול היה להגמר רע מאוד. כשהוא חזר לאימונים באמצע השבוע הוא הרגיש דקירות ואני שוקל להפסיק את הפעילות שלו עד שהכל יעבור. אני מקווה שהסיפור שלנו יגרום לכך שיהיה אמבולנס בכל מגרש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר