אסף נימני. צילום: זאב שטרן
אסף נימני. צילום: זאב שטרן

אסף נמני לא יגיע להרצליה: "זה עוד יקרה, אבל לא עכשיו"

עוזר המאמן של גיא לוזון במכבי חיפה יישאר בכרמל. שחקן בקבוצה: "הזעזוע היה מתבקש, צריך לבוא מאמן חדש"

פורסם בתאריך: 18.9.17 14:10

אחרי פיטוריו של אייל לחמן אתמול (ראשון) ממכבי הרצליה, מחפשים כעת במועדון אחר מחליף שיעמוד על הקווים כבר במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא ביום שני הבא (19:00, לויטה). אסף נמני, עוזר המאמן של גיא לוזון במכבי חיפה, קיבל פניות מגורמים שהתעניינו איתו באפשרות לאמן את הקבוצה.

"זה לא הזמן המתאים בשבילי", הודה נמני. "אימנתי פה בעבר ואני מאוד קשור לכל המערכת של הרצליה. אני לא רוצה לעשות את אותה טעות שעשיתי כשהלכתי להפועל פתח תקוה. אני בטוח שעוד אהיה מאמן מכבי הרצליה, אבל לא עכשיו. בכל מקרה שוחחתי עם גיא לוזון והוא לא מעוניין לשחרר אותי". כעת במועדון יצטרכו למצוא מאמן שיעמוד על הקווים כבר במחזור הבא, במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא ביום שני (19:00, לויטה).

במועדון הציעו ללחמן לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אך הוא צפוי לסרב להצעה. בסביבת המועדון סיפרו כי הפרידה בין לחמן למועדון לא הייתה ברוח טובה, וכי המאמן חש שלא קיבל מספיק הזדמנויות, נוכח העבודה ששחקני הרכש של הקבוצה עדיין לא בכושר.

בסביבתו של המאמן סיפרו כי בקיץ לחמן רצה שחקנים כמו אוהד קדוסי, דודו ביטון, ברנקו מיכאילוביץ' ועומר פדידה, אך הם לא הגיעו לאחר שהמו"מ שלהם מול הנהלת המועדון כשל. "זה לא כל כך מפתיע שלחמן פוטר", אמר שחקן בקבוצה. "התקופה מבאסת, השחקנים לא מרוצים, אבל אנחנו מאמינים שיש פה סגל טוב. צריך לבוא מאמן חדש וזה היה זעזוע מתבקש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר