צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

פורים בחטיבה בהרצליה: תלמיד התחפש לכומר והותקף

המקרה אירע בזמן פעילות פורים בחטיבה. התלמיד התוקף תלש את שרשרת הצלב שענד התלמיד המחופש, שבתגובה ריתק את התוקף לרצפה. התערבות מהירה של המורות מנעה קטטה גדולה. העירייה: "האירוע ייבדק ביסודיות על ידי הנהלת בית הספר"

פורסם בתאריך: 9.3.20 13:25

תלמיד באחת מחטיבות הביניים בהרצליה, שהתחפש אתמול לכומר, הותקף על ידי תלמיד אחר משכבה אחרת. לדברי גורם בבית הספר התלמיד הותקף ללא כל התגרות מצדו והותקף אך ורק בשל התחפושת שעטה.

"לא היה בין שני הילדים שום קשר", מספר גורם בחטיבה, "שני התלמידים נפגשו במקרה במדרגות. התלמיד שהתחיל את הקטטה טען שהילד שהתחפש לכומר כיוון לעברו את שרשרת הצלב שענד. לאחר מכן כל אחד הלך לכיתה שלו ואז הילד התוקף נכנס לכיתה של הילד שהתחפש לכומר ודרש ממנו להראות לו את שרשרת הצלב. בשלב מסוים, התוקף תפס את השרשרת בחוזקה ותלש אותה מצווארו. בתגובה, הילד שהתחפש לכומר ריתק את הילד התוקף לרצפה ולבסוף שחרר אותו. הוא היה מזועזע".

ומה קרה אז?

"הילד שתקף מלכתחילה יצא מהכיתה והביא 'תגבורת' – עוד שני חברים. בשלב הזה המורות כבר הוזעקו והרגיעו את הרוחות והמצב נרגע. המורות ניהלו שיחות עם התלמידים שהיו מעורבים במקרה אבל למיטב ידיעתי טרם הוחלט על עונשים או המשך טיפול במקרה בגלל החג".

"אם זה היה קורה בגרמניה למישהו שהיה מתחפש ליהודי, מה היו חושבים?", אומר הורה בחטיבה, "היו צועקים אנטישמים, נאו נאצים. אני מגנה אלימות באופן מוחלט. זה לא מקובל עלי. זכותו של בן אדם להתחפש למה שבא לו, למה שהוא רוצה. אין שום סיבה בעולם שיתגרו בו, או שיבואו ויבקרו אותו על זה. אנחנו חיים בדמוקרטיה".

תגובות עיריית הרצליה: "עיריית הרצליה תגלה אפס סובלנות לגילויי אלימות באשר הם ובמערכת החינוך בפרט. האירוע, אם אכן התרחש, ייבדק ביסודיות על ידי הנהלת בית הספר והצוותים החינוכיים".

תגובת משרד החינוך: "בית הספר מחנך לקבלת האחר, לכבוד הדדי ולחופש הביטוי ולפיכך אין כל מקום לאלימות סביב תחפושת. התלמידים המעורבים נקראו לשיחת ברור. התנצלו האחד בפני השני והוריהם עודכנו בנושא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר