עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה
בניין עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה

עיריית הרצליה עוברת לעבוד במתכונת חירום. לא תהיה קבלת קהל

בין השאר יהפוך המוקד העירוני ל"מרכז שליטה עירוני" שיעבוד במתכונת חירום ולפי מידת הדחיפות. פעילויות החוגים של בני הרצליה והמתנסים לא יתקיימו

פורסם בתאריך: 14.3.20 20:52

עיריית הרצליה הודיעה הערב שהיא עוברת לעבודה במתכונת חרום ולא תקיים קבלת קהל בבניין העירייה. זאת בעקבות הודעת ראש הממשלה על איסור התכנסויות של יותר מעשרה אנשים. בעירייה ממליצים לקבל שירותים באמצעות האינטרנט. כמו כן יופסקו לאלתר כל פעילויות הספורט (בני הרצליה), המתנ"סים, הספריות, החוגים, החינוך הבלתי פורמאלי וכלל פעילות התרבות והפנאי העירונית.

מהעירייה נמסר שראש עיריית הרצליה, משה פדלון, כינס הערב הערכת מצב נוספת, לאור ההחמרה במשבר הקורונה, שם הציג את המתכונת הארגונית לפיה תעבוד העירייה: המוקד העירוני יהפוך ל"מרכז שליטה עירוני" שיעבוד במתכונת חירום במטרה לשפר את יכולת המענה המיידי על פי מידת הדחיפות. כך או כך, ממליצים בעירייה שלא להגיע למשרדי העירייה ולמחלקות השונות ולקבל שירותים באמצעות האינטרנט או הטלפון.

"מרכז השליטה יעבוד במתכונת של מכלולים שיתנו מענה מיטבי בתחומים של: פיקוח, ביטחון וסביבה, רווחה (בדגש על קשישים ובעלי צרכים מיוחדים), בריאות, קהילה, חינוך, ולוגיסטיקה. זאת, תוך פיקוח שוטף על ביצוע משימות", מסרה העירייה, "בנוסף עוברת העירייה לעבוד על פי 'צוותים משימתיים' שיטפלו במשברים מקומיים ובמשימות מיוחדות ודחופות. מכלול השליטה עומד לשירות התושבים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בטלפון 106".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר