שון דאוסון. צילום: אילן בשור, בני הרצליה
שון דאוסון. צילום: אילן בשור, בני הרצליה

"הרגשתי את האחריות עליי, שמח שעזרתי לקבוצה לנצח"

הרכש הגדול של בני הרצליה בקיץ, שון דאוסון, להט בבכורה מול אוסטרוב במוקדמות היורופקאפ עם 22 נקודות. בחמישי תקווה הקבוצה להשלים את המשימה בגומלין בפולין

פורסם בתאריך: 25.9.17 13:11

לפתיחת עונה כזאת בדיוק קיוו בבני הרצליה. הקבוצה של מיקי גורקה גברה 74:84 על אוסטרוב הפולנית, במשחק הראשון במוקדמות היורופקאפ, לעיניי 700 צופים באולם "היובל". משחק הגומלין בפולין ייערך ביום חמישי. כוכב המשחק היה ללא ספק שון דאוסון, שהגיע ברעש גדול בקיץ, וסיפק קבלות כבר ממשחקו הראשון. דאוסון קלע 22 נקודות וקטף שמונה אסיסטים, כשאקסבייר תיימס (18 נקודות) וטוריאן גרין (15 נקודות) לקחו גם חלק פעיל בחגיגה.

"הרגשתי את האחריות עליי במשחק הזה ואני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה לנצח", אמר דאוסון. "אני לא רוצה להצהיר הצהרות, אני מגיע לנצח כל משחק שאפשר. ההפרש היה חשוב לנו. חבל שסיימנו בדקות האחרונות בצורה לא טובה ואפשרנו להם לעשות סלים קלים, שלשות ודאנקים. היה חוסר ריכוז. בדקות האחרונות כשיש הפרש של עשר נקודות אז אתה רגיל שהמשחק נגמר ופה המצב היה שונה". על הסגל שבנה גורקה אמר הסווינגמן: "יש לנו הכל מהכל. אתלטיות, קליעה והרבה כישרון. אנחנו אוהבים לשחק ביחד, אבל חייבים לעבוד על ההגנה שלנו קצת כי אפשרנו לפולנים יותר מידי קליעות קלות".

"זה הרגיש כאילו בשתי הדקות האחרונות אנחנו מנסים לשחק על הפרש", הוסיף גורקה. "המטרה הראשונה הייתה לנצח. קיבלנו שתי שלשות בסיום המשחק אבל הדבר הכי חשוב הוא לא להסתכל על ההפרש. 10 נקודות זה הפרש גבולי ואני לא מסתכל עליו".

על אחוזי הקליעה הנהדרים של הקבוצה שלו מחוץ לקשת (50 אחוזים, 14 מ-28) אמר המאמן: "אני חושב שיש לנו יכולות קליעה טובות יותר מבשנה שעברה. היינו ביום טוב. אני מקווה שנמשיך לקלוע ברמה הזו. הקבוצה רצה, אנחנו עדיין בתחילת עונה ויש עדיין חריקות, אבל סך הכל בשביל משחק ראשון 84 נקודות זה בסדר גמור. בחצי השני עשינו עבודה הרבה יותר טובה הגנתית והשארנו אותם על כמות קליעות נמוכה".

על היכולת של הרכש מראשון לציון הוסיף גורקה: "כל דבר שיש לי לומר לשון אני אומר לו בארבע עיניים. הוא נתן משחק טוב וכמו כן כל הקבוצה. הוא חלק ממנה והגיע לפה כדי להיות שחקן מוביל ולא להיות עוד שחקן".

די ג'יי שארפ, שישחק העונה גם בהפועל כפר סבא במסגרת חוק הכרטיס הכפול, ישב על ספסל הקבוצה במשחק הראשון מול אוסטרוב ולא זכה לדקות משחק. שארפ כמעט ולא נטל חלק באימוני הקבוצה מהרצליה העונה וזו אחת הסיבות שלא שותף במשחק הראשון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר