ההכנות לפתיחת הגנים בהרצליה. צילום דוברות העירייה

ילדי 133 גנים בהרצליה חזרו הבוקר ללימודים. הגנים בעיר יפעלו גם בל"ג בעומר

מהעירייה נמסר שבכל הגנים והמעונות בוצעו עבודות ניקוי, חיטוי והתאמה על פי תקן התו הסגול. אגף החינוך החליט לפתוח את גני הילדים ביום שלישי הקרוב, שהוא יום חופש לגננות בגלל ל"ג בעומר, באמצעות הסייעות

פורסם בתאריך: 10.5.20 08:41

ילדי 133 גני הילדים בהרצליה ושלושת מעונות היום העירוניים חזרו הבוקר (ראשון) ללימודים לאחר כמעט חודשיים שבהם היום הגנים סגורים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. מהעירייה נמסר ש-90 אחוז מהילדים הגיעו לגנים, ושבכל הגנים והמעונות בוצעו עבודות ניקוי, חיטוי והתאמה על פי תקן התו הסגול.

לפי מתווה משרד החינוך ילדי כל גן חולקו לשתי קבוצות שבכל אחת עד 18 ילדים, כשכל קבוצה תגיע לגן במשך שלושה ימים רצופים. בכל שבוע תתבצע רוטציה בין הקבוצות. הצהרונים לא יפעלו בינתיים ובעירייה נמסר שהיא "בודקת בשלב זה את האפשרויות". עם זאת, אגף החינוך בהרצליה החליט לפתוח את גני הילדים ביום שלישי הקרוב, שהוא יום חופש לגננות בגלל ל"ג בעומר, באמצעות הסייעות, "כדי לאפשר לילדי הגנים רצף לימודי בתקופה מורכבת זו".

ניקיון, חיטוי וצ'אט לייב לשאלות ההורים: כך נערכת העירייה לחזרה לגני הילדים

במשרד החינוך מבהירים הבוקר כי החזרה ללימודים היא בחירה של ההורים, ואין מדובר בחובה. מנכ"ל המשרד, שמואל אבואב: "פתיחת הגנים מהווה צעד חשוב ומשמעותי בחזרתה של המערכת לשגרה. ילדי הגן הנרגשים יפגשו צוות חינוך מסור, דואג ואחראי שעמל רבות כדי להכשיר את הגן לכבודם. ההכנות החלו מבעוד מועד לאורך השבוע האחרון, ובכלל זה גם פרסום המתווים. המציאות החדשה והמשתנה היא אתגר בעבור כולנו, ואנחנו נמשיך ללוות מקרוב כדי לתמוך ולסייע במענים הנדרשים. אני מאחל הצלחה לילדים ולצוותים החינוכיים".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר: "אנו פועלים מתוך הבנה למצוקת ההורים ורצון גדול לסייע בתהליך החזרה לשיגרה התנעת המשק. פתיחת הגנים והמעונות מתבצעת באופן המיטבי, במסגרת המגבלות המוטלות עלינו, כדי להבטיח לילדים שהייה בטוחה בגנים ובמעונות". מנכ"ל עיריית הרצליה יהודה בן עזרא אמר: "עיריית הרצליה שמחה לתת להורים פתרון איכותי לשהיית ילדיהם במעונות ובגנים, כאשר צוותים עירוניים שלנו פועלים ללא הרף על מנת להתאים את המרחב הסביבתי והאישי שלהם לתקן המחייב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר