גיא מזרחי ו"הסביח של יהב". צילום פרטי

"אני הולך על זה בכל הכוח. למדתי מהג'ודו": דווקא עכשיו גיא מזרחי פתח סביח חדש בהרצליה

הוא בכלל בעלים של סטודיו לג'ודו, אבל כחובב אוכל ובעל מאפייה לשעבר גיא מזרחי החליט לפתוח סביח דווקא בעיצומו של משבר הקורונה. כשהתחיל הבלגן היו הרבה תהיות אם כן או לא. אבל האמנתי בזה", הוא אומר

פורסם בתאריך: 11.5.20 08:16

דווקא בימים בהם בעלי העסקים נקלעים לקשיים כלכליים בשל התפשטות נגיף הקורונה וההגבלות שהושתו על הציבור, חלקם אף סוגרים את החנויות לצמיתות, צמח לו לאחרונה, ברחוב בן גוריון 21 בהרצליה עסק חדש – "הסביח של יהב".

בעל העסק, גיא מזרחי, בן 46, תושב חולון, גרוש עם ארבעה ילדים, הוא בכלל בעלים של סטודיו לג'ודו בעיר בה הוא מתגורר. לאורך השנים היה גם בעל מאפייה, אבל כשהעסק לא ממש עובד כרגע, וכחובב אוכל טוב שתמיד מחפש הזדמנויות, הוא החליט דווקא עכשיו לפתוח סביח. מכיוון שהוא מאוד אוהב את הרצליה ומחובר אליה הוא החליט לפתוח בה את העסק החדש שלו.

"התעסקתי עם אוכל לפני כן", הוא מספר, "היה לי בית מאפה עם סנדוויצ'ים וטוסטים וכל מיני דברים טובים. חבר סיפר לי שהעסק הזה בהרצליה מתפנה והבנתי שזו הזדמנות. האמת היא שהתחלנו לגלגל את הרעיון עוד לפני הקורונה. כשהתחיל הבלגן היו הרבה תהיות אם כן או לא. אבל אני האמנתי בזה. אני מאמין באוכל טוב, ואנחנו עושים את האוכל ברמה גבוהה מאוד. אז בסוף החלטתי שאני הולך על זה בכל הכוח. התחלנו את ההכנות לפני שלושה שבועות ולפני שבוע וחצי פתחנו ללקוחות".

לדבריו הלקוחות מגיעים ומרוצים. "אפשר להגיד שהחל משלישי-רביעי בשבוע שעבר התחילו להגיע מלא אנשים", הוא אומר, "היה קהל מאוד יפה והפידבקים טובים. אני מוכר מנה סביח ב-20 שקלים ויש מבצע – כוס לימונדה על חשבון הבית. אנחנו אופים את הפיתות והבגטים במקום ויש לנו קציצות ירק (עיג'ה) שאין להשיג בשום מקום".

יש חששות?

"בגדול לא. אבל המצב עצמו, הקורונה הזאת, קצת עושה חוסר ודאות. אם לומר את האמת, אני הולך על זה בכל הכוח ולא מסתכל אחורה. למדתי מהג'ודו. כדי להשיג הישגים הולכים בכל הכוח גם אם קשה".

ואם יהיה גל שני ויסגרו שוב את העסקים?

"אז אני אפגע כמו כל העסקים, למרות שאצלי זה קצת אחרת. אין לי פועלים להוציא לחל"ת. עכשיו אני מביא עובד ונעבוד יחד. הוא גר 300 מטרים מהמקום. הכוונה היא להפעיל את המקום עד 11-10 בלילה. אני מקווה שבאמת יהיה בסדר. אנחנו אופטימיים".

מי זה יהב?

"זה הבן הקטן שלי. הוא היה שם איתי כשהתלבטנו. הוא בן שש, אמר אבא תכתוב יהב. אמרתי יאללה נלך על זה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר