המיניבוס של קו השבת בהרצליה

העירייה הפסיקה את קווי השבת לתל אביב: "המגבלות לא מאפשרות"

העירייה הפסיקה לראשונה את השירות עם התפרצות הגל הראשון של נגיף הקורונה, ואז החזירה את השירות בסוף חודש מאי. כעת כאמור פעילותו הופסקה בשנית, עד להודעה חדשה

פורסם בתאריך: 9.7.20 17:03

עיריית הרצליה הודיעה היום על הפסקת שירות "קווי החוף", השאטלים העירוניים שנוסעים בסופי השבוע מהרצליה למוקדי הבילוי בתל אביב, "בשל מצב התחלואה בעיר הרצליה והרצון למנוע ככל האפשר את הרחבת מעגלי ההדבקה". השירות, מסרה העירייה, יופסק החל מסוף השבוע הקרוב ועד להודעה חדשה.

"ההחלטה נובעת בשל המגבלות שיצרו תקנות החרום, המחייבות מקסימום של 50 אחוז תפוסה בתחבורה הציבורית והמאפשרות הסעתם של שמונה אנשים בלבד בכל מיניבוס", הסבירו בעירייה, "בנוסף, התקנות מחייבות נסיעה בחלונות פתוחים, מצב שהוא בלתי אפשרי במיניבוסים מודרניים ממוזגים שהחלונות בהם אטומים".

נזכיר שהעירייה הפסיקה לראשונה את השירות עם התפרצות הגל הראשון של נגיף הקורונה, ואז החזירה את השירות בסוף חודש מאי. השירות פעל במשך קצת יותר מחודש, במשך שישה סופי שבוע, וכעת כאמור פעילותו הופסקה בשנית.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבי

    התחלואה בתל אביב גבוהה עדיף להפסיק עד להודעה חדשה כדי שתהיה פחות תחלואה באזור השרון ולא רק בהרצליה אלא אם כן יחליטו ראשי הערים לערוך בדיקות קורונה 30 שניות ויש תוצאה בכניסות לעיר כפי שרוצים לערוך באילת כדי שלא יסגרו להם את עסקים וכ'ו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר