מלון פאבליקה, היום. צילום אסף אמר הרצליה העיר שלי

מלון פאבליקה בהרצליה יוסב לקליטת חולי קורונה

חלק מצוות המלון יסייע כשהאחריות על כל נושא הלינה, הניקיון והאוכל היא של משרד הביטחון ופיקוד העורף

פורסם בתאריך: 22.7.20 19:12

מלון פאבליקה בהרצליה מרשת ישרוטל יוסב החל ממחר לקליטת חולי קורונה. פיקוד העורף פנה בעניין לרשת המלונות והללו הסכימו להסב את המלון, שממילא עמד סגור, לטובת העניין. ממידע שהגיע לידי צומת השרון עולה שחלק מצוות המלון יסייע בעניין כשהאחריות על כל נושא הלינה, הניקיון והאוכל היא של משרד הביטחון ופיקוד העורף.

מפקד גדוד המילואים 997 של מחוז דן בפיקוד העורף, סגן-אלוף במילואים מיקי דוד: "גדוד המילואים 997, שיוביל ויפקד על מלונית הקורונה במלון פאבליקה הרצליה, גויס מתחילת משבר הקורונה בחודש מרץ 2020 לסייע במגוון רחב של משימות פיקוד העורף. בימים האחרונים, עשרות אנשי מילואים מהגדוד נרתמו להקמה ותפעול מלונית הקורונה במלון פאבליקה הרצליה. מלבד היערכות נראות וחלוקת בית המלון לאזורי חיץ מפרידים, פתחנו חמ"ל לתפעול ושליטה על המלונית. אני סמוך ובטוח שיחד עם התמיכה הרבה, המקצועיות והמסירות הגבוהה מצד הנהלת המלון והניסיון הרב של הגדוד וחיילי וקציני מחוז דן בפיקוד העורף, אנו נבצע את המשימה בהצלחה ונדאג לצרכי המחלימים עד להבראתם המלאה מהמחלה".

בישראל פועלים כ-20 מלונות ואכסניות קורונה. רק לפני שבוע פרסם משרד הביטחון כי מנהל הרכש במשרד הפעיל מתחילת הגל השני כ-35 אלף לינות והפיק עשרות אלפי ארוחות בהיקף כולל של כ-27.5 מיליון שקלים. ההערכה היא שבימים הקרובים יעקוף מספר מלונות הקורונה את שיא ההלנות מגל התחלואה הראשון.

מלון פאבליקה, היום. צילום אסף אמר הרצליה העיר שלי

פאבליקה ישרוטל הרצליה הוא מלון אורבני בדרגה של ארבעה כוכבים בלב אזור ההייטק של הרצליה פיתוח ברחוב אבא אבן 9. הוא מחזיק בריכת שחייה על הגג המשקיפה על הים, מועדון כושר עדכני, לובי בר מזמין וחלל עבודה מעוצב. החדרים בו מרווחים ומעוצבים באקלקטיות, ויש בו אולם כנסים מפואר.

"לא שמעתי על מישהו שזה מפריע לו", אומרת תושבת הרצליה פיתוח, "בעיניי, אם יתנגדו זה מקרה קלאסי של נימבי כי איפשהו צריך לשים את זה. זה באזור תעשייה, לא באזור מגורים עם קשישים או ילדים, אני חושבת בעיניי שזה מקום סביר. כל אחד יש לו את הרגישות שלו. תמיד זה יהיה ליד משהו אלא אם זה בחורשה מבודדת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כל דוחי ישראל יבואו ולא ישרירו זכר , הרסתם הרסתם הרסתם, חבל!!!!

    איזו החלטה אומללה ועצובה, מלון יפה וטוב שעכשיו כל גועל ישראל ייכנס וישמיד אותו, עד שהיתה פינת חמד טובה ומלון טוב באיזור להגיע אליו החלטתם , מן הסתם מסיבות כלכליות פשוט להשמיד אותו. עצוב היה עדיף שהייתם סוגרים ופותחים עוד שנה כי בבוניידת ישראל לא תשאיר זכר מהמקום המושקע הזה. עצוב עצוב אולי תשקלו שוב!

  2. משה לוי

    טעות וסכנה גדולה . זה ברחוב הראשי של הרצליה צמוד ל מלא מסעדות שם ואנשים עובדים בנינים מסביב . מספיק שהחיילים שם ילכו להסתובב ולאכול ואנשים ידבקו . אסור היה לאשר במקום כזה מלון לחולים בקורונה .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר