שון דאוסון. צילום: אילן בשור, בני הרצליה
שון דאוסון. צילום: אילן בשור, בני הרצליה

בני הרצליה הפסידה 68:65 בבית לפורטו

גם קאמבק ברבע האחרון לא עזר לשחקנים של מיקי גורקה, שיצטרכו לעשות מהפך בגומלין בפורטוגל כדי להעפיל לשלב הבתים של היורופקאפ

פורסם בתאריך: 3.10.17 22:37

בני הרצליה אירחה הערב (שלישי) את פורטו למשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות האחרון ביורופקאפ – הקרב על הכרטיס לשלב הבתים של המפעל. השחקנים של מיקי גורקה ייצאו לצערם לגומלין בפורטוגל עם משימה לא פשוטה, אחרי הפסד ביתי 68:65.

הפתיחה הרעה היתה בעוכריה של הרצליה הערב, כשפורטו מנצלת את החולשה של היריבה הישראלית ובורחת ליתרון של 10 נקודות אחרי שלושה רבעים. הרצליה חזרה ושתי דקות לסיום אף הצליחה להוביל בנקודה, ולראשונה במשחק. אלא שהמומנטום עבר שוב לאורחת, שלחצה על הגז וסיימה עם ניצחון חשוב ומקדמה קריטית לקראת המשחק המכריע בשבוע הבא. ג'ף אדריאן וטוריאן גרין הוליכו את הרצליה עם 14 נקודות כ"א.

"לא הצלחנו להיכנס למשחק בהתקפה, לא היה שטף. חזרנו אבל זה היה ממהלכים אישיים", ניתח מיקי גורקה את ההפסד, "אנחנו במינוס שלוש, נצטרך לצאת לפורטוגל, להראות שיש לנו אופי ולנצח שם. אנחנו צריכים להתחיל את המשחק כמו שהתחלנו את הרבע הרביעי, לפחות ברמה ההגנתית, ולמצוא פתרונות התקפיים כי הם תקעו את המשחק ההתקפי שלנו ולא היה לנו משחק מספיק קבוצתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר